Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nem minden az aminek látszik

Rosszlányok blog 2018.11.21. 03:35

Sziasztok! Most egy történetet akarok elmesélni arról, hogy milyen naívak az emberek. Nos, remélem engedélyezik, hogy kiírjam, mert erről az oldalról akarok írni. Nos úgy vettem észre, hogy néhány történet kamu. És hogy ezt miért nektek írom? Nos azért, mert nem kell mindent elhinni, amit ti olvastok az interneten. Leteszteltük a barátommal, hogy ír egy KAMU sztorit, és hogy mennyien hiszik majd el. Hát a kamu sztorit sokan elhitték :/ persze nem erre az oldalra írtuk, mert ezt néhány napja fedeztem fel. Nos igazából amikor erre az oldalra tértem, nem hittem volna, hogy ilyen: 14 évesen vesztettem el 12 évesen lefeküdtem anyuval kamusztorik lesznek. Az ilyen sztorikat nem hiszem el. Jó, persze lehet, hogy kiskorú és már nem szűz, de pl az ilyet hogy: füvezés után egy bulin leszopott sok pasit egy lány 14 évesen na az már kamu. Ilyen korban a gyerekek kitalálják, hogy régen volt egy sztorim mikor 14 éves voltam, és megkeféltem anyumat ugyanmár... Ilyenkor a gyerekek fantáziálnak. Egyedül a testvérszexet tudom elhinni, mivel a testvérek megértik egymást, és mivel csak egymásnak vannak ezért magukkal tudnak lefeküdni. Mekkora baromság: 13 évesen a keresztanyukáját megdugta a picike kukijával. Az a fura hogy ő még nyögdécselt is hogy hu de jó, mikor ha igaz lenne meg sem érezné. Jó, hát nyugodtan lehet fantáziálni hogy megtörtént, de én kétlem. Lehet rá masztizni és benedvesedni, mert mikor én 14 voltam, rengeteg ilyet írtam, egyik kitalált történetem az volt, mikor nyaraláson megdugtam a 25 éves nővéremet. Szóval srácok és lányok, csak ennyit akartam. Tudom, hogy senki nem fogja elolvasni, de remélem. Sziasztok! :D


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5814368623

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása