Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Együtt a legjobb barátommal

Rosszlányok blog 2018.08.13. 03:44

Tavaly nyáron én s a barátom Roland leutaztunk a papámhoz vidkre. Busszal mentünk. Oda hozzá a ház egy öreg lepukkadt ház volt de én szerettem mindég ott lenni nála. Papa most nem volt otthon így egy hétvégére kettőnké volt a nagy ház. A hűtő tele volt ugyhogy semmire sem volt gondunk. Roli val bementük a házba. Mindketten lehúztuk a cipőnket papucsot vettünk fel. Ittunk egy egy pohár hideg tejet a hűtőből. Szomjasak voltunk. Egyikőnknek sem volt csaja. Csúnya fiúk vagyunk. A suliban mindég lebuziztak minket. Tudtuk tisztába voltunk vele hogy a csajok csak a szép fiúkra buknak meg a pénzesekre. Egyszer még nagyon égen volt egy barátnőm de sokat csúfolták a suliban hogy velem jár így két nap utá szakított. Rolinak nem volt még soha a 24 év alatt. Kimentünk a hatalmasudvarra a ház mögé. Nagyon jó forró nyári nap volt és mi örültünk. Imádtuk a nyarat. Megnéztük Dolly kutyát is aki örült a látogatásunknak. Papám garázsába is benéztünk ahol a kétütemű Trabant kombija parkol de az most nem volt otthon. Csinált nekünk főzeléket ebédre a kedvencem. ÚGY gondoltam hogy úgy sem lát minket senki levetkőzöm. Vetkőzni kezdtem Roli csodálkozva nézett.Mit csinálsz, kérdezte . Egy percbe sem telt pucér voltam álló fasszal álltam előtte , a zoknimat magamon hagytam ami citromsárga volt a lábujj része pedig szürke. Hirtelen ő is vetkőzni kezdett lefelé. Hatalmas szőrös durongj volt felhúzta rajta a bőrt az övé is állt. Ő is magán hagyta fehér zokniját. Pucérak lettünk. Legyünk így a hétvégén itt! mondtam. Ma péntek délután egy óra! mondtam. Én olyan izgatott voltam a farkam vibrált a szerelemtől szívem hevesen vert. Ott álltunk egymás előtt mint Adam és Eva. Letérdeltem nem bírtam magammal. Szopni kezdtem a barátomat . Végig nyaltam az egész faszt pár szőrszál a nyelvemre került de nem érdekellt, csak ő érdekellt engem. Minket egymásnak teremtettek. Két fiú akinek nem volt soha szerencséje a csajoknál. Szopás közben a szétrobbanó farkamat húzogattam. Teli élvezte az arcomat de nem mostam le utána hagytam rászáradni hiszen a legjobb barátom ajándéka, úgy voltam vele. Szétkentem beledörzsöltem az arcomba. Ebédeltünk, két tányer főzeléket ettünk. egymással szemben ültünk. Én közben a lábammal a farkát kezdtem masszírozzni. A csajod akarok lenni!mondtam . Lehetsz! felelte Roli. Kicsit később a vendég szobában voltunk. Egy ágyban feküdtünk én a barátom fenekét nyaltam. Jó bepállot büdös picsaszag volt éreztem hogy szart előtte , mert a szar utóíze a számba került. Mindkettőnk farka állt az égnek. Utána seggbebaszott engem. Eljött hát a másnap. Szombat reggel. Jó sokáig aludtunk nem zavart minket semmi. Felkeltünk . EEtünk én ittam egy kávét ő nem kávézott ő dohányzott , sokszor mondtam neki szokjon le, én is cigiztem régen de megelégeltem. Szépen töltött egy cigit majd kiment a ház elé az udvarra rágyújtani. Én is kimentgem megetetni az állatokat, mert nem csak kutya volt hanem tyúkok libák macska és a kutya. Mezítláb mentem be a tyúkokhoz nem érdekellt hogy beleléptem egy két tyúkszarba és szaros lett a talpam. roland nevetetthogy szaros talpal voltam. Én megfogtam a farkát. Megebédeltünk később , ebéd után, kifeküdtünk napozni az udvarra. Közben újságot olvastunk volt otthon kiskegyed.Eljött az este. Dugtunk egyet a wcben . Hatalmas volt . Szoptam mélytorkozva ő befogdta az orrom hogy ne kapjak levegőt. Már folyt a számon ki a nyál. Nagyon jól éreztük magunkat én lenyalogattam utána a lábát is. Másnap Vasárnap pedig hazamentünk .


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8514153699

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása