Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az első kefélésem

Rosszlányok blog 2018.12.25. 04:22

Még középiskolás koromban történt az eset. - Hazafelé mentem a suliból mikor egy öreg nénit láttam meg. Olyan szürkés egybe ruha volt rajta. Ősz, rendezetlen kicsit zsírosodó haj, kövérkés testalkat, nagy mellek, de nem túl nagy fenék. Ugyan hurkás volt a hasa, de valahogy beindultam tőle. Elképzeltem, hogy milyen jól lehet megpakolni. Túl nehéz volt neki a szatyra. Meg-meg állt vele. Odamentem hozzá - Csókolom! Segíthetek?... kérdeztem mosolyogva - Jaj fiatalember, nagyon szépen köszönöm! Hogy hálálhatnám meg a kedvességét?...én egyből kaptam az alkalmon. Elindultunk - Hát úgy tudná meghálálni nekem a néni, ha letetszik nekem vetkőzni döbbenten nézett rám - Hogy? mit szeretne fiatalember?...- Jól tetszett hallani, de leegyszerűsítem: Meztelenül akarom látni - Jaj fiatalember! Ezt nem mondja komolyan. Mit akar egy öregasszonyon látni? - Hát a pináját, a melleit, meg a fenekét. Mi mást?...- Nem gondolja, hogy az öreganyja lehetnék?...próbált lebeszélni, de hát engem nem lehet - És? Látni akarom és kész - Egy picit elgondolkodott aztán folytatta. Otthon a férjem vár, csinálnom kell neki enni valót próbált kifogásokat keresni, de nálam nincs kifogás, most sem, de már akkor sem volt - Ugyan már! Itt cipelem a dög-nehéz szatyrát és ennyit nem tesz meg nekem?...Próbáltam ráhatni, de ő csak tovább kereste a kifogásokat. Fényes nappal, kinn a nyílt utcán? Engem itt ismernek - Nem baj, majd keresünk egy eldugott helyet ahol nem látnak - Na tessék csak jönni!...Megláttam egy bokros részt a sulitól nem messze volt - Ott jó lesz!...és vittem a szatyrát be a bokrokba, mögötte kis tisztás. Jött utánam, de a bokornál megállt - Na! Tessék már jönni! Mivel a szatyra nálam volt, így kénytelen volt bejönni utánam - Nem lát be ide senki?...kérdezte megszeppenve - Szerintem nem!...Álltam előtte kérlelhetetlenül. Látta, hogy itt nincs kec-mec - Na jó, de utána visszaadja a szatyromat ügye?...- Persze, sőt hazáig cipelem mondtam neki meggyőzően. Kicsit tétovázva, de kezdte felhúzni a ruháját, közben körbe-körbe nézegetett, hogy néz-e valaki minket. Felhúzta a hasáig. Fehér kényelmes bugyi volt rajta - Tovább!...Mondtam neki erélyesebben - Minél jobban tetszik húzni az időt annál valószínűbb, hogy meglátnak minket Levette a ruháját. Fehér melltartó volt rajta. Nagy melleit lenyomta. Összehajtotta a ruháját. Elvettem tőle és rádobtam a szatyrára. Melltartót kigombolta, levette, de kezeivel takarni akarta nagy melleit - Hagy lássam! Le a kezekkel!...parancsoltam neki Leengedte a kezeit. Jó nagy és szép mellei voltak, persze kissé lógott, de nyugdíjas korban ez természetes, főleg ilyen méreteknél. Állt a farkam mint a szőlőkaró - Bugyit is!...Letolta a térdéig - Tessék levenni. Kilépett a bugyijából. Felvette a földről én meg elvettem tőle azt is. Levettem én is rövidnadrágomat, kis gatyát nem is hordtam alatta. Álltam előtte meredő nagy fasszal. Ő csak nézte. Elkezdtem húzogatni a farkam - Mekkora farka van fiatalember!...mondta kicsit megdöbbent hangon - Tessék nyugodtan megfogni!...Megfogta gyengéden és húzogatni kezdte. Finom keze volt. Nem cipelésre való. Kivettem kezéből a lőcsöt. A táskámba volt pokróc. Leterítettem - Tessék lefeküdni!...Mondtam parancsolón. Hanyatt feküdt. Én melléfeküdtem, kezdtem simogatni, csókolgatni a nagy mellét, aztán a hasát, majd lejjebb a hasaalját, végül a pinájánál kötöttem ki. Nem volt dundi a pinája, inkább formás, csak a nagyajkak látszottak. Szőr is csak elvétve az is ősz. Gyöngéden puszilgattam a pináját, közben széttette a lábát. Én felbátorodva feljebb kúsztam és szívtam a melleit, először a balt, majd a jobbat. Némán tűrte, behunyt szemmel. Felkúsztam teljesen, hogy a farkam ott legyen a pinájánál. Adtam neki egy-két puszit. Könnyedén odanyomtam a pinájához a farkam. Lassan beljebb és beljebb nyomtam neki. Könnyedén bement. Lassan benyomtam neki, teljesen tövig. Kicsit felszusszant. Kihúztam teljesen, majd visszanyomtam tövig, megint felszusszant. Aztán félig kihúztam, majd vissza. Szépen lassan, finoman. Ő csak némán tűrte. De jó is volt! Csak finom kellemes dugás. Majd könyökére támaszkodva nézte, hogyan dugom - Jaj fiatalember! Jól bemegy a farka Mondta kicsit pirosas fejjel. Jól esett neki - Gyorsítsak?...Kérdeztem tőle érdeklődőn - Hát Mondta szuszogás közepette. Én meg kezdtem gyorsítani, teljesen ütközésig nyomtam be a farkam - De jó!...Mondtam halkan. Ő meg kicsit a fájdalomtól eltorzult arccal nézte a farkam ahogy ki-be jár. Egyre erősebben ütköztettem neki, tetszett, hogy kicsit kellemetlen neki, de egyre hangosabban szuszogott ahogy löktem be neki. Aztán már fujtatott mint egy verseny ló! Már kb. 20-percig basztam így, mikor összeszorított szájjal hangosabbat nyögött. Én azonnal abbahagytam, bent tartva tövig a farkam. Kicsit megremegett, libabőrös lett. Abbahagyta a szuszogást. Behunyt szemmel feküdt, a picsájában a kemény farkammal. Kicsit keményebbeket löktem rajtam, a mellei szépen mozogtak, még mindig némán tűrte. Így hát tovább basztam. Nagyon jól esett nekem is mi tagadás. Aztán csináltam olyat, hogy tövig benyomva kőröztem a picsájába. Ez annyira nem tetszett neki - Jaj fiatalember! Nem bírom tovább, ne haragudjon!...- Nem haragszom mondtam neki - De tessék megfordulni Megfordult és felém tolta a seggét. Szép, kicsit kövérkés segge volt a pinája meg csak úgy hívogatott. Be is nyomtam neki finoman - Most már tényleg mennem kéne haza fiatalember!...Mondta fáradt hangon - Jól van, de én még nem vagyok kész. Kezdtem töcskölni, jó hosszasan ki-be. Veretem neki be, nem kíméltem - Jól megdolgozom nénit!..Mondtam neki. A néni némán tűrte. Én meg csak lökdöstem ami a csövön kifért Aztán már kezdtem érezni, hogy közeledek a csúcsra. Kicsit lassítottam a tempón, hogy még tovább tartson, de már késő volt. Jött az anyag én meg tövig nyomva, beleengedtem. Annyi soknak éreztem, hogy csak na! Nem húztam ki belőle. Megvártam amíg összemegy a farkam. Nem így történt. Az istennek sem lankadt a faszom - Jaj de jó picsája van a néninek mondtam neki felajzva. Aztán lassan kezdtem újra mozogni benne. Ki-be,ki-be. A néni csak némán tűrte. Ahogy a gecivel megpakolt pináját pakoltam, ki-ki kotortam belőle a habos gecit amitől elkezdett röfögni a picsája. Hú! Így még jobb volt - Jaj még meghallja valaki fiatalember mondta aggódóan - Nem baj hallják csak!...Semmi nem érdekelt csak, hogy kúrjam a picsáját. A mellei csak úgy lebegett ahogy töcsköltem - Fiatalember ez nem lesz jó. A végén idejön valaki leskelődni - Jól van!...mondtam és abbahagytam a kúrását. Kihúztam a farkam belőle - Tessék megfordulni! Hanyatt feküdt és széttette a lábát. Befeküdtem a lába közébe és könnyedén benyomtam neki a farkam. Átöleltem, puszilgattam, majd kicsi, de erőteljes mozdulatokkal megint baszni kezdtem. Behunyt szemmel tűrte. Én meg adtam neki, majd egyre hosszabban ki-be járattam neki a farkam. Elkezdett megint szuszogni. Én egy kicsit módosítottam a pózon - Tessék felhúzni a lábát!...Parancsoltam neki. Megtette én meg jó hosszasan basztam. Nagyon jó volt. A szuszogása átváltott nyögésekbe. Egy kicsit eltorzult az arca, de nem tudtam, hogy most attól, hogy jó neki vagy mert fájt neki. A jó idő telt el mire megjött a válasz - Jaj de jó fiatalember! Még-még, basszon! Áh-áh-áhh Elment mint a gőzhajó. Remegett a picsája. Én még mindig keménykedtem. Miután elalélt, tovább basztam, közben ő leengedte a lábát. Én egyre hevesebben basztam, a néni meg némán tűrte. Félre fordította a fejét és izzadt homlokkal, csillogó szemekkel nézett ki a fejéből, várta amíg én végzek - De jó a picsája mondtam neki kéjtől beindulva. Aztán kezdtem érezni, hogy közeledem a csúcsra - Na végre! Mondtam neki kicsit flegmán. Adtam picsájának. Aztán jött a geci. Belepakoltam ahogy azt kell - Aahhh!...teljesem kikészültem. Ránehezedtem a nénire. Szuszogtam a néni nyakába - Isteni jó volt Megnyugodtam. Puszilgattam az arcát - Ezt megismételjük, Jó?...kérdeztem tőle halkan - Jó fiatalember Mondta aranyosan. Kihúztam belőle a duzzadt farkam és mondtam neki - A holnap ugyan itt oké? Kissé nehezen, de felült izzadt, bevörösödött fejjel - Húh! Ez jólesett mondta kissé fáradtan - Na jó lesz holnap?...- Igen jó lesz, itt leszek Jó adag fáradtságot éreztem a hangján Na akkor valami hasonló könnyed öltözékben tessék jönni, bugyi nélkül igenlően bólintott. Felsegítettem, alig tudott megállni a remegő lábain. Segítettem felvenni a ruháját. A melltartóját a szatyrába tettem, meg a bugyiját is - Folyik ki a magja a punámból mondta. Retiküljéből kivett két zsepit. Az egyikkel megtörölte a gecis pináját, majd utána a másikkal a dagadt farkamat törölgette. Felhúztam a gatyámat, ő közben összehajtogatta a pokrócot, majd odaadta. Betettem táskámba - Na induljunk fiatalember!...Megfogtam a szatyrát és elindultunk. Hazakísértem, közben beszélgettünk, megbeszéltük, hogy milyen jó baszás volt ez. Elérkeztünk a házhoz ahol lakott - Sajnos nem tudom behívni fiatalember, mert itthon van a férjem mondta szomorkásan - Nem baj, majd holnap találkozunk a megbeszélt helyen - Jó! Odaadtam neki a szatyrát, adtunk egymásnak egy puszit majd elváltunk Folyt köv


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2114474856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása