Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A masodik cuckold elmenyunk

Rosszlányok blog 2018.08.14. 03:45

Ime itt a masodik cuckold elmenyunk. Az elso utan kb egy evig lecsendesedett a cuckold dolog koztem es felesegem Hajni kozott. Mignem kb 2 hete felhoztam neki a temat hogy vegyunk nekem egy chastity cage-t a farkamra ami gyakorlatilag egy penisz zar egy kis lakattal es kulccsal aminek a kulcsa a felesegnel/nonel van igy teljes mertekben kontrollalva a ferfit. Kb egy het rabeszeles utan Hajni belemnt hogy vegyunk nekem egyet viszont egy kicsit szkeptikus volt. Addig amig eloszor a kezebe nem vette es azt mondta hogy ha ezt most ram adja akkor innentol nekem nincs szavam, azt csinalom amit o mond es nem csak a szex rabszolgaja leszek de a cseledje is biztos hogy ezt akarom? En pedig bologattam. Akkor ram parancsolt vetkozz le. Levetkoztem es ram rakta a penisz zarat. Kattant a lakat es azt mondta innentol azt csinalod amit mondok megertetted. Nekem ebben a pillanatban beledagatd a farkam a zarba ami kellemes es feszelyezett erzes egyben mert allna fel de nem tud igy majd szet robban. Ettol annyira beindulok hogy barmit megteszek. Nos innentol Hajni a cseledjenek kezelt. Nem vette le csak egyszer azota azert mert jofiu voltam azt mondta. Amikor levette csak kettot ranttott a farkamon es elelveztem de akkorat hogy mindenfele szet spricceltem magam. Le akartam torolni magam erre Hajni ram parancsolt hogy mit csinalsz? megengedtem hogy letorold? Es elkezde ramadni a zarat ismet. Azt mondta ezert egy honapig nem fogja rolam levenni. Ezutan ram parancsolt hogy meztelenul es ugy hogy csupa geci voltam rajtam a zarral amibe ismet beledagadt a farkam takaritsam ki a szobat. Ekkor o levetkozott es mikozben leguggoltam a foldre valamiert a szamba dugta a labat es azt mondta szopd a labujjaim. En engedelmesen szoptam. Erre azt mondta nem pucsitom ki a popsim elgge pucsitsak. Azt tettem amit mond. Ezutan azt mondta allj es megfordult elottem bepucsitva. Azt mondta adj egy puszit a popsimra. Azt tettem. Kezd el nyalni a seggem parancsolt ram Hajni. Elkezdtem nyalni a popsijat amit ismet nem borotvalt le es szoros volt. Azt mondta dugd meg a seggem a nyelvedel. Ekkor mar nyogtem az izgalomtol es az erzestol es azt tettem amit mond. Erre azt mondta tudod mit sajnalok? Hogy nem vettem fel neked videora ahogy tavaly Tamas megdugott meg te vartal ram a hotel szobaban. Megkerdeztem hogy ugye nem bantad meg hogy megdugattad magad vele es erre o azt felelte miert bantam volna meg. Nekem az a szex jart az eskuvo elott. Kellett meg egy jot dugnom mielott hozzad mentem. Ott terdeltem elotte mint egy kutya mikozben ezeket mondta. Erre azt mondta tudod mi jutott eszembe. Mi lenne ha megdugna valaki? En erre megkerdeztem hogy enis ott lehetnek es dughatnalak? Erre azt felete hogy mit kepzelsz. Te a penisz zaradban meztelenul varnal itthon es ha hazajottem talan elmeselnem milyen volt. Vagy felvennem videora es megnezetnem veled. Ez nagyon jo otlet mondta Hajni...Elovette a telefonjat es rairt az egyik sracra akivel regen beszelgetett es probalta elcsabitani Hajnit. Egy par perc beszelgetes utan Hajni temaba is csapott. A sracot Gabornak hivjak. Hajni elkuldott a melleirol egy kepet Gabornak es utana egyet a puncijarol es megkerdezte hogy lenne e kedve megbaszni. Gabor persze rogton igent mondott. En meg mindig terdeltem es fel akartam allni mire Hajni ram parancsolt hogy nem engedte meg hogy felalljak. Ezutan elmentunk furdeni ahol leborotvaltatta velem a labat a puncijat es a popsijat teljesen csupszra. A farkam luktetett a zarban ahogy lattam a csupasz popsijat a rozsaszin puncijat es a parizer meretu pufi felallo mellbimboit amik alltak mint egy egy szelep. Ezutan feloltozott a kedvenc latex nadragomb es felvette a latex felsojet ami kozepen teljesen kivagott melltarto nelkul. A mellbimboi teljesen atutottek a felson es szinte teljesen kirajzolta a formait. Azt mondta Hajni majd jon addig nem oltozhetek fel. KB 2 ora mulva hazajott Hajni. Levetkozott es azt mondta fekudjek hanyatt. Igy tettem mire rault a fejemre a puncijaval amibol csorgott ki a geci es ramparancsolt hogy nyalj tisztara. A farkam luktetett es szinte nyugve nyaltam ki belole a gecit aminek eddig meg sohasem ereztem az izet. Hajni elevezett es elovette a telefonjat ezutan. Elinditotta a videot amin felvette ahogy dugnak. Nos Gabor mar eleg durvan megdugta. Hajni nyog mint egy kurva a videon szopik ugy hogy fuldoklik es a popsijaba is beengedte Gabort. Ugralt a faszan kejelegve es en csak neztem majd szet durrano fasszal ahogy megbasszak a felesgem ismet. Ezutan elovette Hajni a kulcsat a penisz zarnak es ram mosolygott kaceran es azt mondta jo kisfiu voltal. Kinyitotta a lakatot es ahogy lehuzta a farkamrol a zarat a farkam szinte kicuppant belole. Rakopott Hajni a farkamra egy az elovaladek mar csorgott belole. Egyet rantott rajta es en nyogve hatalmasat elveztem szerte szet magamon ismet. Ezutan Hajni ismet vissza rakta ram a Zarat es ismet nem engedte hogy letoroljem magam. Ismet gecivel befedve alltam felette ahogy adta ram a zarat es azt mondta hogy meg nincs vege es ujbol rault a fejemre es kinyalatta magat. Mikozben azt mondogatta hogy ez az nyald a szetkurt pinam. Mostantol csak erre foglak tartani hogy kinyald belolem a gecit es hogy kiszolgalj. Es a farkam ismet beledagadt a zarba. Hajni ismet elment. Es en csak fekudtem gecisen gecis szajjal a farkamon egy zarral Hajni pedig zihalt mellettem.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr10014153703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása