Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Orsi néni...

Rosszlányok blog 2018.12.18. 06:00

Még az nap történt mikor Piroskát olyan jól megkeféltem. Remélem még emlékeztek rá mikor nagyban dugtam Pirikét egy kis eldugott ház sarkában mikor is odajött Pirike pletyis barátnője, Orsi néni és jót beszélgettek miközben csak basztam Pirike pináját. Mikor befejezték a beszélgetést megkérte Pirikét Orsi néni, hogy szerezze meg neki a telefon számomat. Úgy is lett. Mikor hazakísértem Pirikét elkérte tőlem a számomat, hogy másnapi randival kapcsolatban ha, ne adj isten valami közbe jönne tudjon értesítsen. Én oda is adtam, Pirike meg Orsi néninek, aki egyből kapott az alkalmon és felhívott -Jó napot fiatalember! Orsi néni vagyok. Tudja Pirike barátnője, az akivel beszélgettek -Igen emlékszem. Jót keféltem Pirikével miközben zavarni tetszett minket -mondtam kicsit flegmán -Igen, ne haragudjon érte -Miért tetszett hívni?...-Ja igen. Szóval azért hívtam, hogy láttam mikor Pirikéből kivette a farkát, hogy milyen jó méretes és arra gondoltam, hogy mi lenne ha megkérném szépen, hogy jöjjön el velem az erdőbe és keféljen meg jó alaposan nem sokat lacafacázott, elmondta konkrétumot -Persze engem sem kell félteni, nem jöttem zavarba, sőt inkább felizgatott vele...-Jól van Orsi néni, miért ne? Hol és mikor?...-Hát, most ráér fiatalember?...-Persze Orsi néni. Hol találkozzunk?...-A kiserdőben félóra múlva a domb melletti ösvényen. Hozok pokrócot -Jól van Orsi néni. Mit vigyek?...gondoltam piát vagy valamit amivel oldódik a feszültség -Nem kell semmi fiatalember csak a faszát hozza, a többi az én dolgom -Jól van Orsi néni, az a gatyámban lesz mondtam poénból -Akkor fél óra múlva ott leszek. Hát egy kicsit késtem, mert lerohadt a busz, de végül is csak 7-percet. Odamentem találkozási ponthoz. Orsi néni már várt -Csókolom, megérkeztem -Jól van fiatal ember, jöjjön utánam. Egy világoskék otthonka volt rajta, sötétkék mintákkal. és fehér szandál. Bement a fák közé egy szürke pokróchoz kísért. Alul kigombolta ruháját és hanyatt feküdt a pokrócon kicsit széttett lábakkal. Nem volt rajta bugyi. A pinája az domborodott, igazi fincsi hús. Szőrzet is alig rajta. Híven magamhoz, nem haboztam. Levettem a gatyámat, a lőcsöm már állt. Letérdeltem hozzá, adtam egy puszit a pinájára, majd a már kivett babaolajjal megcsurgattam a farkam. Kicsi csöppent a pokrócra is. Oda tettem a pinájához és egy kicsit simogattam vele husiját, majd benyomtam neki a lőcsöm, majd még löktem rajta, hogy tövig bemenjen. Be ment -Óhh! fiatal ember! ez jó mondta kicsit okoskodón -Na mehet?...kérdeztem tőle, nem mintha máshogy lett volna. Nem vártam meg a válasz és kezdtem mozogni benne -Jaj-jaj fiatal ember, juj de jó. Én meg jó hosszan mozogtam benne, hagy érezze a farkam hosszát. Nyögések helyett csak szuszogott és nézte ahogy mozgok benne De jó vastag farka van fiatalember!...mondta úgy mikor egy tanárnő korrepetál egy kisdiákot, olyan pedagógus okoskodással. Én meg kúrtam ahogy jólesett nekem. Jó hosszasan járattam ki-be lőcsöm benne. Úgy kb. fél óra után egy jobban zihált én meg csak keféltem rendületlenül Ahogy figyelte ahogy kúrom, kezdett eltorzulni az arca, nyílt a szája és -Eh, eh, eehh, ehhh, áááhhha!...elment, otthagyott mint az utolsó vonat az állomáson. csak úgy reszketett a farkamon. Én nem mozogtam addig amíg élvezz -Jó volt Orsi néni?...könnyezett a szeme, meg sem tudott szólalni. Én meg jól benyomtam neki és csak egész kicsiket mozogtam. Csak kotortam mint vízszerelő az eldugult lefolyót. Teljesen elalélt az élvezéstől és most is csak eltorzult arccal figyelt. Döngettem rendesen, mint egy faltörő kos a vár kapuját -De jó nagy kurvának tetszik lenni! Jó a picsája mondtam neki biztatás jelleggel, de ő csak nézett nyitott szájjal és homályos tekintettel, mint aki azt akarja mondani, hogy ne , de nem meri. Arra gondoltam közben, hogy egy jó baszást kell csinálni Pirikével és Orsi nénivel közösen. Nem kíméltem és azt akartam, hogy egy jót élvezzek bele -Nesze te kurva csak basztam keményen. Aztán jött a mennyei áldás. Telepakoltam a picsáját -Húú, de jó!...mondtam neki önelégülten -Köszönöm fiatalember!...köszönte meg Orsi néni a jó baszást -Szívesen Orsi néni. Aztán kirántottam a fél merev lőcsöt a pinájából. Ő felült és zsepivel megtörülte a farkamat és adott rá egy cuppanós puszit. Én felhúztam a gatyámat, majd felsegítettem az öreglányt. Remegő lábbal állt a pokrócon. Ezt megismételhetnénk holnap Orsi néni mondtam neki, várva izgatottan a reakcióját -Jól van fiatalember, de nem Pirikével találkozik holnap?...hát ezek tényleg mindent megbeszélnek -De Orsi néni, majd mindkettőjüket kúrni fogom. Leszállt a pokrócról és összehajtogatta, betette a szatyrába -Na induljunk fiatalember! Kijöttünk a fák közül és szólt -Várjon! pisilnem kell majd leguggolt és jött a pinájából a pisi és a geci is. miután végzett megtörölte a pináját, felállt -Menjünk! Folyt köv.!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9614448204

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása