Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A barátnőm barátnője

Rosszlányok blog 2018.11.29. 04:54

Látom sokan írtok ide én is leírok nektek pár szex történetet amik velem megtörténtek. Kezdem itt ,hogy a barátnőmmel összeköltöztünk egy Szabolcs megyei kisvárosban. Már a 4. hónapja laktunk együtt mikor egy nap az úgymond legjobb barátnője várt a lépcsőnél. Köszöntem neki mondta mi a baj hogy itt van. Azt mondta reggel volt fent nálunk és a házkulcsát nálunk hagyta így nem tud hazamenni. Feljöttünk hát nálunk a 4.-re. Bejöttünk a házba kérdem merre hagyta. Mondta lehet az ágyban mert kicsit tévéztek én el is indultam megnézni erre hallok csörömpölést mondja meg van itt volt a kanapén. Az jó mondom megkínáltam kólával amit elfogadott nagyon meleg volt. Mikor megitta felállt mondja megyek mentem is utána hogy kikísérem a háta mögött mire ő írtelen megfordult és megcsókolt. Nem bírtam magammal kicsit vissza csókoltam mert jó csaj volt nagyobb melle volt mint a barátnőmnek jó közepes jó kerek segge hosszú barna haja. De a csók után ellöktem mondtam ezt nem szabad a barátnőm barátnője vagy ha megtudja kicsinál téged mert ott is a feledtesed engem meg amúgy csinál ki. Azt mondta nem tudja meg csak szex a barátnőd elmondta hogy megszoktad dugni meg hogy milyen kanos vagy 2 menet után is. Jó mondom de ha kiderül végünk meg nem tudom mit tudsz de én a bevállalós lányokat szeretem. Kezével elkapta erre a farkam és azt mondta én az vagyok szeretem imádom a szexet. Nem bírtam magammal mondtam akkor ha az vagy várd meg míg lefürdök mert koszos vagyok a munka végett addig te készülj fel a szexre de ez köztünk marad csak szexpartnerek leszünk. Mondta jó én elmentem fürödni közbe kigondoltam miket teszek vele mennyire fog vajon elmenni. Azt elfelejtettem mondani a barátnőm délutánra ment dolgozni azért nem volt otthon most. Kiszálltam a kádból megtörölköztem kimentem látom a lányt meztelenül a kanapénkon miközben újazta magát. Mondom neki látom felkészültél készíts fel engem is odamentem hozzá ő szépen megfogta még lankadt farkam és elvezte a nyelvével nyaldosni hol a farkam hol a golyóimat. Majd szépen bekapta és elkezdte szopni a farkam meg egyre nagyobb és merevebb lett. Gondoltam elkezdem megnézni mit tud ezért megfogtam a fejét és húztam a farkamra felé mennyit tud bekapni de mikor már öklendezett elvettem a kezem a fejétől. Mikor már úgy éreztem hogy jó bementünk a francia ágyra és mondtam neki hogy én gumi nélkül szeretek baszni. Azt mondja nem gond csak vegyem ki időbe így betettem neki és keményen és gyorsan elkezdtem dugni közbe ő meg csak úgy nyöszörgött. Gondoltam megint egyet hogy próbáljuk még mennyire bevállalós még mit mer megtenni ezért megfogtam kutya pózba állítottam és elkezdtem dugni úgy. Miközben dugtam az újam bedugtam a szájába amit ő elkezdett szopogatni és jól be is nyálazta. Kivettem a kezemet a szájából és miközben dugtam a bütyök újam benyomtam a seggébe amit ő szó nélkül tűrt. Mikor már nem csak egy újjal de már 2-vel is kitágítottam a seggét kivettem a farkam a pinájából a hasára fektettem és elkezdtem a farkam betenni a jó kerek seggébe amit ő nagy hanggal élvezte. Csajok ha netán olvasnátok a farkam 19-20 cm és nagyon vastag alig lehet bekapni azt mondta az egyik lány. Na folytatom dugtam a seggét mikor érzem mindjárt elmegyek gondoltam jöhet a harmadik próba neki. Mondtam neki elmegyek kivettem a faszom a seggéből mondtam neki gyere és ő gond nélkül megfordult bekapta és elkezdte szopni mire én tele élveztem a száját alig bírta nyelni még a szája szélén ki is csorgott végig rá a mellére. Majd mikor úgy érezte elég akkor abbahagyta a szopást mire én mondtam neki tudod nagyon szeretem a szexet állítsd vissza a farkam és folytatjuk. Szó nélkül bekapta és vehemensen szopta míg fel nem állt megint és megint dugtunk de most már tudtam hogy bevállalós ezért rendesen basztunk még a seggével is meglovagolta a farkam. Így dugtam vele és még mindig eljön nálunk dugni már mindenhol megbasztam a házban mosógép, wc, kanapé ,konyhapult. Ez volt az én kis történetem majd még írok!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8214384070

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása