Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az ígéret szép szó.....

Rosszlányok blog 2018.10.20. 05:12

Végzős voltam a középiskolában. Akkor folyton csajozni akartunk a haverral, de nem tartoztunk a legmenőbbek közé. Volt pár hetes vagy hónapos kapcsolat olyan hogy járunk csók tapizás, ez az, de nem komoly. Év elején buli volt a suliban, és egyik csaj osztálytársam kerdezte hogy mivel jövök buliba. Mondom busszal mert ha semmirevaló lesz a buli akkor húzunk sörözni. Aztmondja nem e jövök kocsival mert déltől este 7ig gyakorlaton lesz és a busz fél 6kor jön. Nem tud eljönni. Aztmondja beszáll az üzemanyagba. Gondoltam rárepülök csajra. Mondtam nem kell beszállni, hanem ha vége a bulinak elmegyünk valahova és lesz ami lesz. Aztmondja hogy hogy lesz ami lesz? Mondom szoknyában gyere és lesz ami lesz. Elég mogorván visszavágott, jól van akkor lesz ami lesz. Hozzá teszem, alig beszéltem vele az egész suli alatt, nem is volt a legszebb az osztályban, én sem voltam menő. De csinos csaj volt. Ha nem coffban hordta a haját, meg más fajta ruhát vett fel jó volt ránézni. Gondoltam úgy is leráz meg kamuzott, de mindegy elhozom. Otthon előkerestem a gumit. Hátha.
Na este 7-kor elmentem érte. És tök jól nézett ki. Szoknya, kicsit kivágott felső, haja kiengedve, kis smink. Elvittem, aztán suli előtt kérdeztem tőle hogy haza is eljön e velem. Aztmondja hogy nem mert megy busz. Puff le is voltam rázva. Haverral elmentünk a benzinkút melletti büfébe kajálni, aztán mondja nézzük meg mi van a suliba. Hátha jó a hangulat. Aztán vége lett a bulinak, ahol amúgy is alig voltak, aztán rákérdeztem csajnál hogy biztos buszozik e vagy hazavigyem. Mondta hogy jó eljön velem, de csak azért mert tele lesz a busz. Havert eldobtuk haza, és a csajjal a sulitol nem messze lévő parkhoz mentem. Parknak hívták de igazából egy kis fás bokros terület ahol van egy kavicsos út, meg pár pad sövénnyel. Kérdezte hogy nem megyünk haza? Mondtam hogy ráérünk nem busszal vagyunk. Azt mondta hiába hoztam ide, nehogy bármire is szamitsak. Mondtam hogy oké, legalább az egyik padra üljünk oda dumálni. Oda sétáltunk leültünk. Úgy ültem le hogy a lábam közé vettem a padot, és mondtam a csajnak hogy üljön le ő is úgy. Korom sötét van ugyse látok semmit. Beszélgettünk, pár cigi mellett. Rákérdeztem hogy miért kerül a suliba. Aztán belemerültünk ebbe a témába. Mondtam neki hogy tök jól néz ki meg hasonlók. Közben a kezemmel a szoknya alá csusztam, egész a bugyihoz. Észre vette és már el is húzta a kezem onnan. Mondta hogy gondoltam hogy ezért hoztál ide. Mondtam hogy nem csak ezért, hanem azért is mert beszélgetni akartam vele, stb stb. Közben megint becsúszott a kezem a szoknya alá, és ahogy odaértem a bugyihoz odarántott és megcsókolt. Viszonoztam, és simogattam a bugyin keresztül. Lassan félrehuztam a bugyit és erzékien izgattam a csiklót. A csupasz puncija már nedves volt. Csókolgatni kezdem a nyakát, sóhaj kíséretében kérdezte hogy őszintén tényleg ezért jöttünk ide. Mondtam hogy azt mondtad oké lesz ami lesz. Az ígéret szép szó. Azt mondta remélem van gumid mert jó lenne úgy elmenni hogy más csinálja nem pedig masztival. Hanyatt fektettem lehuztam a bugyit, és nyalni kezdtem. Halk nyögése árulkodó volt hogy élvezi. Lassan becsúszott az ujjam, csípője mozgott kissé, és halkan nyögdécselt. Nem kellett sok és el is ment. Felült, megcsókoltam, lassan elővette a farkam és elkezte verni. Közben a kezem vissza tért a puncijához. Ahogy közeledett az orgazmushoz mindig gyorsabban verte. Mikor elment hanyatt lökött, és szenvedélyesen szopni kezdett. Nem csinálta sokáig. Gumi fel. Mielőtt ráült kicsit ujjaztam még, mondta sóhajtozva hogy el ne menj mert oda vagyok már ki akarom élvezni. Lassan ráült tövig, és mozgatta a csípőjét körbe körbe. Közben becsusztam a felső alá, és elkezdtem masszírozni a melleit. Nagyon jól mozgott. Közeledtem már nagyon, mondtam hogy állj, hanyatt fektettem, egy kis nyalás, és vissza. Betettem és határozottan erősen dugtam. A nyögések hangosabbak voltak. Egyik kezével húzott magához a másikkal a csiklóját izgatta. Közeledtem, kicsit lassitottam de erőseket löktem. nagyot lőttem a zacsiba. Utána még löktem hogy elélvezzen, és nem is kellett sok. Hatalmasat élvezett, odarántott magához és úgy befeszult a puncija hogy hihetetlen. Kihuztam, gumi le és erzékien letisztitotta a szerszámom. Ki volt éhezve a csaj. Végül is, együtt voltunk utána 3 évig. Jó volt vele a szex. Istenien mozog a csípője.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr414280105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása