Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Feleségemet felajánlom

Rosszlányok blog 2018.11.04. 02:47

Vagy húsz évvel ezelőtt a feleségemmel elmentem az egy jó barátnőjéhez aho9l találkoztam a hölgy egyik fiával és annak a barátjával. Éppen mutogatta a barátja feleségéről készült felvételeket amiket a gyereke szüléséről készítettek és az azt követő faszszopási felvételekről. megkérdeztem megnézhetném esetleg én is mire a barát közölte,hogy egy feltétellel,ha a nejedről is készülnek ilyen felvételek akkor ő is megnézheti.Erre közöltem akár meg is baszhatod ha tudod.Nem gondoltam volna,hogy még aznap erre is sor kerülhet.Mikor elindultunk hazafelé sajnos a nejem ruhája beleakadt egy ajtó kilincsbe és elszakadt,mire az ott lévő
koma azonnal kétségesen segített és közölte ha elvisztek hozzám ott azonnal megorvosolja ezt a gondot,mert ő női szabó és otthon nagyon sok ruhát női dolgokat szokott a barátai feleségeinek varrni,sőt blúzokat és egyéb dolgokat is.Meghallotta ezt a feleségem barátnője is és ő is azonnal készségesen támogatta a javítást. Így aztán elmentünk és a feleségem bement az egyik szobába,majd levetkőzött egy szálbugyira és kiadta a ruhát, melyet a srác azonnal megvarrt. Persze nem kért érte semmipénzt. Közben mikor a nejem bement a szobába és magára zárta az ajtót a Mási8k srác a szájára tette a kezét és intett,hogy menjek utána. Bementünk egy másik helyiségbe ahonnan csodálatosan lehetett látni és akár filmezni is hogy mit csinálnak a szobába. A nejem levetkőzött egy szálbugyira és kiadta a ruháját,majd leült velünk szemben és megvakarta a punciját. Sajnos a srác nagyon hamar végzett a varrással és megjegyezte,hogy a ruhán van két gomb ami lassan leesik és a ruha alá lehet akkor nézni. Ezért még felvarrja a gombokat.Ennek nagyon örültem,mert így elővettem a gépemet és csináltam az asszonyomról jó pár képet.Mikor hazavittem a másik srácot is kiszálltam és telefonszámot cseréltünk,hogy máskor is tudjunk beszélgetni esetleg a feleségeinket átengedni a másikkal való kefeélésére.

Majd folytatom...

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4614321911

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása