Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Amikor borul minden

Rosszlányok blog 2018.11.08. 05:35

Sziasztok
Tavalyi történetet osztanék meg veletek. Rövid ismertető rólunk, hogy pontosan értsétek. Én Gábor vagyok, négy éve váltunk el a párommal (Krisztina) egymástól. A házaságból két gyermekünk született. A válás utáni viszontagságos elsőév után, helyre álltak a dolgaink, és kellemes baráti viszony alakult ki.
Kriszti felhívott, hogy elmenne a gyerekekkel egy hétvégére fürdőbe, és ha eltudom vinni őket autóval, azt megköszönné.
Péntek: Csomagokat felvitték a szobába én pedig a fürdőbe mentem. A fedett részben pakoltam le, mert az idő nem volt a legkellemesebb még délelőtt. Gyermekek el is tűntek fürdeni. Mikor Krisztit megláttam közeledni az almazöld és barna színű bikiniben, valami elindult bennem, ami évek óta nem. Kriszti tavaly volt negyven éves, alacsony 168 cm, vékony, de nem csontos, 56 kg, barna rövidhajú, kisebb mellei vannak, ami ici picit vesztett már a feszeségéből de, így is eszméletlen kívánatos. A délelőtti fürdés pihenés alatt azt vettem észre, mintha a bikini alsó egy számmal kisebb lenne. Ezért a fenekén elég keveset takart és mikor mellettem velem szemben ült akkor láthattam, hogy a bikini márˇ
- már a nagyajkain vannak és olyan szorosan rátapadt, hogy minden vonalat és domborulatot láthatóvá tett a punciból számomra. Kész lettem! Délután nagyon szuper idő lett és kimentünk a strandrészre. Én a gyerekekkel elmentem kicsit csúszdázni és fürdeni. Mikor mennem vissza, láttam, hogy Kriszti hason napozik, és a vállpántok lent vannak. Szóltam is neki hogy most akkor be is kennem, mert lefog égni. Kicsit tiltakozott, hogy ő napozni akar, és nem kell a napvédő. Ő kellemes barnabőrű de látszott már hogy pirosodik is mellette. Bekentem a lábát, combját, fenekét nem mertem. Csak annyit hogy az ujjamat a derekán a bugyi varrása alatt elhúztam mintha ott is értelme lenne bekenni. Ahogy végeztem Kriszti átfordult és felült. Eközben teljes lett a katarzis bennem, mert a forduláskor mind két melle finoman igazodott és ringott. A pántok lent voltak és szinte fedetlenek látszottak számomra a mellei. Lábait kinyújtva a könyökére támaszkodva helyezkedett el. És már nyomtam is a napvédőkrémet a mellkasára és a hasára. Kérdezte mit csinálsz? Se nem látva se nem hallva csak annyit mondtam, hogy csend, mert most bekenlek. A válla mögött térdeltem és a mellkasán elkentem a krémet ahol a bikini elülső pántja hozzá van varrva a kosárhoz ott megfogtam a bikinit és a másik kezemet bedugtam a melleihez. Végig simítottam és kentem felül oldalt és alul úgy hogy a bimbokhoz ne érjek hozzá. Csend uralkodott és a külvilág sem volt nekem. A másik mellével is megcsináltam ugyan ezt. Ekkor le ereszkedett teljesen fekvő pozícióba és mivel nem kaptam pofont a hasán is elkentem a krémet úgy, hogy a bikini alsót a varrásnál felemeltem és bekentem lassan alatta is úgy hogy benézhessek a szeméremdombjáig. Mellei finomak, simák, kellemesek voltak a kezemnek. Mikor feláltam mellőle ő feligazította a pántokat és feszes bedurrant bimbói majd kinyomták a bikiniét. Elindultam lehűteni magam, de nem sikerült. Tudom, hogy Kriszti imádja a szaunát. Nem akartam az ingyenes közösbe menni ezért a pénztárhoz vettem az irányt. Érdeklődtem milyen lehetőségek vannak, és merre találom majd. Őrömmel fogadta a szaunát, mert bevallássá szerint ő már reggel óta szeretne. Lesétáltunk majd elolvastuk az ottani szabályzatot. Kiválasztottuk melyik kabin a szimpatikus és a kicsi öltözőfülkében levetkőzöttünk. Törölközőbe csavarva találkoztunk kint és bementünk a szaunába. Szerencsére nem volt nagyon nagy meleg a szaunában. Kriszti a hatalmas fürdő lepedőt levette magáról és leterítette majdnem a sarokba a felső szinten. Hihetetlen formás kívánatos volt a feneke most is. Felültem mellé a sarokba. Nem is mertem rá nézni, mert a szemébe nem tudtam volna. De ő becsukta a szemeit és felhajtott fejel pihent élvezte a meleget. Ekkor tudtam végig mérni milyen izgalmas és kívánatos most is. Mellei szépen mozognak és bimbói feszülnek. Nagyon nőies volt. De a puncit még mindig nem tudtam megnézni, mert a lábai zárva voltak. Pár perc elteltével kopogtak és lassan benyitott egy korunkbeli nő. Kriszti felhúzta a lábait maga elé. A nő kérdezte, hogy bejöhetnek ide vagy várakozzanak, kint amíg végzünk. ősszé néztünk és bólintottunk, hogy igen. Én németnek néztem a nőt és németül mondtam neki hogy igen semmi gond. Meglepődőt arca volt de mosolygot. Magyarul szólt, hogy gyere ide és legyél illedelmes és fent helyezkedj el. Mi is meglepődtünk, hogy magyarok, de csendben maradtunk. Kriszti elfordult hosszába hogy el feküdjön és betakarta magát alul. Mellei kint maradtak. Ekkor belépet a hölgy és lent leült és egy fiatal srác is belépet, aki fent leült. Aztán kiderült a beszédből ki kicsoda. Az anyuka mondta, hogy látod ez egy ilyen dolog. És ne leskelődjél, mert ez a leg illetleneb dolog. Illetve mindig a körölközöt használd. A bent lévőkhöz kell alkalmazkodni. Ha van hölgy is a társaságban, akkor mindig ahhoz mérten szabad kitatarozni stb. stb. Kriszti felhúzta a két lábát össze zárt térdel, hogy az ő arcát ne lássa a srác. Mosolygot a kialakult helyzet miatt és próbált mondani valamit, de nem tudtam leolvasni mit tátog. A hölgy is elfeküdt lent és a melleit szabadon hagyta. Én bevoltam takarva, mert Kriszti a fejét a jobb combomra ölembe rakta. A fiatalsrác is lent takarva marad megértette a szabályokat. Viszont én Krisztinek szóltam, hogy mikor felhúzta a lábait akkor arra nem gondolt, hogy a feneke és a puncija láthatóvá vált. Vagyis teljesen felajánlkozva kint villog a puncid. Meghúzta a száját majd mosolygott egyet és azt mondta, hogy nem is, mert nem teszi szét a lábát. Ha meg ennyit lát és az jó, akkor had nézze. A hölgy távozót. Közben mondtam Krisztinek, hogy én szeretném látni a punciját nem egy idegen srácnak, kellene. Azt mondta te már láttád és használtad is. Ekkor hátra nyúlt a törölközőmig egyik oldalt lehajtotta rólam, hogy megtörölje az arcát. Vissza nyúlt és a másikat is lelökte rólam a feje mellett ott pihent a farkam. Ránézett és mosolygott. Ekkor lettem figyelmes, hogy közben a térdeit szétnyitotta, ami már nem maradt figyelmen kívül a szomszédnál sem. Ő látva hogy rajtam sincs semmi így lassan ő is kiterítette magát. Kriszti felült végig nézte a srácot megfordult felém a térdein és kezein támaszkodott. Teljes rálátást engedve félméterről a pinájára. Ekkor már ez a játék minden szabályt és protokollt átlépet kettönk közt. A fülemhez hajolt és azt súgta a fülembe, hogy nagyon szép izgató fiatal fasza van a srácnak. Hiszen ezt akartad mindig is: Mondta kérdőn és kijelentőn is. Határozottan és kéjesen is. Mindig is izgatott téged hogy megdugjatok. Idegen faszt lássál bennem. De én azért vagyok, hogy vigyázzak rád ma is. Felált és betekerte magát. Én is kimentem és átköltöztünk. Lehívtam Krisztit az öltözőbe és behívtam egy hátsó kabinba. Lefejtettem róla a bikinit végig csókóltam ízleltem mindenét. Leültem és a kinyújtott lábamat megtámasztottama túlsó oldalfalon. Nekem hátal Krisztit bele ültettem a farkamba. Háttal rám dőlt és lassan így éreztük át egymást. Közben a fülébe súgtam, ha akartam, egyedül akkor kevés voltam és lennék is hozzá, hogy ez megtörténjen. Ő kéjesen annyit mondott, hogy vigyázzál rám minden nap ezután. Mert minden nap szeretne a titkos ribancom lenni. Mert tudja, hogy figyelek és vigyázok rá. Szeretné, ha azt a vágyat megengedném és megvalósítanám neki, hogy én és egy fiatalabb szép nagy fasz ketten kényeztetnénk és megbasznánk. És csendben elélveztünk.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6014332215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása