Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Leszbosz Car

Rosszlányok blog 2018.08.12. 04:15

Sziasztok. Sokszor szoktam stoppal menni Siófokra,a nagynéném nyaralójába. Szinte minden alkalommal 2 - 3 stoppal leérek. Tavaly nyáron történt velem az eset,hogy két lány vett fel. Nagyon meleg volt,és ők fürdöruhában voltak, én pólóban és rövid naciban. Elég sokat beszélgettünk,és látom,hogy sürün összennéznek egymással,és simogatják egymás lábát. Egyikük rákérdezett, hogy zavar e ha egymást simogatják,mivel ök leszbikusok és nagyon szeretik egymást,és mindig igy mennek az úton,hogy... és kivette az eggyik mellét,és a barátnöje szopni kezte. Nagyon tetszett amit csináltak,és én is elkeztem a puncimat simogatni. Megálltunk egy erdöszélén és hátra ültek és engem keztek simogatni csokolgatni. levetköztünk,és kiültünk az autó mellé.és ott folytattuk a nyalakodást. Gyünyörü borotvált puncijuk és hosszú szőke hajuk volt. Amikor mind a hárman elélveztünk akkor mondtam nekik,hogy jöjjenek el a nagynénémhez, és ot is lehetünk eggyüt nagyon csodálkoztak,hogy mit szól a nénikém,ha oda jönnek. Semmit nevettem,mert ö tanitott engem a leszbi sexre. Imád ö is nyalni,föleg ilyen gyönyörű lányokat. Igy már ök is benne voltak ugyhogy elindultunk és közbe meztelen az autóba masztiztunk és csokolóztunk. ......

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2914141885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása