Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Sex a mostohabátyámmal

Rosszlányok blog 2018.11.25. 04:13

16 voltam akkoriban amikor a dolog történt. Apám és a nevelőanyám 9 éve jöttek össze egymással. Ekkor ismertem meg a két újdonsült mostohabátyámat is Tamást és Dánielt is. Mindig is testvérekre vágytam amióta csak az eszemet tudom szóval nagyon örültem. Mindig is nagyon jóban voltam a két sráccal. Azon a nyáron amikor a tizenötödik születésnapomat töltöttem apukámnál nyaraltam. Velem együtt érkezett meg Dani is. Egyből a nyakába ugrottam és nyomtam két puszit az arcára. A két fiútestvérem közül lehet mondani ő volt a kedvencem mert egészen a megismerkedésünktől törődött velem, ahogy én is vele. Bármi volt mi mindig ott voltunk egymásnak. Eddig együtt aludtunk amikor apuéknál voltunk mindketten, hogy kevesebb helyet foglaljunk. Régebben még kisebb voltam a melleim se voltak akkorák mint most. Gondolom apámék ezért döntöttek úgy hogy már nagylány vagyok ideje külön aludnom Danitól. Amikor ezt Dani ezt megtudta rendesen kiborult, és velem hisztizett, mert én kirúgom magam mellől. Chh- gondoltam mint egy óvodás pedig már 26 éves. Teltek múltak a napok eljött az ideje, hogy Tamás is megérkezzen, de váratlanul a kisfiát is kellett hoznia magával, így megint Dani mellé kerültem. Apám és a nevelőanyámnak el kellett utazniuk egy két napra ezért az este Tamás bulizni akart, a kisfiát Ákost lepasszolta az egyik ismerőséhez és 4 srácot hozott magával. Na... ők jól leitták magukat a sárga földig. Dani is ivott egy keveset, de ő mondhatni józan volt. Az öt srác Tomit is belevéve elment a boltba cigiért én és Dani maradtunk otthon. Odaült mellém a kanapéra és a vállamra döntötte a fejét.
- Álmos vagy?- kérdeztem Danit- Nem kell emiatt a barom miatt fent lenned.
Nem válaszolt csak simogatta ujjaival a kézfejemet. Egészen így ültünk csendben amíg a többiek vissza nem jöttek akkor viszont elhúzódott tőlem. Tomi majdnem elesett, ezért odaszaladtam, hogy tartani tudjam. A másik haverja pedig elkezdett megjegyzéseket tenni a seggemre és a mellemre. Daninak ennyi kellet és kirúgta őket a házból, aki meg nekem beszólogatott elkezdte péppé verni. Én leállítottam őt, de Tamást is kirúgta otthonról. Elkezdtem takarítani de ő mérgesen rám szólt.
- Hagyd azokat a picsába és gyere aludni- rendesen megijedtem tőle, és az ágyba bújtam mellé.
- Ugye nem baj ha egy pléddel takarózunk?- kérdezte már sokkal lágyabban. Mondtam hogy nem. ő hanyatt feküdt és a mellkasára húzott. Nagyon meglepődtem ezen, mert eddig akármikor aludtunk együtt nem hogy nem húzott a mellkasára, hanem teljesen az ágy másik oldalára ment, tőlem elfordulva és jó, hogy nem esett le. A derekamat simogatta kezeivel. Az ujja érintésébe teljesen beleremegtem és akaratlanul is elkalandozott az agyam. Olyasmi gondolatok jutottak eszembe, hogy miket is tud művelni ezekkel a hosszú ujjakkal. Próbáltam ezeket az ábrándképeket elhessegetni de nem ment hiába mondogattam magamban hogy nem férfiként hanem testvérként szeretem de nem ment. Felnéztem rá, és ő is engem nézett. Hirtelen kicsit feljebb húzott és az ajkai az enyémhez értek. Az egyik kezével szorosan magához húzta a csípőmet, a másikkal pedig először óvatosan majd durván markolta a popsimat. Nyelve vadul utat tört magának és nem bírtam őt eltolni magamtól. Bűntudatom volt attól hogy nagyon is akartam az egészet. AZ egész testem égett a vágytól és éreztem, hogy kezdek nedvesedni odalent. Már nem tiltakoztam, hanem csak sodródtam az árral. Most már az én nyelvem indult felfedező útra az ő szájában. Nemsokkal később lihegve váltunk el egymástól.
- De.. De mi testvérek vagyunk vagy nem...? Akkor.. akkor miért?- teljesen össze voltam zavarodva.
- Vér szerint nem. De most ne ezzel törődj csak élvezd- felelte. Újra megcsókolt, én pedig a lábamat rátettem, így félig Danin voltam.
Éreztem a hasa alatt lévő ágaskodó farkát nekem nyomódni amin meglepődtem. Még soha nem láttam élőbe egy péniszt sem és elfogott a kíváncsiság. Leakartam húzni róla az alsógatyát, de ő gyorsabb volt nálam a keze már a bugyimban volt (csak egy melltartóban és bugyiban aludtam).
- Nézzenek oda te már borotválod?- nézett rám mosolyogva mire én elpirultam és lesütöttem a szemeim.
- Milyen ártatlan vagy még... mindenütt- jegyezte meg, majd ujjait csiklómon éreztem meg. Istenem.. mennyei érzés volt Azt hittem sikítok. Még soha senki nem kényeztetett így.
Körzött a csiklómon, egyre nagyobbakat sóhajtottam és egyfolytában remegett az egész testem. Amikor a csúcsra értem volna abbahagyta. Levetette rólunk a takarót. Beférkőzött a lábaim közé, aztán foggal lehúzta rólam a bugyit majd megéreztem nyelvét odalent. Szívta szopogatta és nyalogatta a csiklómat. Már nem sóhajok hanem elképesztően nagy nyögések hagyták el a számat. Egy ujját is feltolta, majd nem sokkal később már a másodikat is, így ujjazott és kényeztetett nyelvével ameddig a csúcsra nem értem sikítva. AZ egész testem átvette az uralmat felettem és remegett amíg élveztem. Dani fölém mászott és végigcsókolt rajtam a számtól a nyakamon keresztül a cicimig. Levette a melltartómat, majd elkezdte őket gyömöszölni, és szopogatni harapdálni a bimbómat. Megelégeltem, hogy csak ő tevékenykedik. Eltoltam és fordultam vele egyet. Lovagló ülésben voltam rajta. A farkától csak az alsógatyája választott el engem. Elkezdtem a már lucskos pinámat nekidörgölni Dani faszának miközben a mellkasát csókoltam és a nyakát szívogattam. Már nagyon dudorodott neki alul, ezért lehámoztam róla az alsógatyát. Először csak kezemmel izgattam vertem neki amilyen gyorsan csak tudtam, ő pedig hanyatt dőlve élvezett. Csodáltam az előttem elterülő látványt. Majd elhelyezkedtem a lábai között, kezemmel megfogtam méretes farkát és mielőtt a számba vettem végig nyaltam rajta. Annyit toltam le a torkomon amennyit csak bírtam, az egyik kezemmel támaszkodtam a másikkal pedig golyóival játszottam. Gyorsan szoptam néha néha megszívtam, és közben nyelvem jobbra balra járt, néha a makkján is játszadozva. Láttam rajta hogy közeledik a csúcs felé. El akarta tolni a fejemet, de én nem engedtem neki. Addig csináltam míg az összes nedve a szájamban nem volt és lenyeltem. Láttam rajta hogy tetszett neki. Majd fölé másztam és megcsókoltam, ő pedig a derekamnál fogva átölelt.
- Nagyon ügyes voltál- dicsért meg.- Szűz vagy még?-érdeklődött, mire én nagyot nyelve bólintottam.
- Nem sokáig- felelte mire én tisztára ledöbbentem és csak azt vettem észre, hogy már én vagyok alul. Próbáltam magamtól eltolni, minden erőmet belefektettem de nem sikerült. Én még nem álok erre készen.
- Azt hitted ennyivel vége?- kérdezte.
- Igen így gondoltam-feleltem megrémülve, mire ő megcsókolt.
- Jó lesz bízz bennem.- Mondta, egy kézzel megfogta az enyémeket a másikkal vert még néhányat magán, majd nemsokkal később megéreztem a kőkemény férfiasságát a bejáratomnál. Éreztem minden egyes kis mozdulatát. Lassan hatolt belém( de láttam rajta, hogy nehezére esik legszívesebben egyből felnyársalt volna) Fájt. Ha jellemezni kéne szúrást éreztem egy kellemes, de idegen érzéssel keverve. A másik kezével már a csípőmnél fogva tartott az ágynak nyomva. Nemsokkal később lökött rajtam egy teljesen nagyot, és így már teljesen bennem volt, aminek hatására elsikítottam magam. Oda a szüzességemnek. Várt egy kicsit amíg hozzászokom, s ezalatt az idő alatt megjegyezte, hogy mennyire szűk vagyok , hogy örül hogy ő az első nekem, mert ez már régi vágya, és hogy mennyire is jó az ő hosszú farkénak az én szűk és meleg pinámban lenni. A testem megadta magát. Azt akartam már hogy megdugjon. Ő mintha olvasott volna a gondolataimban. Keményen és gyorsan kezdett el döngölni. Azt hittem, hogy szét fog törni alattunk az ágy. Folyamatosan nyögtem nem bírtam vissza tartani őket. Dani mondta is hogy mennyire bejön neki ha hangos vagyok. Már közel jártam a csúcshoz, és ő is. Mély hangon hörgések és nyögések hagyták el a száját.Hirtelen kihúzódott belőlem és mondta, hogy kutyában akarja fojtatni. Meg is fordultam és egyből belém is hatolt. Ez a póz isteni volt. Éreztem magamban a hosszú méretes farkát teljes egészében, mert így sokkal jobban belém tudott hatolni. úgy éreztem, mintha feljebb akarná tolni a méhemet. Nem kellett sok és éreztem, hogy közeleg a vég. Elkezdtem ismét remegni miközben ő csak ki be járt bennem, és a fasza köré élveztem. Neki sem kellet sok amikor megkérdezte hogy belém e élvezhet szíves örömest mondtam igent, mert minden egyes cseppét magamban akartam érezni. Így is lett éreztem ahogy belém engedi a forró nedvét. Miután végzett hanyatt feküdt magára húzott, és megcsókolt.
- Mi lesz velünk ezután?-néztem a szemeibe.
- Természetesen ezt az egészet titokban tartjuk. Viszont én szeretném ha ezt folytatnánk.
- Ez nem helyes Dani- feleltem
- A világon már semmi sem helyes és az ja szeretlek olyan hatalmas bűn akkor nem kell folytatnunk ha nem akarod- mondta Dani.
- Nagyon élveztem akarom folytatni- mosolyogtam.
- Én is. Akkor ezt megbeszéltük.
Hazaköltözöm, és még több ilyen élményünk lesz, mint ez a csodás éjszaka.

A történet folytatódik.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr214377973

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása