Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Lüszi

Rosszlányok blog 2018.10.23. 05:40

Hatalmas mellei voltak a csajnak és vállig érő szőke haja. Mosolygott rám, a szemei gyönyörűek, semmi fölényeskedő lenéző stílus, végig barátságos és kedves.Tökéletes sex partnernek találtam , valóban barátnőmnek érezhettem abban a félórában, amíg nála voltam.Mosolygott rám, a franciázás szünetében, mosolygott, mikor érezte,hogy rángat a nemi szervem. Végig maximálisan aranyos volt velem. A makktársamnak is ajánlom őt. Azoknak is akik még soha nem voltak hölgyeknél, Lüszi nagyon megértő, és végtelenül türelmes, és a hajának csodálatos illata van. Olyan nő, akit többször meg kel látogatni,még nekem is, pedig én egy nővel csak egyszer szeretkezek. De Lüszivel kivételt teszek mert a hatalmas formás két kezes melleit újra érezni akarom, a mell bimbóit is akarom még szívni, és a remek jó punciját is akarom újra. Van olyan csaj akit érdemes többször felkeresni. Lüszi véleményem szerint ilyen kategória. Örülök, hogy szeretkeztem vele . Ilyen nők miatt érdemes hirdetőkhöz járni. Ilyen csaj után úgy jövünk ki lakásból, úgy hogy elégedettek vagyunk az élménnyel. Gyönyörű fehér csipkés melltartóban, és fehér színű tanga bugyiban fogadot , a két kezese eredeti mellei vonzották a tekintetem, mint a mágnes, gyönyörűek voltak, megérte várnom. Nyújtotta a kezét és bemutatkozott

- Lüszi vagyok- mondta-közben mosolygot rám, nagyon szép arca volt, vidámnak, jó kedvűnek tűnt.
-Péter- vagyok- válaszoltam.- és nekem is jó kedvem lett a két hatalmas mell látványától.

Puszit adtunk egymásnak Lüszi gyönyörű szőke hajának illata csodálatos volt, ezért a nőért érdemes volt ide jönnöm,mindent megér Mutatta az utat a hálószobába. Belépve oda, rózsaszínű tündéreket láttam, fel voltak festve a falra,határozottan csajos szobának tűnt.

- Oda leteheted a ruháid - mondta-és egy székre mutatott

Gyorsan levetkőztem és leraktam a ruháimat , lekonyult szerszámal álltam a csaj előtt, adott nekem egy törülközőtt és a hatalmas melleivel, a csipkés fehér melltartójával elkísért a fürdő szobába. a törülközőt a kezemben vittem,nem takartam el a nemi szervem. A fürdőben , szertelen bőségben sorakoztak a tus fürdők kiválasztottam egy nőit. Bár férfi tus fürdő is volt ott sok, és fél tubussal a farkamra nyomtam. Zuhanyoztam, a meleg vízzel és élveztem a tudatot,hogy hamarosan szeretkezhetek Lüszivel. Kiszálltam kádból és szárazra töröltem a szerszámom, megnéztem magam a tükörben, lazán húzkodtam a nemi szervem,hogy legalább fél merev állapotban jelenjek meg a hölgy előtt. Kjöttem a fürdő szobából, pár pillanatig kellet csak várnom a háló szobában és megjelent a csaj meztelenül

- Feküdj le az ágyra kényelmesen- mondta Lüszi

A Cica kérésének megfelelően lefeküdtem az ágyra , ő a szét rakott lábaim közt helyezkedett el szemben velem, így tökéletesen látthattam, ahogy franciázik.Nála alapban benne van a natúr francia. Bekapta a nemi szervem, és nagyon rutinosan el kezdte, megállapítottam,hogy a falra festett rózsaszínű tündérek valóban szépek. Franciázot a csaj, rutinosan.A jobb kezemmel fogtam a jobb mellét, ami eredeti mell volt, hatalmas volt és formás. Imádom a nagy cicis nőket Lüszihez is a nagy mellei miatt jöttem, behunytam a szemem és élveztem ahogy franciázik. A ciciket finoman nyomkodtam tenyereimmel. A szoba falán lévő rózsaszín tündérekre is vetettem, néhány újabb pillantást. Nagyon élveztem,nagyon jól járatta körbe a nyelvét a kalapomon. A mellének az érintése, szintén tökéletes volt, tartotta velem a szem kontaktust, ez abból állt, hogy rám nézet néha, mosolyogva és és én vissza mosolyogtam rá.

Nagyon jól körbe járatta a nyelvét a makkomon, tökéletesen csinálta, úgy tűnt mintha erotikus színész nő volna, ugyan olyan szakmai hozzá értéssel franciázot, erőteljesen, de még is lágyan. Csodálatos ingerek érték a nemi szervem, élveztem, a semmi mással össze nem hasonlítható érzést, mikor farnciázik nekem egy csaj. Át járta testem a gyönyör, nagyon élveztem. egészen döbbenetesen jó volt. A falon nagyon sok rózsaszín tündért számoltam meg . Lüszi, hatalmas mellének az érintése, csodálatos volt, tartottam kezemben, végig, egy pillanatra sem engedtem el. kihangsúlyoznám,hogy eredeti mellek voltak , és gyönyörűbbek mint a képeken. pedig a képeken is szépek, hisz azok ragadták meg a tekintetem, azért választottam Lüszit. Hisz ez a csaj a nagy mellek rajongóinak kötelező. Semmilyen csalodást nem okoztak a cicik . Már rögtön az ajtóban a fehér színű csipkés melltartóba bujtatott két kezes melleinek a látványa megérte az egy órás várakozást. Hisz, egy vendég be volt jelentkezve előttem, és Lüszi maximálisan korrekt módon először őt fogadta, majd az ígéretéhez hűen utána engem, ezt kihangsúlyoznám, itt nem volt semmiféle keresztbe szervezés, a vendégeket illetően, közölt egy idő pontot és pontosan akkor fogadott volna, én természetesen késtem tiz percet,mert egy férfinak illik késni. Lüszi, egy szóval sem neheztelt rám ezért, így a nemi szervem vakarva mentem fel a harmadik emeletre.

Rögtön a belépés után bombasztikus látvány volt a csaj. Vissza járó vendége leszek a hölgynek és viszek neki virágot legközelebb, kifejezve azzal is a rajongásom a mellei irányába.Szerelmes vagyok?
Imádom a szájal történő sexet, ahogy minden férfi, rendkívül jó dolognak tartom, mikor egy hölgy beveszi a szájába a nemi szervem, számomra ez hatalmas élvezet.

Egy nő elképzelni sem tudja,hogy egy férfi milyen csodálatos mennyországban érzi magát akkor, amikor franciáznak neki, mert ugyan mondja,hogy nagyszerűen csinálod, és jól szívsz. De nekem is be kell ismernem,hogy van olyan élmény amit szavakkal nem lehet kifejezni. Az ingereket, amit a kalapomon Lüszi körbejáró nyelve okozott, és amit az agyam kéj érzetté alakított át, szavakkal valóban nem lehet vissza adni. Kívánom, minden makktáramnak,hogy nekik is franciázon Lüszi.

Nem hanyagul csinálta és nem rángatta a kezével a nemi szervem, mint az illetlen barátnői, akik szerint abból áll a franciázás, hogy rángatják a férfiak nemi szervét és reménykednek benne, hogy elsül, és úgy a puncijuk megmenekül. Nagyon illetlen dolog kézzel rángatni a férfi nemi szervét franciázás közben, akkor nevezzék nevén a dolgot, úgy hogy kézi munka. Franciázás ahogy a neve is mutatja, a férfi nemi szervének szájjal történő ingerlését jelenti, illetve a hölgy puncijának a kinyalását, meg a popsijának, meg az egész testét lehet nyalni. Legközelebb változtatok a műsoron, mert nálam már évek óta ugyan az a műsor, először leszívnak a csajok, majd elöről szeretkezek velük,hogy én vagyok felül, majd hátulról kutya pozícióban, végül újra előről és úgy befejezem. Természetesen a korai magömlés gyakran közbe szól, volt amikor öt percig szeretkeztem és már fröcsögött is a tejem. De ugyan akkor franciázás közben még soha nem sültem el, akaratlanul, csak akkor mikor az volt a cél, hogy a csaj meg ízlelje a tejem ízét.

Franciázot a csaj, feküdtem az ágyon, ez műsor bár mindig ugyanaz nem tudom megunni, és végül is változatos, mert a hölgy aki franciázik mindig más és más ,mert én egy hölgyet csak egyszer látogatok meg. Szeretem a változatoságot Ez alól kivétel a Drága Lüszi, akinek állandó vendége lettem.
Lüszi egy kifejezetten nagy mellű hölgy, illatos szőke hajjal és remek jó formás kerek popsival.
A legközelebbi hölgy, elképzelhető,hogy kisebb mellű lesz, már van kiválasztottam, Szandra masszást akarom meglátogatni.
Csodálatos volt a hölgy, eltűnt a kalapom a szájában, néztem a rózsaszínű tündéreket a falon, a testem átjárta a gyönyör, franciázott a csaj, gyönyörű volt ahogy a mellei a bőrömhöz értek, a tenyeremben éreztem a jobb mellét, erősen szorítottam, Lüszi tette a dolgát, aggódtam,hogy elindul a tejem a külvilág felé, de nem éreztem erre utaló jelet , semmi nem akart fröcsögni , néztem a hölgyet , ahogy franciázik, mikor bele nézett a szemeimbe, nem szólt semmit, mosolygott rám és én vissza mosolyogtam.

- Csodálatos vagy Cicám

Feküdtem az ágyon a jobb mellét a tenyeremben éreztem majd a bal mellét is, csak feküdtem és élveztem. Arra gondoltam,hogy holnap nem kell menni munkába, és hogy milyen szép lüszi nagy méretű rózsa színű bőröndje a szoba sarkában.Véget ért a franciázás egy élményel gazdagodtam.

- Hogy szeretnéd kérdezte?
- Én vagyok felül- válaszoltam

Bekente bőségesen síkosítóval a gumi óvszert, amit előzőleg felhúzott a nemi szervemre. A gumi sötét rózsa színű volt.Keménynek éreztem a nemi szervem, mi férfiak érezzük, ha nem is látjuk, hogy áll a nemi szervünk, én azonban láttam is,hogy meredezik felfelé, ilyen bomba nő társaságában ez cseppet sem volt meglepő. Kinek ne állna fel Lüszi melleinek a látványától? A csaj igazította be a nemi szervem.A puncija teljesen simára volt borotválva.Jó pillanat volt, mikor a kalapom eltűnt , lasan betoltam tökik, majd a szokásos közép tempóban elkezdtem csinálni, néha megálltam mell bimbóit szivni, Lüszi tartotta velem a szem kontaktust gyönyörű szemeit néztem, de inkább a hatalmas melleit, és gyakran éreztem őket a , mikor a bimbókon körbe járattam a nyelvem, kicsit úgy ahogy Lüszi franciázot, sőt talán teljesen úgy, azzal különbségel,hogy a mell bimbó azért jóval kisebb mint az én nemi szervem.

Jó dolog, hogy egy ilyen bomázó hölgyel szeretkezhetek ,három perc ismeretség után, erre gondoltam mikor tökig betoltam a szerszámom. Nyilván a férfias kisugárzásom okoza ezt a három perces dolgot és nem más. Hisz a hölgyek, a férfiakat szeretik és nem az ajándékokat.

Csináltam továbbra is közép tempóban. nem éreztem,hogy a tejem el akarna indulni a tökömből, mert akkor rögtön leálltam volna. Kellemes érzésekel belöktem, és bámultam a két hatalmas mellet. Tudtam jól, hogy mindegyik mell bimbót le fogom szívni, hisz imádok mell bimbókat szívni, szerintem a csajok is élvezik. Természetesen keményen nyaltam a mell bimbókat, ez a tevékenységem, picit sem zavarta Lüszit, halkan nyögött és engedte,hogy szívjam.

Titkon,még reméltem,hogy anya tejet is ízlelhettek. A melle húsának az érintésével egészitettem ki a bimbójának szivását. Mosolygott rám.közép tempóban vertem a nemi szervem, a punci ugyan nem egy tizennyolc éves lány puncija, de nagyon szép ingereket adott a nemi szervemnek.

Betoltam tökig a nemi szervem és bekaptam, a jobb mell bimbóját egy rágó volt a számba azt a nyelvemmel, oldalra kellet helyeznem,hogy ne zavarjon a szivásban. Meg is állapitottam,hogy nem praktikus rágóval mell bimbót szívni. Szivtam a hatalmas melleit nem tudtam teljesen a tenyerembe venni, a két tenyerembe sem fértek volna el, három kezes mellek voltak.
Szivtam a bimbóját, nem rég a barátnőmel a szopatásról beszélgetünk, szabad e nyilvános helyen bevennem a mell bimbóit a számba? Én úgy szivtam,mintha anyatejet szivnák, imádok szívni.

Lüszi mellei formásak és nagyok,mikor hátulról kutya pozícióban boldogítottam a csajt és úgy vettem a kezembe az egyik keblét, elcsodálkoztam,hogy milyen hatalmas, mennyire csodálatos az érintése. A fél melle sem fért a tenyerembe
A popsija, tökéletsen formás szép nagy,van rajta mit fogni

-Akkor hátulról folytatnám-közöltem.

Már előttem is a volt a gyönyörű punci, először megujjaztam, Lüszi pajkosan menekült az ujjaim elől, majd vissza tolta a popsiját és meglepő módon elsőre eltaláltam a lyuk helyét, Hátulról szabályosan kihúztam magam büszkén, markoltam popsiját, közép tempóban vertem a nemi szervem, széles mosolyal mosolyogtam, remek jó ingerek érték a szeszámom amit az agyam kéj érzeté alakitott át,

- Csodálatos vagy drágám.

Csináltam közép tempóban, a falakon, újra megcsodáltam rózsaszin tündéreket. A popsi, kellemesen formás volt, a combjait is szemügyre vettem, szintén formásak. Az ablak résnyire nyitva volt de sajnos sötét kék szinű fögöny el volt húzva, igy az utcán sétló emberek nem láthaták a kéj érzetet az arcomom. Teljesen betoltam tökig a nemi szervem, és a tenyerembe vettem Lüszi jobb mellét, természeteseb nem fért el még a fele mell sem.
Valóban nagy mellű a hölgy, szőke haja van és sokat mosolyog és megérte rá várni egy órát, semmi féle csalodást nem okozott a cica. Eszelősen buta az a nő, aki zavarja ha férfiak a melleihez érnek.

Lüszi, engedte,hogy élvezem a melleit

Csináltam közép tempóban, örültem,hogy nem kell agódnom,hogy elindul a tejem, vertem bátran, nagyából tíz perc elteltével Lüszi megszólalt

- Sikerülni fog?-kérdezte.
-Előről szeretném befejezni-válaszoltam

Újra én voltam felül. Közel hajoltam melleihez és néztem őket, ahogy mozognak a lökéseim hatására, ha gyorsan csináltam gyorsan mozogtak ha lassan, akkor lasan mozogtak. A mell bimbók gyönyörűek voltak. A hölgy sexi volt és mosolygott rám, miközben szívtam a mell bimbóját a rágót félre toltam a számban és el határoztam hogy a következő csaj mellét rágó nélkül fogom szívni. Aki szintén nagy mellű csaj lesz. lüszinek nagyobb volt a popsija mint az elöző csajnak akivel szeretkeztem.
Ebben a pozicióban , hogy én vagyok felül inger szegényebb volt a puncija, nagyon gyorsan kellet csinálnom,be kellet veszítenem a nemi szervem, hogy az elélvezés közelébe jussak. Pár perc intenzív munka után jött az ismerős érzés, mikor már tudjuk,hogy biztos,hogy elfogunk élvezni, de akkor még leállhatunk és akkor nem élvezünk el, nem álltam le, megint jött egy másik jól eső érés, mikor tudjuk,hogy el jutunk a csúcsra még akkor is ha teljesen leállnánk.

Az utolsó pilllanataokban, nagyon keményen és gyorsan csináltam,és néztem Lüszi csodálatosan szép szőke haját, és jött az ismerős érzés, hogy biztos, hogy már nincs vissza út . Felgyorsultam amennyire csak lehetséges ,és kéj érzett elöntötte az agyam.

Durr- becsapódott a szoba ablaka, pont akkor mikor elélveztem,és a három napja termelődő tejem beleengedtem Lüszi puncijába

- Te , aztán jó xxx vagy- mondta a csaj
- Köszönöm.
- Hány éves vagy? Úgy csinálod mint a tizennyolc évesek- mondta a Cica.

Jól esett a dicsérete.
Négyszer vagy ötször rángatott a nemi szervem. A Cica türelmesen várt, amíg az utolsó csepp is kifolyt. Nyilván érezte,hogy a tejem utat talált a kül világ felé , végül kifolyt az összes . Vártunk, pár másodpercet, láttam,hogy Lüszi is ki izzadt nem csak én. Remek dolog,hogy egy újabb hölgyel szeretkeznem.

Egy valami nem tetszett,hogy a sötét kék színű függöny el van húzva igy nem láthatott senki sem be a lakásba, jó lett volna ha látják, hogy Lüszivel szeretkezek. Meztelenül maradt a hölgy, öltözés közben is a melleit néztem.

Csodálatos voltál Drágám, azon a délelőttön, imádtam a melleid érintését a szűk puncid, az illatos hajad a mosolyod,Megérte várnom rád egy órát, amíg végeztél az előző vendégel, aztán ahogy mondtad is a telefonban felkészültél a látogatásomra. A csipkés melltartód izgató látvány volt, nagyon jó voltál, Lüszi. Tökéletesen leszívtál és a lyukadal is jó volt élni. Néhány csaj után vissza térek hozzád, hisz állandó vendéged lettem. Csodálatos vagy Cicám.

Az ajtóban bele markoltam feszes gömbölyű popsijába

- Szép napot- mondta a csaj - és mosolygot rám.
- Szép napot- válaszoltam - és egy utolsó pillantás még a két kezes melleire.


Puszit adtunk egymásnak.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8414284133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása