Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Bikini vásárlás

Rosszlányok blog 2018.10.26. 04:47

Ezt a feleségmutogatós történetet olvasva, nekem is kedvem támadt megírni, egy, a velünk történt eseményt.
Megjött a nyár, a szabadságolások ideje. Azt terveztük, hogy egy hétre le rándulunk a tengerpartra és az ehhez szükséges kellékeket kezdtük összepakolni. Ekkor derült ki, hogy a nejem fürdőruhája nem az igazi. Mivel a gumija kitágult egy pertligumit húzott bele, az viszont elég csúnyán belevágott a testébe és elég csúnyán is állt neki.
Javasoltam, hogy vegyünk egy másikat, amit örömmel is fogadott. Egy áruházba mentünk, ahol felpróbált néhányat. Egy tiszta fehér és egy virágmintás volt ami tetszett. Ő a virágmintás mellett döntött, ám nekem a fehér beindította a fantáziámat. Amíg felöltözött én el mentem fizetni, de nem a virágmintásat, hanem a fehéret csomagoltattam be.
Hazaérve amíg nejem a főzéssel foglalatoskodott én a műhelyembe mentem rádióamatőr barátaimmal kicsit csevegni. Magammal vittem az újonnan vásárolt bikinit is.
Még gyerek koromban láttam egy csini nőt ilyen fehér fürdőcuccba ami vizesen teljesen átlátszó lett, nagyon izgi volt. Nos ez jutott a vásárlás során eszembe.
Ennek a bikininek belsejében egy dupla betét volt varrva, a punci és a mellbimbó takarása érdekébe. Na ez nekem nem tetszett, ezért egy zsilett penge segítségével óvatosan ezt kezdtem lefejteni. Miközben ezzel bajmolódtam, jött a feleségem, hogy hol a fürdőruhája. Alig tudtam gyorsan eldugni, miközben közöltem vele, biztos a kocsiba maradt.
-Akkor hozd be légy szí!
-Jó, majd ha befejeztem a beszélgetést- válaszoltam, hogy időt nyerjek a művelet befejezésére. Ezután gondosan visszacsomagoltam és kiballagtam a kocsihoz, mintha onnan hoznám be.
-Ez nem is az, amit választottam- mondta, mikor kibontotta a csomagot.
Én megpróbáltam csodálkozó arcot vágni.
-Tényleg, de ez is csini- próbáltam megbarátkoztatni vele.
Ledobott magáról mindent és magára kapta és az előszobai nagy-tükör előtt forgolódott benne, míg főtt az ebéd.
-Csodásan áll- jegyeztem meg és abszolút nem volt átlátszó (így szárazon).
-Délután le mehetnénk az uszodába, ha gondolod, úgy is csak a jövő héten indulnánk a tengerpartra- javasoltam, miközben alig vártam, hogy a vizes fürdőruhába láthassam őt és férfitársaimat , amint megbabonázza.

Kis úszás és lubickolás után, kijött a vízből, a látvány fantasztikus volt. Szinte mint az ablaküveg, oly átlátszó volt a bikinije. A cicikéjének a bimbója a hideg víztől majd át bökték a melltartó részt és barnás-pirosan ragyogtak. a lába közén a már régebben levágott egy-másfél centiméteres sötétbarna szőrzet között a csikló is látható volt. Mindezt nejem nem vette észre, csak azt érezte, hogy a férfiak hogy csodálják. Elég hiú a kis-szentem, látva, milyen csodálatot vált ki a férfiakból, felállt az egyik rajtkőre, mintha fejest akarna ugrani. Én a vízben úszkálva csodáltam őt, miközben a keményen felálló farkamat kiszabadítottam a fürdőgatyámból. Egy fehér rövidnadrágos úszómester rohant és közölte, hogy a rajtkőröl csak verseny alkalmával szabad vízbe ugrani. Miközben hölgyemmel ezt közölte, láthatólag dudorodott a rövidnadrágja. Ahogy ment nőm a lépcsőbejáróhoz, vagy 4-5 férfi láthatóan kidudorodó úszónadrágban követte. Bejött a vízbe és a hódolók elszéledtek.
A zuhanyzóban egy elég jó vágású férfi oda jött hozzám miközben épp szappanoztam magam és mondta, hogy szeretne velünk megismerkedni.
- Miért is- kérdeztem, mintha nem tudnám.
Nem válaszolt, csak végig húzta kezét a szappanos hasamon és a farkamat kezdte szappanos kezével masszírozni. Később megszólalt:
- Nagyon izgató a nőd, csodáltam.
- Most a női zuhanyzóban szintén lefürdik, de gyere megvárjuk az előtérben.
Együtt mentünk a kabinba törölközőkbe csavarva mind a hárman.
-Bemutatom a barátomat- vetettem oda hölgyemnek, miközben még a nevét sem tudtam az illetőnek.
-Jó-jó, de menjetek ki a kabinból, amíg öltözködöm- háborgott nejem.
-Akkor hogy csodáljunk meg- mondtam békítőleg és a nyakába csókoltam és a törölközőből kezdtem kibontani.
Hölgyem durcás arckifejezésére újdonsült barátunk reagálása:
- Bocsánat, én akkor ki is mentem.
- Ne menj már ki, inkább tekintsd meg ezt a kívánatos puncikát!
- Hisz minden vágyam az.
Ekkor lerántottam róla is a törölközőt, majd magamról és ott álltam három törölközővel a kezemben mindhárman pucéran. Nejemet átkaroltam, nyakára csókot leheltem, férfi barátunk csuklóját megfogtam és hölgyem lába közé húztam.Nejem rám nézett, felháborodott arckifejezése kezdett oldódni. Láttam barátunk finoman masszírozza nejem cuncusát én pedig nőm kezét az álló hímtagra vezettem.
-Szerintem nem lenne ildomos ily álló farokkal kimenni innen.
- Mire gondolsz- aggódott nejem.
- Csüccs!- mondtam és a szimpatikus férfit lenyomtam az ülőkére, majd hölgyem két lábát megragadtam, és derekamig emelve alul a puncikáját széthúzva barátunk ágaskodó bránerére helyeztem. A szűk hely és a zavaró körülmények nem nagy teret engedtek a hosszú előjátéknak. Álló farkamat a férfi baszótársam szájába ajánlottam, aki nagyon ügyes szopást és baszást produkált.
Mint köztudott, ezeknek a kabinoknak az oldalfala különböző magasságokban át van lyukasztva. Ott vettem észre, hogy két lyuk mögött egy egy szemet látok. Ez kissé zavart és társaimnak is jeleztem. Ezért az aktus gyors befejezését javasoltam.
- Gyerünk! Szerintem nálunk otthon kényelmesebb körülmények között folytathatjuk!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6214292517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása