Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szexséta az erdőben

Rosszlányok blog 2018.08.10. 04:53

Mindig szerettem az erdőben bóklászni már gyerekként is általában a zavartalan önkielégítés volt a cél vagy hátha látok egy párt akik éppen basznak!
Egy alkalommal nagy szerencsém volt már betöltöttem a 16-ot akkor is élvezkedni támadt kedvem. A közelből gyanús hangokat hallottam sóhajtozást, nyögdécselést. Óvatosan lopakodtam a hangforrás irányába és fantasztikus látvány fogadott. A szomszéd asszonyt láttam kutyapózban mögötte egy pasi térdelt és javában ment az üzekedés. A nő egy igazi szépasszony volt gyönyörű test, szép arc mindig is kívántam bár 20 évvel volt idősebb nálam. Férjnél volt de bőven volt szeretője imádta a faszt nagyon szeretett baszni.
Egy bokor takarásában hosszan néztem őket markomban a kőkemény, már felnőtt méretű faszommal ekkor véletlenül egy száraz gally megreccsent a lábam alatt a pasi azonnal fölugrott szinte futás közben öltözött fel A nő meglátott lassan a hátára feküdt széttárva a combjait mutató ujjával hívogatóan intett és a szép szőrös pinájára mutatott.
-Gyere kisfiam ne félj nem lesz semmi baj biztosan láttál mindent szeretném ha te fejeznéd be amit a bácsi elkezdett. Azt akarom hogy megbassz édes bár még nagyon fiatal vagy de a szerszámod nagyon tetszik. Mindig erre vártam hogy legalább 16 éves legyél bár még most sem volna szabad de nem tudok neked ellenállni kívánlak, akarlak BASSZÁL MEG!
Szinte magamon kívül voltam mikor befeküdtem a gyönyörű, érett széttárt asszonyi combok közé és a melleit markolva szájon csókoltam. Már ez a csók is régi gyerekkori vágyam, álmom volt ami most valóra vált. Egyik karjával ölelt másik kezével nagyon rutinosan beigazította a fölajzott vesszőmet a szőrös, tocsogó pinájába...aaahhh!
A behatolás élménye minden képzeletemet fölül múlta pedig rengeteget fantáziáltam erről a csodás nőről évek óta mikor magamhoz kellett nyúlnom. A forrósága a szorítása elemi erővel hatott rám minden önuralmamra szükség volt hogy ne élvezzek el azonnal.
Szerencsére ebben már elég tapasztalattal rendelkeztem így nem durrantam el hanem szép lassan egyenletes ütemben kezdtem mozogni. Ő is beindult éreztem a csípője mozgását hallottam a kéjes sóhajokat sőt a vaginája cuppogását is.
-Ez az édesem gyerünk...csináld...nagyon jó vagy...már régóta ezt akartam...gyönyörű a farkad ez kell nekem...most itt azonnal...basszál te drága jó erősen...még erősebben...ah...ah...ah...igen így akarom csináld még nemsokára jó lesz...jaj de édes vagy szopd a melleimet is...igen...így jó a néninek...óóóhhh...mééég...igeeen...íííígy...most édesem...mooost...ááááííííjjjuuujjj...áááhhh...áááhhh...jaaaajjjj...úúúhhhmmm...!
Ezeket hallottam a gyönyör pillanataiban mikor rángatózó, vonagló testtel a hátamat karmolva hatalmasat élvezett. Addig maradtunk így míg magától ki nem csúszott belőle a faszom miközben szinte ömlött a pinájából a kettőnk összekeveredett kéjleve.
-Drágám csodálatos voltál ez a kettőnk titka ne mond el a férjemnek amit láttál és akkor a szeretőm lehetsz te is ha
akarod.
Természetes hogy igent mondtam sőt bevallottam neki azt is hogy évek óta napi szinten minimum 4x élvezek el miatta és egy-két részletesebb beszámoló megtette a hatását újra megdugtam.
A románc csupán 5 évig tartott mert sajnos elköltöztek de örök emlék marad!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4014133453

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása