Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tiltott viszony

Rosszlányok blog 2018.12.27. 04:57

Ifjúkoromban valahogy számomra is hihetetlennek tűnt az, amikor hallottam különféle érdekes-kitalált és megtörtént történeteket tanárnő-diák között. Egészen addig míg... középiskolai osztályom egy nagyon jó közösség volt. Sokat szórakoztunk közösen, buliztunk. Reál osztály lévén, az osztály kisebbségét a gyengébbik nem alkotta. Mi fiúk egy valamiben hasonlítottunk: Mindannyiunknak tetszett a magyartanárnő, Zsófi.
- Micsoda nő, de bevágnám neki, volt az osztálytársaim kedvenc szavajárása. Mindig is szerettem beszélgetni vele, titkon azt remélve, hogy talán lehet valami közöm hozzá. Nem volt az a kifejezett szépség, talán egy leheletnyivel teltebb csípővel rendelkezett, de megvolt benne a nőiesség varázsa, az a fajta nőstény amelyik nem szándékosan de vonzza a férfiakat a kisugárzásával. Nem volt magas, de élénk barna szemmel, és igézően sugárzó mosollyal rendelkezett.

A bankettre magamban érkeztem. Nem hoztam barátnőt. Akkor szakítottam a régivel, és valahogy nem volt kedvem felcsípni egy újat. Pedig nem lett volna nehéz, mert habár nem vagyok egy férfiszépség, de a tenisznek köszönhetően eléggé kisportolt vagyok és dumálni is tudok ha szükség van rá. És ennyi elég is. De Zsófihoz valahogy másképp viszonyultam. Egyszerűen nem mertem közeledni hozzá, hiszen elsősorban ő a szememben tanárnő volt. Emlékszem csak egy kis alkohollal a véremben mertem felkérni.
- Szabad egy táncra? - kérdeztem és ő mosolygóan bólintva mondott igent. Lassúztunk, egy kissé merev távolságtartással, aminek akkor örültem is mert féltem, hogy megérzi így ágaskodó férfiasságom, amely csodálattal adózott, elegáns estélyi ruhájának, mély dekoltázsának. Gyors számra váltva elkezdtem táncolni vele.
- Hú de megtáncoltatsz - mondta csillogó szemekkel. Nekem ennyi se kellett több. A következő lassúnál újból
felkértem és elkezdtem próbálkozni. Elkezdtem alig érezhetően simogatni a hátát, a látszatra véletlenül belelehelni a nyakába! Éreztem, hogy megborzong. Behúzva egy sötét sarokba, elkezdtem csókolni a nyakát felfedezve minden apró részletét, sebét, hajlatát! Engedte!

Kivittem a kertbe, hosszasan csókolózva megpróbáltam levenni a melltartóját.
- Ne itt! Gyere menjünk fel hozzám. És sarkon fordulva elindult a lakása felé. Nem lakott messze. Ráadásul biztos volt abban, hogy követem. Akkor bevallom őszintén, megijedtem. Annak ellenére, hogy előttem volt a lehetőség , és nekem pedig volt már néhány szexuális élményem, mégis féltem. De követtem. Felmentünk. Emlékszem kezdetben, ő irányított. Elkezdett csókolni, levette a pólómat elkezdte csókolni a mellkasomat, majd újból rám nézett azzal az igéző mosolyával! Elkezdtem csókolgatni ahol értem, majd lefejtve a melltartóját (amit igazából ő vett le, elkezdtem körözni az érett körte alakú mellei körül. Egyre szorosabbra és szorosabbra tettem a kört, végül rábukva a csúcsokra, elkezdtem simogatni, nyalogatni Zsófi mellbimbóit.
- Menj lejjebb, kérte elhaló hangon, én pedig elkezdtem nyalogatni csiklóját, punciját, rácsapva egyszer
kétszer a fenekére. Elkalandoztam a hasára, a karja belsőhajlatára mindig olyankor mikor már sóhajtásai egyre
mélyebbnek, és sikolyai egyre hangosabbnak tűntek. Eddigi tapasztalataim után így próbáltam késleltetni orgazmusát. Igen, igazi érzékeny nő volt, könnyen izgalomba hozható.

Belenyaltam a puncijába, majd ujjaimmal a punciján, nyelvemmel pedig a csiklóján zongoráztam élvezve a már alattam rángó, magas ívben megfeszülő női testet.
- Nem bírom tovább felkiáltással a kezembe nyomva egy csomag óvszert, rám parancsolt, hogy tegyem magamévá. A nő már bevadult. Mikor beléhatoltam megpróbáltam én lassan mozogni, de két mozdulat után már Zsófi vadul kezdte. Én megpróbáltam visszatartani magam, de amikor az öle elkezdett remegni, és elkezdte karmolni a hátam akkor még bírtam pár másodpercig, és én is elszálltam vele együtt. Még arra emlékszem, hogy milyen szerencsém volt, hogy rám parancsolt, kezdjem nyalni a punciját, máskülönben mennyire felsültem volna. Akkor még nem tudtam, hogy ha véletlenül elsülnék akkor nem kell megijedni, hiszen egy ideig másképp, aztán mehet tovább a móka...

Elaludtam, elaludtam vele összefonódva, valahol inkább én a karjaiban mint fordítva. Arra ébredtem fel, hogy valaki elkezd csókolni, és suttogni:
- Nagyon jó vagy, és ez nagyon, nagyon fontos számomra. Egyből izgalomba jöttem, újból vadul elkezdtem csókolni, de ezt nem sokáig hagyta... Finoman nyalni kezdte a golyóimat, majd a hímvesszőmet a szájába véve vadul elkezdte mozgatni rajta a fejét, újból elkezdtünk szeretkezni óvszerrel. Ezúttal már szerencsésebben bírtam az iramot. Pozíciókat váltva szeretkeztünk. Imádom azt amikor fölül van a nő. Rajtam ül és kéjesen mozog, vadul rángatva csípőjét, tolatni a farkamon akár egy gőzmozdony, látni kéjtől eltorzult arcát. Ahogy az alsótestét birtokba vettem, ahogy lengedeztek a mellei, miközben táncolt a farkamon. Ahogy felültem, és a számba nyomta a melleit, kiabálva, kérlelve rám, hogy csókoljam őket. Igen így volt. Akkor számomra egyszerre tűnt hihetetlennek, és csodálatosnak. És eltűnt az az érzés, hogy a tanárnőm. Egyszerűen egy nőstényt láttam, éreztem magam előtt, egy igazán izgalomba hozott nőstényt, akinek a szeretkezés a mindene, az hogy uralkodjanak fölötte, és hogy uralkodjon ő is.

Belezuhantunk a kéj világába, ahol az ember ad és kap, ahol eltűnnek a korlátok. Talán túl meseszerűen írom le, de egyszerűen nem találok szavakat, arra az érzésre amit akkor azon a csodálatos éjszakán átéltem a tanárnőmmel, Zsófival.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5214479230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása