Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Csaj a buszról

Rosszlányok blog 2018.11.11. 03:15

18 voltam mikor történt. Melóból minden nap ugyanazzal a busszal jöttem haza. Egyszer csak észrevettem hogy egy aranyos szöszi is a buszon volt. Előtte soha nem láttam. Egyik alkalommal egymás szemébe néztünk mikor elmentem mellette. Utána minden nap a szemébe néztem. Egyik haverom is jött, és kérdeztem hogy ismeri e. Aztmondja hogy igen. Elkértem a számát, és írtam neki. Utána volt hely mellette a buszon, és mellé ültem. Beszélgettünk. Megbeszéltük hogy este elmehetnénk valahova. Nagyon tetszett a csaj, szép szőke haj, zöld szem, csinos vékony, nem nagy mellek de épp jó. Formás. És szép mosoly. Beültünk egy nyugodt helyre egy üdítőre. Aztán megtudtam hogy van egy kislánya, és válás közben van. Hát erre nem számítottam, és letörtem elég jól. Hazamentem, és ramirt hogy látta rajtam hogy mi van, de jó lenne még találkozni. Egy hét múlva elmentem kocsival, beültünk valahova, utána hazavittem. Ház előtt a kocsiba ültünk, és mondta hogy legalább egy puszit kap e. Mondtam persze. Odahajoltam, hirtelen megfogta a tarkóm és megcsókolt. Nem ellenkeztem. Érzékien csókolt. Percekig csókolóztunk, egyszercsak elvette a száját megszólalt hogy nem tudja abbahagyni. És újra magához húzott. A kezemmel a hasárol lejjebb mentem a combjai közé, észrevette és szétnyitotta a lábait, nem volt ellenére. Feszülős farmeron keresztül simogattam. Néha felcsusztam a póló alá, simogattam a melleit, aztán vissza a puncihoz. Egyszer csak abbahagyta a csókolózást, és mondta hogy menjünk be. Nem kellett kétszer mondani. Bementünk, kabát ledob és mer csók is. Akkor már póló melltartó levesz, és úgy simogattam. Kigomboltam a farmert és becsusztam a bugyiba, sejmes csupasz puha puncija volt, már rendesen nedves. Levettem a pólóm bevezetett a szobába. Az ágyra lökött. Levettem a gatyám, és kézbe vette a lényeget. Majd szájba is. Lassan érzékien csinálta. Néha nyaldosta, verte, lassan érzékien. Mondtam hogy ha nem hagyja abba elszállok. Mondta nem számít, bevette és lassan a nyelvével körözött. Nem bírtam tovább és szájába élveztem, de olyat hogy beleremegtem. Utána határa fektettem, farmer le, Fekete csipkés francia bugyi le. Elindultam a nyakátol lefele lassan érzékien. Mellein keresztül a combokra. Majd finoman a puncit végig nyaltam párszor, utána szethuztam az ajkakat és nyalni kezdtem a csiklot. Csak lassan érzékien ahogy ő csinálta velem. Finoman emelgette a csípőjét, halkan nyögdécselt. Élvezte. Egy ujjal épphogy csak benyultam, csak hogy felhuzzam amennyire csak lehet. Elkezdett mélyebben sóhajtozni, megfogta a kezem és jobban benyomta, és élvezett egy nagyot. Utána mellé feküdtem, fordítva, magamra húztam és 69-be csináltuk míg újra büszke lettem. Aztán felegyenesedett, és úgy ahogy van háttal nekem lassan ráült. Lassan mozgott le fel. Közben simogatta a saját melleit. Néha megállt, és csak a csípőjét mozgatta. Majd leszállt rólam, hanyattfeküdt. Misszionárius pózban betettem, mondta hogy lassan csináld. Lassan de kicsit erősen dugtam. Majd szólt hogy állj, lenyúlt izgatta a csiklóját, mondta hogy csináld. Lassan dugtam, és ő élvezet egy jót, nagyon nyögessel. Kezdtem kicsit gyorsabban dugni, ő hangosabban nyögött. Lihegte hogy ne hagyd abba. Élvezett újra egyet, de nem álltam meg. Mondtam hogy nem kell sok nekem se. Mondta hogy mehet belém, ne vedd ki. És élveztem én is egy jó nagyot, de ő mondta hogy ne állj meg még. Pár lökés és ő megint élvezett. Kihuztam a puncibol, gyorsan zsepit kerestem, nehogy az ágyra follyon a cuccos. Odatette a puncihoz, de még izgatta tovább a csiklóját. A cucc pedig folyt ki. Hát nem foglalkoztam vele, két ujjal benyultam tövig, és rázni kezdtem. Addig csináltam míg elélvezett, egy jó remegőset. Azután egy darabig csak fekudtünk egymás mellett. Búcsúzaskor mondta hogy a buszon találkozunk. Utána még jó darabig héti rendszerességgel voltunk együtt. Vele volt első anál élményem. Ha gondoljátok leírom azt is mikor masszás közben ki volt kötve, meg én is.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1114337061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása