Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Idős férfi keményen betette 2.

Rosszlányok blog 2018.10.21. 03:14

Már 1 hét telt el a találkozásunk óta. Párszor hívott, beszélgettünk, szextelefonoztunk. Megbeszéltük, hogy nem bírjuk tovább és találkoznunk kellene, hogy enyhítsük vágyainkat. Mondta, hogy mivel a szüleimmel élek, neki is van felesége jobb lenne, ha a nyaralójukba mennénk. Megbeszéltük, hogy reggel indulunk vonattal és legalább bemelegítünk a wc-ben. Alig vártam, már nagyon kívánós voltam, egész nap csak masztiztam az elmúlt héten a faszára gondolva.
Reggel a vasúton találkoztunk, megvettük a jegyet és mehettünk is. Megvártuk, míg a kalauz ellenőrzi a jegyeket, majd bementem a wc-be. Felhajtottam a szoknyámat, elővettem a melleimet és játszadozni kezdtem magammal. Csak reméltem, hogy ő nyit rám, de igazából más sem zavart volna. 2-3 perc múlva követett és mikor kinyitotta az ajtót a látványomtól rögtön nekem esett. Szívta a bimbóimat és ujjazta a már lucskos puncimat. Élveztem minden mozdulatát! Hirtelen abba hagyta és szabályosan rángatta elő a farkát, a földre lökött és verte is be a számba. Nem sok kellett neki és már spriccelt is a számba. Én utána is szoptam lelkesen a faszát, amíg újra kemény nem lett. Felhúzott, megfordított, előre dőltött és durr be már nyomta is. Alig bírtam, hogy nem nyögjek teli torokból. Mikor kezdtem hangosabb lenni, csitítgatott, hogy majd nála sivalkodhatok, ahogy akarok. Megfordított, felkapta az egyik lábam és úgy nyomta tovább. Éreztem, hogy közel a vég, majd remegtem az orgazmustól, a lábam sem tartott meg, ő fogott, hogy ne zuhanjak össze. Újra megfordított és áttért a seggemre, amit addig dugott, míg beleélvezett. Mint, aki jól végezte dolgát kijöttünk és leültünk. Kérte, hogy az leszállás előtt a gecijét nyomjam az ülésre. Ezek a jóféle régi vonatok és a bőrüléseik kiválóak ilyen izgalmas dolgokhoz. Szólt, hogy a következőnél leszállunk és kezdhetek a dolognak. Körbe néztem, rajtunk kívül 2en voltak a vagonban és egyik sem látott rá a történetre, szóval kicsit megemelkedtem és hagytam kifolyni. Láttam rajta, hogy nagyon felizgatja, majd elővette a fényképezőjét és lőtt róla képet. Mikor leszálltunk, direkt megálltunk az ablaknál, hátha valaki reagál rá. Egy srác oda akart ülni, kicsit nézte, hogy mi is van majd tovább állt.
20 perc séta következett, ahol kifejtette miképpen fog megbaszni, amitől teljesen nedves lettem. Nagyon szép kis nyaraló volt, a szomszédok kellő távolságra, így nyugodtan lehetett sikítozni az élvezettől. Rögtön egy kis étkezőbe léptünk, egy kis konyha volt hozzá, rögtön jobbra nyílt a hálószoba, mellette egy zuhanyzós fürdő. Be sem csukta még az ajtót és az ujját már belém nyomta hátulról.
*8226 Most úgy kinyalom a gyönyörű lucskos kis pinádat, hogy sikítozol az élvezettől! Itt nyugodtan elengedheted magad, senki sem hallja!
Már alig várom, hogy keményen seggbe kúrjál és végre ne fogjam vissza magam!
Mindent kipróbálunk ígérem és nem fogjuk vissza magunkat!
Te mit mondtál az asszonynak?
Hogy egy régi cimborámmal elmegyünk horgászni a hétvégére a nyaralójukba, ő úgyis a testvérével lesz elfoglalva. Most jöttek haza Londonból és nyugodtan elcseverészhetnek, majd vasárnap találkozunk. Neked mi az alibid?
Barátnőmnél vagyok elvileg. Vele lebeszéltem, tud róla, hogy pasival vagyok. Sokszor voltam már náluk, anyám nem is kérdezett semmit, csak örült, hogy kiruccanok. Szóval boztos hív majd, de nem szokott csak kb 1x.
Ha tudná mit csinálsz éppen!!
Rögtön elővette a mellem és szopni kezdte a bimbómat, közben ujjazott és úgy vezetett az asztalhoz. Felfektetett és jöhetett a beígért nyalás. Nagyon jó volt, hogy nem kellett halkan lenni és nyögtem is rendesen. Nyalta, szívta a csiklómat, közben már 4 ujja bennem volt.
Mehet ököllel?
Nagyon szeretném!
Bedugta hozzá a hüvelykujját és úgy tágítgatott. Kihúzta és indulhatott az ököl. Nagyon nedves voltam már, jól csúszott belém. Rettenetesen jó volt, ahogy éreztem, hogy csuklóig bent van. Nyalta újra szorgosan a puncimat és én teli torokból sikoltoztam. Nagyon tetszett neki, egyre gyorsabban csinálta, majd éreztem a csúcspontot és elélveztem, dobálva az egész testemet. Hatalmas tócsa volt alattam. Nem is bírta ő sem tovább, felállt elővette a kőkemény faszát és seggbe nyomott vele. Ahogy kértem, vadul verte be. Addig nyomta míg belém nem élvezett, majd ő is kiterült.
Folyt. köv.......


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8514280111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása