Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Örökbe Annát Gergővel

Rosszlányok blog 2018.11.15. 04:15

Hello ismét Ádám vagyok múltkor már elmeséltem a kezdetet az én kis Annámmal akit magamhoz vettem. Végre megkaptam őt már 2 éve sovárgok utána de végre az enyém lett. Tegnap vettem el a szüzeségét és ma már a számmal kényeztette ébresztettem és utána birtokba is vettem a punciát. Lassan már két óra lesz Anna nem tudja de mindjárt itt lesz Gergő az unokaöcsém. Gyakran eljön szeret nálam lenni és tudom hogy a kis boszorkányt is imádja. A kezdeti barátság mára már sovárgásá alakult látom Gergő is, megírtam neki hogy várja egy kis meglepetés. Van kulcs hozzám ezért simán bejött a lakásba Anna a kanapén fekszik feje az ölenben miközben kapcsolgatja a tv-t, csak egy rövid gatya van rajta meg egy top, nagyon meleg van. Érzem hogy megfeszül mikor Gergő bejön és köszön nekünk. Fel akar kelni de én finoman vissza nyomom hogy értse hogy maradjon nyugton, megértette a kicsikém. Gergő leül a szembelévő fotelba, beszélgetünk hogy mi történt a héten és megbeszéljük hogy lazitun és megnézünk egy filmet. Ketten megbeszélték hogy mit szeretnének nézni, engem nem érdekel úgyse nézünk végig. Elkezdődik a film, lassan elkezdem simogatni Anna nyakát érzem hogy milyen meleg a bőre. Hallom hogy egyre szaporában veszi a levegőt én meg lecsúsztatom a kezem a topja alá a merev bimbót simogatom. A kis boszorka zavarba jön Gergő jelenlétében és próbálja eltólni a kezem, nem engedem neki így egy párnát tesz a mellkasára hogy nem lehessen látni hogy közben már csipkedem az ágaskodó bimbokat. Már ő se figyel a filmre hangosan felnyőg és magára vonja Gergő figyelmét is amit ő nem vesz észre de én látom hogy tudja mit csinálok a kis szépséggel. Nyugalomra ingem Gergőt hogy várjon nehogy neki essen látom hogy iszonyat megfeszül, sóvárog Anna iránt ő is. Szép lassan folytatom a cicik kényeztetését hol az egyiket hol a másikat néha csak simogatom néha megcsipem. Nagyon közel van már az orgazmushoz érzem egyre jobban megfeszül próbál felállni és közli hogy ki kell mennie a mosdóba én elengedem és gyorsan kisiet. Gergő megszólalt:
- mióta? - ennyit bírt kérdezni
- Tegnap este óta- mosojodtam el
- Ezért szóltam a meglepetésről.
- Gyere ülj a kanapé végére, kényeztesük együtt.- Gergő azonnal reagált. Anna lassan vissza jött kipirult arccal, mind a ketten a kanapén ülünk és látam a zavart az arcán.
- Gyere csak kicsikém vissza. - szóltam neki, félve de engedelmeskedett és leült. Fogtam a fejét vissza húztam az ölemben lévő párnára Gergő meg a lábait húzta az ölébe. Így *8220 néztük tovább a filmet bár a kis boszorka fészkelödött de lassan ellazult. Ránéztem Gergőre ő vissza rám és bólintottam egyet jelzésként mind a ketten vissza fordultunk a tv felé de sz *232 pen lassan elkeztük simogatni Annát én a szép kis arcát az unokaöcsi meg a várdliát. Egyre jobban simogatukén már a dekoltázsa tetejét érintettem Gergő meg a belső combját. A mi kis csábító istenőnk egyre feszültebb lett és néha hangosan felnyögött. Nem bírtunk tovább én lerántottam a felsőt a melléről és elkezdtem markolászni, Gergő a lába közé nyúlt félre rántva a rövidnacit a bugyival. Egyszerre nyögtünk fel mindannyian, szóltam Annának hogy maradjon nyugton és élveze ki. Láttam rajta hogy fél de közben sovárgott irántunk. Én lassan le hajoltam és számba vettem az egyik mellét Gergő meg kigombolta a naciát és bugyival együtt lerángata róla majd közel hajolt a szaftos puncihoz és elkezdte kinyalni.
- Igen fiúk kérlek még!-zihált hangosan Anna, nekünk se kellet tőbb így vittük el az orgazmusig. Levetük a maradék ruhát és elhejezkettünk én lefeküdtem a kanapéra
- Most kicsikém lefogod szopni a farkam miközben Gergő megdolgozása a kis pinádat. - közöltem vele. Megszepenve először rám majd Gergő nézet mire ő is megszólalt:
- Nem lesz semmi baj szépségem tudod hogy szeretünk téged. Te is akarsz minket?!
- Igen! Kérlek!- suttogta Anna. Szépen lassan elhejezkedett a kanapén és kézbe vette a kőkemény farkamat és rábukott az ajkával és a nyelvével kezte szopogatni. Elállt a lélegzetem az intenzív érzéstől miközben azt vettem észre hogy Gergő még mindig a feltólt popsián és az édes punciát nyalja miközben a farkát simogatja. Mámórító Anna szájában lenni és egyre ügyesebben kostólgat, rámarkolok a hajára és finoman elkezdem írányitani hogy mégjobb legyen a szopása. Gergő felemelkedik és látom megrészegülve a punciától mőgé állva behelyezi a farkát a nyílásba és finoman elkezdi baszni .
- Úristen megörülök érte! Évekóta meg akarlak baszni kicsikém mint ahogy Ádám is! - közli hangosan
- Most végre már a miénk- jelentem ki egyértelműen.. Anna csak elismerően hümmőg mert Gergő ütemesen mozog benne hátulról én meg egyre jobban baszom a száját és gyűrőm a melbimbóit.
- Legközelebb a popidat is kényeztetjük mert az is a miénk érted édesem! - már nem tudott megszólalni csak nyekeget. Mind a hárman egyszerre értünk a csúcsra Gergő az isteni punciába ürített én meg a nedves kis szájába amivel szépen tisztára nyalt, de még nincs vége Gergő kijelentette hogy mostantól gyakrabban jön amit meg is értek mert még folytatjuk...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5514359065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása