Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Első találkozásom Melivel

Rosszlányok blog 2018.12.29. 04:18

Meleg nyári nap volt. Ez volt az a nap mikor először találkoztam vele. Először csak egy rövid időre a munkahelyén, majd izgatottam vártam az éjszakát. Este kb. 10-ig dolgozott. Mikor kijött az étteremből én már vártam őt, egy egy arcra puszi és elindultunk. Közös baráti sétának indult az egész. Szimpatikus volt, de ekkor még nem is gondoltam semmi többre, bár séta közben egyszer megfordult a fejemben mi lenne ha hirtelen meg állnák és megcsókolnám, de ezt abban a pillanatban gyorsan ki is vertem a fejemből. Melinda egy rövid fekete hajú nő, gyönyörű kék szemei vannak és pont nekem megfelelő mellei. Beszélgettünk séta közben viszonylag általános dolgokról. Ő ekkor már eléggé fáradt volt az egésznapi munka után. Egy lépcsőhöz érkeztünk ahol ő kijelentette hogy leül mert kicsit meg kell pihennie, én persze nem tiltakoztam. Leült a lépcsőre én meg ott álltam felette és beszélgettünk. Mikor megkérdezte miért nem ülök le, nem tartott sokáig és már átkarolva ültünk egymás mellett miközben simogattam a hátát. Egyre közelebb kerültünk egymáshoz és így az ajkaink is közeledtek. Szinte éreztem hogy mennyire kívánja hogy megcsókoljam, és én meg is tettem. Gyengéden csókolóztunk és én úgy éreztem már akkor mintha ez már nem is az első közös csókunk lenne. Valami nagyon intenzív érzés fogott el abban a pillanatban. Csókoltam egyre szenvedélyesebben és ő ezt csak viszonozni tudta. Közben már annyira belemerültem hogy azt vettem észre hogy a kezemmel a mellét izgatom és neki az látszólag nagyon tetszik mivel nyögésekkel fejezte ki magát. Elkezdtem csókolgatni a nyakát a vállát és így haladtam egyre lejjebb. Mikor a melleihez értem már nagyon izgatóan nyögdécselt a fülemben. Óvatosan elkezdtem nyalni a bimbója körül, majd rácuppantam és elkezdtem hevesen nyalni és szívni a mellét, közben a másik kezemmel már a bugyijához értem és éreztem hogy mennyire nedves az a kiéhezett puncija. Mivel eléggé nyilvános helyen volt ez a lépcső úgy döntöttünk hogy keresünk egy kicsit eldugottabb helyet. Nem is mentünk túlságosan messzire, mindketten ledobtuk táskáinkat és heves csókolózásba fogtunk. Melinda hanyatt dőlt és a fejem már a puncijánál volt. Éreztem isteni illatát és mindjárt meg is kóstoltam. Ilyen fincsi puncinak nem lehet ellenállni gondoltam magamban. Nyaltam lassan körben a nagy ajkait és egyre közeledtem a csiklójához, ő közben egyre hevesebben nyögött és már szinte éreztem ha ezt így folytatom hamarosan el fog élvezni. Közben kiderült hogy nem éppen a legszerencsésebb helyet választottuk mivel a hátam mögött volt egy ház kapuja ahol nagyon erélyesen ugatásban kezdett egy kutya amire ki is jött az ott lakó és mi gyorsan takarodtunk is onnan. Még út közben is sokat csókolóztunk majd megvártam vele a taxit és haza ment, nehogy a férje észre vegye hogy túlságosan soká maradt el munkába



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7914495854

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása