Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Óra helyett, dugás

Rosszlányok blog 2018.11.26. 03:48

Gimiben történt ez a dolog. Pár hét volt a suliból, és már nagyon untam. Főleg a testnevelés órát. Két óra volt egyben tartva, szünet nélkül, ezért korábban mehetünk haza. Mivel én nem mentem be órára ezért kint üldögéltem a terem előtt, és vártam hogy vége legyen. Mászkált ott egy csaj a másik osztályból, szintén kerülte az órát. Ismertem, sokszor dumáltam vele szünetekben. Sokszor megakadt rajta a szemem, ahogy most is Fehér feszülős gatya volt rajta, amin kicsit átlátszott a bugyi ami kicsit bevágott. Rózsaszín felső, kicsit kivágott. Egy hangyányi felesleg, épp csak annyi amennyi kell. Odajött. ,, Kijössz egy cigire? Kérdezte.
Miért ne. Persze. Mondtam.
Mióta cigizel? Kérdeztem...
Mióta kidobott a barátom.
Nem tudtam hogy volt hapsid
Volt, két évig. De sztem csak arra kellettem. Párszor szexeltünk és kidobott.
Én türelmesen hallgattam ahogy panaszkodik, és elmondja hogy mi bántja.
Közben felkisertem a osztályától. Mondom neki, hol vannak a többiek? Aztmondja hogy már elment mindenki, én nem akartam velük menni. Semmi kedvem nincs semmihez, egyedül akartam lenni.
Közben én csak néztem, és azt sem tudom mit mondott, csak járkált a szemem rajta mindenhol. Megfogtam a kezét, odaleptem elé és átöleltem. Ő is ölelt engem. Mikor elengedtem belenéztem a szemébe. Egyszer csak jött csók. Csók közben, becsusztam a felső alá, és simogattam a testét. Majd levettem, és lehúztam a melltartó pantot a válláról, és mikor kibújt belőle, lejjebb húztam az egészet, és azzal a lendülettel rá is tértem a melleire. Csokolgattam, gyengéden szivogattam a bimbókat. Közben a kezemmel kigomboltam a nadrágját és egy mozdulattal a bokájáig lehúztam. Akkor megfogta a fejem, felhúzott és újra megcsókolt. Közben kigombolta a gatyám lejjebb tolta, és élővette a már eléggé harcra kész szerszámom. Lassan érzékien verte. Benyultam a bugyiba, szépen kezdett nedvesedni. Néha egy ujjal benyultam hogy jobban beinduljon. Hanyattfektettem az egyik padra, bugyi le, és nyaltam közben egy ujjal ki be jártam. Egészen addig amíg el nem élvezett. Felálltam, egyik lábát a nyakamba vettem, és lassan tövig betoltam a puha nedves punciba. Először csak lassan, aztán kicsit gyorsabban erősebb lökések jöttek. Közben masszíroztam a formás melleit. Néha lassan dugtam, közben izgaia csiklóját. Addig csináltam míg párszor elélvezett. Aztán hanyatt feküdtem a földön, est ő beleült. Lassan lovagolt, közben én újra a szép ciciket kényeztettem. Aztán odanyult a puncihoz és lovaglás közben izgatta magát, míg egy hatalmas remegőset élvezett. Újra elkezdett mozogni. Szóltam hogy mindjárt én is elszállok. Leszállt rólam, mondta hogy állj fel, közben ő levette a melltartót rendesen, kézbe vette, és a melleire verte a holmit, ami jött rendesen. Letérdeltrm elé és megcsókoltam. Zsepivel letöröltem a melleit, felöltöztünk, lementünk cigizni. Beszéltük hogy nem tudjuk hogy, de megtörtént és kicsit sem bánjuk. A nyári szünetben összejöttünk. Szerelem lett a vége.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9714381550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása