Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Niki Pist és Én

Rosszlányok blog 2018.11.22. 05:37

Sziaztok Feri vagyok 30 éves a csajom Niki 22 éves. Márkét éve együtt voltunk és hát vágytam valami újra Nikivel és a szexel kapcsolatban. Mielőtt össze jöttünk egyik jóbarátomnak írogatott mert össze akart vele jönni ő volt pisti barátom. Ezt niki eltitkolta előlem de pisti elmondta nekem. Na szóval jóvolt a szex meg minden csak hiányzott az új szerintem de niki nem akart semmi újjat. Arra gondoltam hogy meg ajándékozom őt még egy faszzal. Ki lett volna alkalmasabb mit pisti barátom vivel tudtamhogy nikinek bejön. Előtte kérdezgettem de azt mondta ő nem akarja hármasban senkivel. Pistivel lebeszéltem hogy dugjuk meg ketten Nikit természetesen egyből benne volt sőt még a hülye mondta hogy egy hétig nem veri ki hogy sok gecije legyen. Mondom jólvan ahogy gondolod te hülye. Eltelt egy hét és már nagyon kerestem az alkalmat arra hogyan lehetne öszeozni a hármast. úgy gondoltam szombatra szallona sütést szervezek és pistit áthívom. Át is jött persze piálni kezdtünk mind a hárman. Mikor pistivel kettesben maradtunk akkor mondtam neki hogy óvatosan fűzögesse nikit. Azt is tette míg én pakolásztam meg alibi munkát kerestem magamnak. Már láttam hogy pisti simogatja nikit aki kicsit elhúzta magát de később már átadta magát a csábításnak, és még közelebb ült pisti mellé. Már elég sötét volt de láttam a parázs fénye mellet hogy niki keze pisti lábaközt van. Gondolom verte neki. Aztán megzavartam őket oda mentem és lekaptam nikit ekkor éreztem a fura ízt a szájában ami pisti fasza volt mert mígnem láttam el is kezdte szopni. Na mondom megvagy:) pisti csak vigyorgott rám. Niki be ment wc-re addig kérdeztem pistit hogy mi volt? Hát fűztem elég rendesen majd elő vettem neki a faszom és megfogtam a kezét és rátettem a faszomra és elsőnek csak fogtam majd verni kezdte és utána már úgy szopott hogy csak na mondta pisti. Bementünk a házba nikipont fürödni indult. Bementünk pistivel a konyhába és kis idő után mondtam neki hogy menj utána és ha azt mondja lebuktok kamuzd azthogy úgy tudom a wc.re mentél. Ment is pisti nikiután. Niki már a kádban feküdt mikor piti belépett a fürdőbe. Egyből letolta a nadrágot és félmerev fasszal nikihez közeledett.Niki egyből mondta pistinek hogy menj kifelé lebukunk. Dehogy bukunk le mondta pisti. Niki felült a kád szélére éspistinagy faszát kezdte szopni én a kulcsjukon néztem és hát nem csodálkozom hogy niki megkívántapisti faszát mert az nagyon szép kb 22cm volt és vastag. Na mondom most kell belépni be is léptem akkor pont pisti niki fejét fogta két kézzel és baszta a száját. Niki rám nézett ésegyből ellenkezni kezdet mint ha nem akarna szopni. Elővettem a faszom és pisti mellé állva vertem a faszomat. Pistiabba hagyta a szájba baszást Niki mentegetőzni akart hogy ő nemkarta de már dugtam is a szájába a faszomat. Kicsit szopattam majd felállítottam és lekaptam hosszan smároltunk utána pisti felé fordítottam hogy kavarjon vele is de addigra niki már azegyik kezével pisti faszát verte a másikkal az enyémet. Mondom nikinek te kis kúrva tetszik a másik fasz? Niki semmit nem szólt letérdelt és a faszunkat egymásmellá rakva nyalta. azt hittem eldurranok annyira jó volt látni amit csinált. Megint felált és lesmárolt minda ketőnket. Ekkro nagyon megkívántam pisti faszát nem vagyok buzi de akkor és ott nyalni akartam. Nikinek megfogtam a kezét kivezettem a szobába pisti faszát végig fogta nem akarta elengedni. Leült az ágyra és zopni kezdet mind a kettőnket ekkor én legugoltam lesmároltam nikit és pisti mivel be volt baszva mint mi becsukott szemmel élvezkedet és nem vette észre hogy én is ott vagyok ésahogy smároltunk nikivel a faszát oda tolta és a fasza vállasztotta szét a szánkat. Nikire néztem ő is rámés elkezdtük együddt nyalni pisti faszát. Nagyon élvezte pisti mer szólt hogy nem sok kell neki ekkor niki kutya pózba helyezkedett én felátam pisti egyből mögé ment és a puncijába hatolt pár lökés után tele is élezte nikit kihúzta a faszát és niki elé feküdt hogy nyalja le. Én pedig a gecis pinába dugtam a faszom és tovább basztam nikit. Nagyon jó volt a gecis pinát dugni. Niki is élvezte oly annyira hogy pisti seggét is nyalta amit kimodottan szerettünk mind a ketten csinálni. Pisti fasza újra felált a segnyalástól. És amíg én hátulról dugtam nikit pisti odahajolt és nyalta niki seggét.Niki teljes extázisban volt. Pisti elkezdte újjazni a seggét nikinek miközben én dugtam a tele élvezett punciját amiből folyt ki a geci. hanyadt feküdt pisti niki egyből bele ugrott a faszába én meg tisztára szopattam a faszom. MAjd niki mögé térdeltem és a seggébe dugtam a faszom. Nagyon finom volt a segge és az hogy teljesen éreztem pisti faszát az enyém mellett. Így dugtuk egyre keményebben majd nikit a szönyegre térdeltettem és mind a ketten a szájába élveztünk. Az összes gecit lenyelte. Öröm volt az arcán. Kérdeztem is hogy na jó volt a válltozatosság? Azt mondta hogy nagyon jó volt és hogy kell még neki ilyen vagy akár többen is lehetünk de én eg pisti legyünk benne és ahogyezt kimondta megcsólokta pistit ajd engem. Kis idő múlva kiderült hogy terhes lett niki de míg terhes volt addig is néha pisti megdugta meg körösen is dugtuk még a 8. hónapban is. Plusz addig pisti becsajozott és hát meghálálta nekem amit nikivel tehetet ezért én is kúrogattam a csaját. De ez egy másik sztori lesz.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1814370847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása