Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Örökbe Annát

Rosszlányok blog 2018.11.14. 05:40

Hello Ádám vagyok 38 éves sportos barna haj és szem egyedüláló, egy multinál dolgozom mint értékesítő. Egy panelban lakom, néha a nővérem fia Gergő nálam van aki 20 éves és a bátyának tekint. Van még valaki aki annak tekint.. Anna a szokszéd lány. Azonban csak volt, most már nálam lakik, két éve hogy magamhoz vettem az anya lelépet azt hiszem prosti volt. Gyakran volt nálam 10 éves kora óta, Gergővel jól megértették egymást és én is imádtam a kis boszorkát. Egyik este Évi, Anna anyja megkért hogy vigyázzak rá két napot akkor volt 15 éves, beleegyeztem azóta se látam így magamhoz vettem. Azonban történt egy kis gond Anna felnőtt és 17 évesen már gyakran feláll a farkam tőle, annyira édes és ártatlan, nem az anyjára hasonlít. Ő rendezi a háztartást amióta itt lakik nem tudtam elküldeni, most meg már minden fantáziámat kitőlti. 170 cm hosszú combok, zöld szemek szőke hosszú haj farok felállítos az idomok. Érettebb a koránál nem nagyon jár el, itthonról velem érzi jól magát azt mondja.
Ma hosszú napom volt, egy kis bonyodalom az üzletben kikészített. Haza érve Anna egy kibaszott elnyúlt régi polimba volt, nyár közepe van 30 fok nincs iskola és nagyon meleg van. A hosszú combja teljesen fedetlen, egy nagy puszival üdvözölt mint mindig. Sürgősen le kell hütenem magam, vagy baj lesz, így elmentem tusolni. Mire végeztem éppen mosogatott nekem meg kellet egy pohár ami a mosgató fölött volt. Mögé által éreztem hogy megmerevedik muszáj volt megszagolnom a nyakánál, imádom az illatát, hangosan sóhajtott mámorító volt. Nem bírtam tartóztatni maga a csipőére tettem a kezem éreztem hogy a csodás segét a merev farkamhoz dögöli.
-Anna! - szóltam figyelmeztetve hogy ne játszón velem, de csak a nyögdécselésére tudtam koncentrálni. Egyre jobban dörgölöte hozzám a fenekét én meg a pólón keresztül elkezdtem simogatni a mellét, a bimbók majdnem átszurták a felsőt. Finoman kézbe vettem és megcsipkedtem mind a két finomságot. Megfogta a combom mivel csak a egy törölköző volt rajtam a zuhany után le rántotta rólam.
-ezt akarod kicsikém?! - kérdeztem tőle, miközben mostmár meztelen merev farkamat neki nyomtam, ő szó nélkül bólintott. Magam felé fordítottam és szemvedélyesen megcsókoltam , oda vezettem a konyha asztalhóz és rá emeletem, ő meg csak a merev fatkamat bámúlta. (18cm) Istenem hányszór képzeltem már el a szájába.. Felemeltem az elnyűt pólót és mordultam egyet, nem volt alatt bugyi csak a csupasz nedves puncia
- erre vársz te kis boszorka?!Elakarsz csábítani?!- kérdeztem. Ismét csak bólintott. Elmosojodtam és letérdeltem a szaftos kis üde puncia elé.
- Ugye kicsikém még szűz vagy nem érintette senki az imádni való puncidat?!
- Nem, senki- felelte félinlen
- Azt akarod hogy én tegyem meg- Kérdezetem, szó nélkül csak felém tolta a nedves pinácskáját. Elég volt! Lassan közelebb hajoltam felé az illata a legédesebb amit valaha érezte muszáj volt megizlenem. Annyira nedves volt hogy már az asztalra folyt a nedve, finoman bele nyaltam a duzzadt ajkak közé, nagyot ugrott az intenzív érzéstől.
- Maradj nyugtón kicsikém vagy elfenekelek és az asztalra döntve megbaszlak ahogy régóta álmodomdozom!- Morrantam rá erősen mert már nem bírtam sokáig. Erre még több nedve folyt az asztalra és hangosan felnyögött, a pubciát mégjóbbam kitárta. Ismét felé hajoltam és mélyen bele nyaltam, hangosan sikogatva élvezkedet. Olyan a pinácskája íze mint az ambrózía, szépen kinyaltam a nedveit miközben az egyik ujjamat feldugtam a szűz punciába. Elkezdett vonaglani nagyon közelált az orgazmushóz, éreztem. Jól megszopogatam a csiklóját, hangos sikolyal élvezet a számba miközben a farkam majdnem szét durrant. Muszáj megkapnom! Felálltam és hozzá igazítottam az előnedvtől csöpögős faszomat. Tudtam hogy fogamzásgátlót szed mert még én mondtam neki, a biztonság kedvéért ami nagyon okos döntés volt részemről. Lassan finoman csúztatom be a lüktető farkam a nedves kis résébe mert nem akarom hogy fájón neki. Nem bírom sokáig úgy megbasznám, majd legközelebb mert most már az enyém ez a kis istenő, most már tudom hogy ő is ezt akarja. Érzem hogy feszül körülöttem egy mély lökésel elveszem a szüzeségét most már az enyém. Hangosan felvinyog.
- Shhh cicám inentől már jó lesz, gondokodom rólad ! - elkezdek mozogni először csak finoman aztán egyre jobban dugom. Nedvesedi édes kis Annám úgyhogy elkezdem dörzsölni a csikloját miközben már tocsogok a nedves punciában érzem hogy közel van egyre szorosabb körülöttem. Még egy erőteljes döfés és eljutott a csúcsra annyira szoros. Én se bírom tovább, életem egyik legnagyobb ondó menyiségét punpálom bele ebbe a csodás puncia. Felnézek a mámortól izzó szemébe szájon csókolom és csak annyit mondok:
- Mostantól az enyém vagy!- ő csak csilógó szemmel bólint. Nem tudja még de holnap Gergő is jön és tudom hogy ő is oda van ezért a kis szépségét de ez egy következő történet...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1814355349

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása