Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Barátnőm boxerben izgat

Rosszlányok blog 2018.11.19. 04:36

Volt egy barátnőm akit hívjunk most csak Evelinnek. Evelinnek nagyon kicsi kezei voltak. Volt egy olyan szokásunk hogy boxerben csináltuk. Egyszer ültem az ágyon majd Evelin egy cicagatyában megjelent. Nagyon jó segge volt. Fehér boxer volt rajtam amiben a 19 centis farkam nagyon láthatóan állt. Evelin a kis kezeivel elkezdte izgatni a farkam. Boxeren át huzogatta és simogatta. Nagyon keményen állt a farkam amikor mondtam neki hogy izgassa csak a végét. A makkom alatt megfogta a boxeremen keresztül majd kis kezeivel dörzsölni kezdte. Közben a farkam végét másik kezével verte. 10 percig csinálta ezt majd mondtam hogy szájjal kell.. puha szájával bekapta a boxeremen át és nyalogatta, szopta. Eléggé merev volt a farkam már a szájától amikor mondtam hogy meg kell dugnom. Mondta hogy jó de csak ruhában. Majd ráült a cicagatyás seggével a boxeres farkamra és mozogni kezdett. Éreztem a kis punciját a farkamnál. Nyomtam belé a farkam és közben ő a seggével izgatott. Lovagolt a farkamon es neha leszáltt hogy megigazítsa a boxerben mert elcsúszott. Amikor leszállt kézzel is izgatott. Apró kezei sikosítót kentek a farkamra az alsogatyámon át. Ahogy a boxer és Evelin pici kezei izgatták a farkam nem bírtam tovább és eldurrantam. Itt már erősebben csinálta. Csupa sperma lett a boxerem de még Evelin cicanacija is. A farkam nem lankadt le ezért zután boxeren át leszopott. Addig izgatta a péniszem így ameddig ki nem vettem a boxerből es a száját megdugtam. Szét keféltem a pici száját de akkorát élveztem megint mint boxerben. Nagyon jó volt. Utána mondta hogy jo erzes volt a farkam kielégíteni de máskor ha boxerben akarja akkor végig boxerben csináljuk.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr114362857

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása