Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Peti Julcsi és Én

Rosszlányok blog 2018.12.20. 04:03

Ott kuksoltam köntösök mögött, egy törölközővel letakarva pucéran, az unokahúgom bugyijával a kezemben.
-Komolyan most akarsz letusolni? vonta kérdőre Julcsi az anyukáját.
-Igen, sőt, hajat is akarok mosni.
-Dehát itt vagyok..
-Kislányom úgy csinálsz mintha még sosem láttál volna pucéran.
Ibolya be szokott járni a fürdőbe, akkor is ha foglalt, ilyenkor mindig kopog elötte. Nálam sosem jött be.
Tudtam hogy Julcsi miért akadékoskodik. Mert tudja hogy ott vagyok a sarokban.
Mivel nem láttam semmit, ezért a fülemre hagyatkoztam. Hallottam ahogy a ruhák súrlódnak egymáson, majd egy tompa puffanást. Valami lekerült a földre.
Jézusom. Ibolya levetkőzik. Farkam újra keményedni kezdett, ahogy belegondoltam.
Belém hasított a gondolat, hogy ha le is bukok, akkor legalább legyen élményekkel teli.
Óvatosan feljeb húztam a törölközőt, így pont volt egy kis rés, a törölköző és egy köntös között amin mohó szemeim átláttak.
Lesesett az állam. Ibolya a felsőjét dobta le. Megragadtam a merev farkamat, és hokizni kezdtem.
Élvezem az elém táruló látványt. Ibolya aki mostanra egy szürke melltartóban állt a fürdő közepén most készült ledobni a nadrágját.
-Anya nem érsz rá este zuhanyozni?
-Nem kicsim, nagyon leizzadtam.
Ibolya kigombolta a nadrágját, és kibújt belőle. A szemeim majd kiestek, mikor megláttam hogy ő is tangát hord.
Itt tudatosult bennem hogy mit tartok a bal kezemben. Julcsi bugyija ott árválkodott markom szorításában.
Megint beleszagoltam, közben a farkam vertem.
Ibolya megszabadult a melltartójától is. Mellei kicsit megereszkedtek. Összeszedte a ruháit és elindult felém.
Basszus. a szennyeskosár. mindössze egy karnyújtásra van tőlem. Tuti hogy lebukok.
Még jobban lapultam mint eddig. Ibolya a kosár tetejére rakta a ruháit, majd visszaindult a kádhoz.
Egész formás feneke volt a korához képest. Sőt, az egész teste igen vonzó volt, a két gyerekhez képest.
Mielőtt beszállt volna a kádba levette a bugyiját, és a ruháira dobta.
Oldalról láthattam szeméremdombjának dús szőrzetét. Beszállt a kádba és elhúzta a zuhanyfüggönyt.
Hallottam a víz csobogását, és láttam hogy tiszta a levegő így bátrabban vettem le a törölközőt a fejemről.
Julcsi rámnézett és rámutatott az ajtóra.
Felálltam, és halkan kimásztam a rejtekemből, de eszem ágában nem volt kimenni.
Odadobtam julcsinak a bugyiját, aki egyből zsebre is vágta. Megfogtam Ibolyáét és felemeltem.
-Nehogy! szólalt meg julcsi.
Amikor elhagyta a szó a száját, már valószínűleg megbánta mert rögtön a szájára tette a kezét.
-Mondtál valamit kicsim? kérdezte Ibolya
-Nem. válaszolt Julcsi
-Jó mert hajat mosok, és nem hallok semmit.
Az orromhoz emeltem Ibolya bugyiját, és éreztem a kéjbarlangja finom illatát.
Más volt mint Julcsié. kicsit édesebb. Az illat egyenesen az agyamig hatolt.
Visszaraktam a helyére, és hangtalanul Julcsi felé léptem.
Farkamat verve megálltam az arca előtt.
Rázta a fejét, hogy nem akarja. De nem volt választása.
Megfogtam a fejét és egyenesen a farkamra húztam.
Nem nyitotta ki a száját, csak rázta a fejét jobbra balra.
Lehajoltam, és a fülébe súgtam.
-Nem lenne jó ha most köhögnék ugye?
-Nem mersz..
-Próbára mernél tenni?
-Na lássuk..
Felegyenesedtem, és vettem egy mély levegőt, és úgy csináltam mint aki köhögni kezd
Bevallom nem köhögtem volna, de szerencsémre Julcsi elhitte.
Szótlanul bukott rá a farkamra, ami addigra már majd szét robbant az izgalomtól.
Lelkesen szopkodta, miközben néztem Ibolya sziluettjét a zuhanyfüggönyön keresztül.
Tudtam, hogy nem élvezhetem sokáig a dolgot. Egyrészről mert Ibolya nem lesz bent sokáig, másrészről eléggé fel vagyok húzva, bármikor eldurranjak.
Lenéztem Julcsi szemébe, és felemeltem a mutató ujjam, rámutattam és elkezdtem körbe körbe forgatni, jeleztem hogy forduljon meg.
Persze rázta a fejét hogy nem. Kihúztam a farkam a szájából, megragadtam a kezét és felhúztam a wcről és megfordítottam. a nadrágja még mindig a bokájánál volt.
Lehajtottam a fedelet, és rá akartam térdeltetni. Persze nem akart de kicsit sikerült előrébb döntenem, amitől jobban elém tárult a feneke
Közelebb hajoltam hozzá, a farkamat a fenekéhez nyomtam amitől előrébb dőlt.
-Csináld, előbb szabadulsz. suttogtam a fülébe
-Nem. ágállt
Lefogtam a kezeit, és beljebb toltam a farkam a popsijába, de a lyuk előtt megállatam.
Szerencsére elég nyál volt a farkamon ,hogy kisebb erőfeszítéssel bejussak a farpofái közé
Ezzel majdnem el is mentem.
-Nem fogsz seggbedugni. szisszent fel halkan
-A döntés a tiéd, hogy hova szeretnéd..
-Baszd meg..vetette oda
-Arra készülök. vágtam vissza
Azzal feltérdelt a Wcre. Én sem voltam rest, beleköptem a markomba, és végighúztam a punciján, ezzel benedvesítve azt.
Szőrös kis puncija teljesen elbűvölt, és maga a szituáció, hogy az anyukája ott tusol mellettünk, és bármikor lebukhatunk.
A lábam is megremegett mikor beléhatoltam. Elkezdtem dugni. Abszolút nem érdekelt hogy ő el fog e menni.
A cél az volt hogy én kielégüljek. Ami meg is történt nem is kellett hozzá egy perc és éreztem azt hogy mindjárt itt a vég.
Az egész testem rázkódott mikor beleélveztem. Annyira el voltam foglalva a kéjel, hogy nem hallottam, hogy a zuhany elzáródott
Julcsi próbált eltolni magától, de azt hittem azért, hogy ne élvezzek belé.
A farkamat sem húztam ki belőle, amikor ibolyát hallottam.
-Julcsi!
Megállt bennem a vér, és nem mertem a fürdőkád felé nézni.
Majd megint Ibolya szólalt meg.
-Itt vagy még?
Ilyenkor már oda mertem pillantani, és megnyugodva nyugtáztam, hogy még mindig nem tud rólunk.
Löktem még egyet Julcsin hogy szólaljon meg. Mire ő szúrós szemmel rámnézett
-Igen. habogta Julcsi.
-Használhatom a hajkondícionálód?
-Igen persze. mondta megnyugodva
Lassan kihúztam magam belőle, és végignéztem ahogy a spermám csöpög ki belőle.
Megtörölte magát, és rámutatott az ajtóra. Én pedig lassan kiosontam.
Bementem a szobába, és bedőltem az ágyba. A szívem majd ki ugrott a helyéről, nagyon tetszett az hogy bármikor lebukhatunk.
Ibolya kopogott és benyitott.
-Krisztián, átmegyünk a mamához, van kedved jönni?
-Nem hiszem, fáradt vagyok.
-Rendben, majd este jövünk.
Becsukta az ejtót és elmentek.
Én még élveztem az eufórikus állapotot, majd elnyomott az álom.
Folytatás következik


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7314462084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása