Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A külföldi nő

Rosszlányok blog 2018.12.13. 04:05

Minap, szokásom utazok az egyik buszon és egy csinos közép korú hölgyön akadt meg a szemem. Úgy 163cm.-magas,szemüveg,barna haj,szürkés kis pulcsi,kék csíkokkal, fehér miniszoknya. Közepes mellek pici has egyből állt a farkam. Útba igazítást kért egy olyan nőtől aki nem értette a nyelvét. Németül beszélt. Odaléptem hozzá és megpróbáltam vele kommunikálni. Alapokat tudok csak németül, de reméltem, hogy elég lesz az arra, hogy a bizalmába fogadjon. Megszólítottam -Guten Abend, gn.dige Frau! /Jó estét hölgyem/Egyből felcsillant a szeme és kommunikált velem -Guten Abend, lieber Herr!...A hangja az érdekes módon ahoz képest, hogy németül csacsogott kellemes volt -Kann ich dir helfen? Ich habe gehört, dass es verloren gegangen ist. /Segíthetek?Hallom eltévedt./ - Ja-ja ... Ich würde nach einem Hotel suchen, denn wenn ich ein Zimmer gebucht habe, bekam ich es. /Igen-igen...Egy hotelt keresnék,mert ahol szobát foglaltam azt kiadták már./ Mondta kicsit kétségbe esetten. Ja,gondoltam magamba, nincs is könnyebb préda mint egy szemcsétlenül járt turista - Ich kenne die Nachbarschaft, ich kann dir helfen. / Ismerem a környéket, segíthetek keresni/ Gondoltam leszállítom egy növényzettől sűrűbb részen és -Woher kam er? / Honnan jött?/ Próbáltam oldani feszkót - Quedlinburg, Deutschland / Quedlinburg, Németország/ Olyan kellemesen beszélt, hogy majd el durrantam tőle - Deutschland ... Ich mag ... Wir müssen hier runter. / Á Németország...azt kedvelem...Júj itt le kell szállnunk./ Pont egy olyan megálló jött ahol van egy-két sűrű növényzet és már igencsak állt a farkam és nem akartam sokat szarakodni sem. Leszálltunk és arra felé indultunk ahol megakartam kúrni. Bízott bennem és jött mellettem - Bist du weit weg? / Messze van?/ kérdezte kíváncsian - Ich wei* es einfach nicht, aber wir suchen einen. / Pontosan nem tudom, de keresünk egyet./ Elhitte süket szöveget(közben csak bokorhoz vezettem be) és folytattuk a sétát. Elérkeztünk ahoz részhez, egy ösvény vezetett át rajta. Megfogtam a karját és bevezettem. Nem értette mi van - Wohin gehen wir? / Hová megyünk?/ nem válaszoltam csak bevittem kis zughelyemre. Már több nőt megdugtam itt. Megálltunk, elengedtem a karját és ráparancsoltam - Zieh dein Höschen aus. / Vedd le a bugyidat!/ - Bitte nicht. / Ne kérem!/ kérlelt megszeppenve...- Was ist das? / Mi van?/ kérdeztem fenyegetően és adtam neki egy pofont. Nem túl erőset, de félre billent a szemüvege - Komm schon, mach es! / Gyerünk csináld!/ Megigazította a szemüvegét, majd a fehér szoknyája alá nyúlt és letolta a bugyiját. Térde alá tolta le. Összegöngyölítve. Intettem neki, hogy ide vele!. Kibújt belőle, kisimította és felém nyújtotta. Elvettem tőle és betettem a táskámba, szuvenírnek. Volt nálam egy kisebb pokróc, kivettem a táskámból és odaadtam neki - Rasier es! / Terítsd ki!/Kissé reszketve, kibontotta az összehajtott pokrócot és kezdte kiteríteni. Közben behajolt. Nem volt rossz segge, de olyan finoman domborodó sem. Olyan igazi háziasszonyos volt mint aki túl van egy-két szülésen - Zieh deinen Rock aus. / Vedd le a szoknyádat!/. Körül nézett, habozott - Willst du noch eins? / Akarsz még egy pofont?/ Kérdeztem tőle ismét fenyegetőn!...-Nein. / Nem./ mondta halkan és kezdett matatni a ruháján. Picit följebb húzta a pulcsiját és kigombolta a szoknyáját. Letolta lassan Nézte, hogy mit reagálok rá. Kilépett belőle és összehajtogatta, fogta maga előtt, takarván a pináját. Kivettem a kezéből és a táskámba tettem azt is. Szép pinája volt, borotválatlan, de a formáját nem takarta el a szőrzet, inkább kihangsúlyozta. Levettem rövid gatyámat. Ott álltam előtte egy fekete poló volt rajtam és felé meredt faszom arra várt, hogy behatolhasson a picsájába - Leg dich hin! / Feküdj le!/ Lefeküdt és a lábait egyenesbe tartotta, nem kínálta fel magát. Most még jobban láttam szép pináját. Szokásom szerint volt nálam babaolaj. Elővettem a táskámból és a meredő farkamra locsoltam belőle - Zieh deine Beine hoch. / Felhúzni a lábaidat!/ Felhúzta egy kicsit, de nem rakta szét. Én letérdeltem hozzá és paskoltam kettőt-hármat a térdére, hogy rakja szét a lábát. Megtette. Megsimogattam a farkammal a pináját, még öntöttem farkamra, majd odaillesztettem a pinájához a lőcsömet. Finoman benyomtam neki, de semmi erőfeszítést nem kellett tennem, mert még az én 20cm-es és vastag farkamhoz viszonyítva is tág pinája volt. Szeretem az ilyen pinát, amivel nem kell harcolni. Tövig benyomtam neki. Fel sem szisszent. Jó mély pina, de szeretem az ilyet - Schneide die Stifte ab! / Odvas pina!/ Mondtam neki gúnyosan és finoman kefélni kezdtem. Jaj de jó volt istenem mikor a 20cm.-ert simogatja egy odvas pina. Ki-be járt a farkam jó hosszasan ebben háziasszony pinában - Ah-ja lecker! / Ah-igen finom!/ Nem túl tempósan keféltem, nem vagyok kapkodós. Nem élvezte, csak némán tűrte jaj de szeretem az ilyen. Biztos arra gondolt, hogy legyünk túl rajta és akkor segítek neki szállást találni (nem ez volt a szándékom).Segítsen neki az akinek 20 anyja van. Elfordítva a fejét nézett oldalra és csak hallgatott, én meg bámultam azt a szemüveges szép arcát. Izgató volt az biztos. Úgy szopogatta a farkamat az odvas pinája, mintha mély torkos profi kurva lenne. Közben lépteket hallottam, talán egy anyuka és egy kisgyerek. Én meg nemhogy abbahagytam volna addig amíg elmennek, hanem még cuppogtattam a pináját, hagy hálják csak. Be is lehetett látni rendesen. Megállt az anyuka és vagy hallgatózott vagy leskelődött is. A kisgyerek meg halkan kérdezte a mamájától, hogy mit csinál a bácsi a nénivel? Én felhúztam a lábát a német asszonynak és térdelve basztam tovább. Közben láttam anyukát is és magát fogdosta Istenisen cuppogott a pina. A kisgyerek meg húzta az anyját, hogy menjenek, de az anyuka idegesen rászól -Maradj már! Mindjárt megyünk. Majd a ruhája alányúlt és benyúlt a bugyijába. Matatott egy kicsit és nyögött egy halkat. Meg törölte a homlokát és tovább mentek. Én meg csak basztam a hölgyet finomat ahogy nekem jó. Elengedtem a lábait és visszaengedte a pokrócra. Egy kicsit keményebben kezdtem baszni. Szokásom szerint már vagy egy órája baszhattam mikor éreztem, hogy kezdek a csúcshoz közelíteni. Most jól bevertem neki, csak úgy csattogott a csípőm a picsájához. Közeledtem egyre jobban -Hú!Mindjárt jön az áldás. Áh! Még egy pár mozdulat és jött is az anyag. Mindet beleengedtem a pinájába. Olyan jó volt, hogy az csak csuda Adtam neki egy puszit, rám nézett és akkor ráköptem a szemüvegére. Jó turhásat, mintha geci lett volna. Még lüktetett a farkam a pinájában. Nem is akartam kihúzni. Mozogtam benne még egy kicsit, kivertem a habot. Majd egy hirtelen mozdulattal kirántottam belőle a dagadt farkamat -Ahg!...nyögött egyet a z asszony. Feltápászkodtam, törölközőmmel megtöröltem a farkamat és felhúztam a gatyám. Ő lassan fölkelt, remegő lábakkal, majd mondtam neki - Falten Sie die Decke! / Hajtogasd össze a pokrócot/. Összehajtotta és odaadta nekem. Én betettem a táskámba A nadrágját és a bugyiját sem adtam neki vissza - Komm mit mir! / Gyere velem!/ és elindultunk arra amerre laktam Folyt köv.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4514404788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása