Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex a matektanárnővel

Rosszlányok blog 2018.12.14. 03:44

Sziasztok egy nagyon régi történetet szeretnék elmesélni nektek. Rólam annyit, hogy akkor még életem tejében lévő 10 éve vízilabdázó és gyúró izomtömeg voltam. Szakközép iskola vége felé elmentünk építőtáborba szőlőt szedni.Utolsó előtti nap este szalonna sütés volt és egy kis borozgatás mindenki kapott 1 deci bort és 4 deci szódát. Jó későre járt és már csak egy pár lány a matektanárnő volt ott akik beszélgettünk. A matek tanárnőről annyit kell tudni egy anti nő volt. Mindég nagymama kora béli ruhák és cipő volt rajta, haja kontyba volt fonva. A ruhák mindig logtak rajta nem is lehetett elképzelni milyen teste van De nem is akarta az ember mert hát a feje. Sztk keretes szemüveg és ellőre nyúló álla volt. Amolyan igazi ló pofa. Már elmúlt éjfél mikor mi is elindultunk aludni. Mi 4 ágyas szobában voltunk csendbe bementem és levetkőztem bele a papucsba és irány a fürdőszoba. A kollégiumba 2 fürdő volt csak az emeleten, ha valaki bent volt bezárta. Beléptem a fürdőbe és levettem a törülközőt és elindultam a zuhany fülke felé. A sarokba a matektanárnő állt és próbálta nagy melleit és borotvált punciját takarni. Mindketten nagyon meglepődtünk de én nem bírtam levenni a szemem a hatalmas melleiről és vékony derekáról igazi homok óra forma volt. Közben akkor is már 20 cm 5 cm vastag dákom egyre jobban fellát, ő azt nézte meredt szemmel. Majd egy perc gyönyörködés után elvette kezeit és én azt hittem kizavar mert felemelt a bal kezét ami az ajtó felé volt és csak annyit mondott miközben megfogta a nyakam egy lépés után, hogy lehet valakinek ilyen szép fasza. És behúzott a zuhany fülkébe. Majd rámarkolt a dákomra és finoman verni kezdte. A meglepetéstől szólni se bírtam, miközben meg ígértette velem senkinek nem mondom el mi történt itt. Megnyitotta a csapot és megmosta a dákom. Mikor végzett ért a meglepetés olyan ocsmányul kezdett beszélni, hogy én is meglepődtem. Közölte le foglak szopni és ki ne merd venni a faszod a számból a geciddel akarok jól lakni. És neki tolt a csapnak leguggolt elém. Levegőt nem kaptam olyan élvezettel és ügyességgel szopott le és nyalta a here golyómat, hogy nem is bírtam sokáig. Tele élveztem a száját fuldoklott is a mennyiségtől de derekasan nyelte. Még szopott utána vagy 2 percig minden cseppje kell mondta. Mikor végzett felült a csapra és közölte nyald a pinám de úgy, hogy csatakos legyen. Lassan leguggoltam miközben kérdezte nyaltál már pinát. Mondtam neki igen de ilyen gyönyörűt még nem. Óvatosan kezdtem a nyelvemmel körbenyalni a combjait és lassan haladtam a puncija felé. Mikor oda értem a szemérem ajkait kezdtem nyalogatni és finoman szívni. Majd következett a csikló, a szemérem ajkait szét húztam és 2 ujjammal elkezdtem a hüvelyét felfedezni. Az egyik úszó lány tanította meg hol van a G pontja a nőnek.Finoman kitapintottam miközben a csiklóját szívtam egyre intenzívebben.Na ettől a csiklója elég rendesen megduzzadt. A tanárnő nevezzük Anikónak egyre hangosabban nyögött és zihált.Majd hörgő hangon mondta tedd be a másik két ujjad a seggembe. Betoltam neki mire akkorát sikított, hogy megijedtem meghallja valaki. Egyre jobban remegett a teste és vonaglót el akarta tolni a fejem, de én nem hagytam szabad kezemmel átfogtam a derekát és nyaltam tovább és dugtam a seggét és a G pontot is izgattam. Menekülés egyre gyengébb volt de teste egyre jobban remegett majd megfeszült ívbe hajlott és egy hatalmas hörgés közepette spriccelni kezdett a puncija. Nyaljad te kis perverz geci nyaljad volt az utasítás. Ekkor elcsuklott a hangja és elernyedt a teste alig bírtam megtartani ne essen le a csapról. Kis pihenés után mikor teljesen magához tért, ismét álló farkamat a pinájához tettem és elkezdtem volna betolni. A lucskos pina olyan szűk volt, hogy csak nagy nehezen tudtam a makkom betolni. Ekkor fogtam és le emeltem fenekét a csap széléről és teljes súlyával bele engedtem. Ekkor azt hittem a farkam eltörik ő egy nagyot sikított, szemében könnycsepp jelent meg. Kérdeztem tőle ennyire fájt? Meglepő válasz jött igen én még szűz voltam Na ezen én lepődtem meg. Mondta húzzam ki a farkam belőle megfürdünk és a szobában folytatjuk. Megfürödtünk bementünk a szobájába ahol mivel csak ő volt nő a tanárok közt egyedül volt. Szoba ajtóba levettem róla a köpenyt ledobtam a földre a törülközőmmel együtt és ölbe véve vittem az ágyig finoman letettem az ágyra vissza mentem összeszedtem az ajtó elől a cuccainkat bezártam az ajtót és az ágyhoz mentem.Anikó felült és farkamat kezdte szopni miközben dicsérte milyen szép és harcias kemény. Lassan végig fektettem az ágyon és felvettük a 69 pózt. Közben lábait a vállam mögé tettem megemeltem fenekét mire a puncija kinyílt mint a rózsa kehely. Érzéki nyalásba kezdtem miközben ő finoman szopta a farkam. Mikor éreztem, hogy közeleg neki a csúcs megfordítottam kutya pózba mert zavart a ló feje látvány akkor már és betoltam neki a farkam ami szintén nehezen ment be. Lassan kezdtem dolgozni a pináját miközben először két majd három ujjamat toltam a fenekébe és így 2 lukba lett baszva. Kis idő múlva a 4 ujjam is bejátszott neki, melynek hatására egyre intenzívebben hörgött , nyögött és visítozott. Kis idő múlva nagyot élvezett csurgott a zacskómon és a combunkon végig. Nem szedek gyógyszert vigyázz mondta. Kihúztam a farkam a pinából és a kezemet a fenekéből és betoltam a farkam a segge lukába. Na ekkor ért a meglepetés könnyen csúszott be a farkam. Mire megszólalt ott csak uborka és méretes sárgarépa járt még. Egyre jobban kezdte élvezni farkam és én is a seggét nem is kellett sok mindketten egy hatalmasat élveztünk, erőteljes hangot adva a dolgoknak. Kicsit még mozogtam a spermától síkos seggbe majd szétváltunk és kisurrantunk ismét fürdeni. De nem kapcsoltunk villanyt egymás testét mosdattuk mikor elcsattant az első csók. Visszamentünk a szobába bezárkóztunk és beszélgetni kezdtünk. Elmesélte, hogy mikor testnevelés óránk volt rendszeresen meglesett tetszett az izmos testem neki. Ilyenkor ahogy haza ért ledobta a ruháit és maszturbálni kezdett rám gondolva. Elmondta, hogy ö még csak 26 éves de mivel csúnya feje van nem akar vele senki ismerkedni, mindenki csak a teste miatt akarta megdugni, ezért hord ilyen ruhákat. Majd aludni készültünk de mondta még előtte le akar szopni megint, ki tudja mikor lesz alkalma megint rá. Neki is kezdett Anikó megint olyan élvezettel csinálta, hogy én se akartam , hogy ő ne élvezzen magamra húztam a pináját és egy párnával fel polcoltam a fejem. Kezdtem egyre jobban élvezni a helyzetet mikor hallom mozgolódás van a folyóson. De már nem volt időm le reagálni mert Anikó megint hatalmasat élvezett. Ne lehessen hallani a hangokat egyik lábammal a fejét rászorítottam a farkamra. Ennek következtében tele élveztem a torkát és ő nagy sebességgel nyelte csak. Mikor már végeztünk halljuk, hogy az osztályfőnök mondja a testnevelő tanárnak. Anikó ma nem jön mert fárasztó éjszakája volt. Egymásra néztünk a sötét szobában egy nagyot csókolóztunk. Még megkérdezte nem zavar, hogy most szoptalak le és csókolózol velem. Mondtam nem az egyik úszó lányt csak úgy dughattam meg ha utána kinyalom. Egymás karjaiba bujtunk és aludtunk délutánig. Majd megbeszéltük ezt még megismételjük a vonatról mikor leszálltunk de ez egy másik történet.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4714419522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása