Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Élvezetes örömök

Rosszlányok blog 2018.11.10. 04:20

Vagy harminc éve történt amikor a Balatonon nyaraltunk és délben szólt a út valaki és a combját és a pináját simogatták. mindig szerette ezt.Mikor elindultunk megkérdeztem van rajtad bugyi nem veszed le. Szeretem a belenyúlnak.
Úgy is történt. Alig kezdÖdÖtt el a film láttam ahogy oldalt néztem,hogy a szomszéd srác combjára teszi a kezét és simogatja.Persze a srác se volt rest és ő meg a szoknyája alá tette a simogató kezét és lassan, de biztosan feltolta a bugyijáig és oda is benyúlt. Ezt onnan tudtam meg,hogy a nejem szétnyitotta a lábait,hogy kényelmesebben tudjon bányászni a pinájába a srác.ltek a percek lassan a nejem felemelkedett a székről és a bugyija előtünt a szoknyája alól.Mini szoknyát viselt ami alig volt harminc centi épphogy a seggét takarta ha bárhová sétáltunk.Lassan a srác oldalt fordult és szájon csókolta a feleségemet,majd lehajzotta a fejét a nejemnek és a srác sliccén bajlódott,majd bekepetta a már merev farkát. A nejem élvezettel szívta és nyelte a spermát ami jött belőle.Persze közben és em voltam málé és kivettem a nejem melleit a blúzából és marcangoltam a két halmot.Lassan ráütött a kezemre a nejem ez most nem a tied. Menjünk inkább haza vigyük el a srácot is és legalább én is szeretném élvezni ahogy magadra húzod a srácot és ő meg bekléd teszi a farkát. JÓ volt a válasz majd fel álltak és velem együtt kijöttünk a moziból és elindultunk haza. Persze a bugyija amit a térden alul volt mert közben teljesen lecsúszott kilépet belőle a feleségem és az ott maradt a sorban.Már az utcán ahogy ballagtunk hazafelé már kigombolta a blúzát és kivette a melleit majd bakapta harapdálta és markolászta, Akik jöttek szemben azok nagyot néztek.Volt olyan aki odaszólt ne segíitsünk birod egyedül.A szoknyája a derekán volt és az egész alsó teste vírított,hiszen a fürdőbe mindig bugyit viselt,ami nem engedte,hogy a nap lebarnítsa.Alig mentünk be az utcai kapun már a nejem levette a blúzát magáról lés a szoknyát,meg lehúztam én. ía srác élvezettel kezdte markolászni a seggét és ő is ledobált mindent ,majd mind a ketten meztelenül az utcára mentek és a srác nekinyomta a kerítésnek a nejemet majd megbaszta. Közben kinyította a lakásajtót és szóltam nekik be lehet jönni. erre a srác kihúzta a hosszú vatag faszát a nejemből és végigfröcskölte gecivel a nejemet,majd beséltáltak és belezuhantak az ágyba.Én csak bámultam ahogy baszta az asszonyomat. Még soha nem láttam ilyennek az arcát és olyan heves indulattal kezdte szopni a srác faszát azt hittem leherapja,Közben a srác fasza megkeményedett és kihúzta a nejem szájából,és a torkából majd alig jelent meg a geci a srác gasza fején a nejem rögtön megint bekapta és kiszívta az egészet. Aznap éjszaka már nem jutottam odáig,hogy én is megbasszam a kurva nejemet,mert közben megjött a srác barátja akivel moziba volt.mert a moziba megkérdezte hová megyünk és én megmondtam neki hol lakunk. Nem gondoltam akkor,hogy utánnunk jön ő is ,de eljött és amikor bejött meglátta mit csinálk a barátja a nejemmel levetkőzött és a merev faszát a nejem szájába nyomta és teleélvezte azt.A nejem felújjongott vgre kezzen fognak megbaszni egyszerre. Ez az igazi házasélet .Remélem az egy hát alqatt amig még nyaralunk itt egész nap engem fogtok baszni, Nem érdekel hogy felcsináltok, de élvezem mindkettőtök spermájának ízét. Reggelre már mind a két fasz egyszerre befért a nejem pinájába és az élvezte ahogy basszák őtet.Reggel amikor ugy gondolzák mondták a nejemnek elmennek a szállásra,nehogy kiadják másoknak is és visszajönnek ,hogy folytassák az élvezetes éjszakát.Felöltöztek,majd a nejem felkelt és meztelenül kikísérte őket az utcára ,majd megmutatta magát meztelenül másoknak is és bejött. Ez vágre egy jó éjszaka volt és elment zuhanyozni. Mondta menet közben gyere velem zuhanyozni és közben megbaszhatsz te is.
majd folytatom.....

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7614334947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása