Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Unoka húgom és az első kalandja

Rosszlányok blog 2018.12.30. 06:20

17-éves voltam mikor ez a dolog történt velem
Nagyanyámnál töltöttem a nyári szünetet
2-hét múlva csatlakozott unoka húgom is
14-éves volt
Hosszú barna haja
Barna szemei
Szép mosolya naagyon tetszet nekem
Korához képest elég kifejlett volt a teste
Déli ebéd közben meg beszéltük hogy el megyünk sétálunk egyett és meg nézzük a várost
El is indultunk nagyon furcsa volt nem úgy nézett rám mint ezelőtt és nem is úgy beszélt velem elég sok mindenről beszélgettünk fel jött a szó a szexről kérdezgetett mikor kivel és hol veszítettem el a szüzeségem láttam rajta hogy nagyon élvezi a sztorikat
Meg kért hogy vinném e a nyakamban
Fel vettem a nyakamba kis pöttyös szoknya volt rajta mikor bele ült a nyakamba éreztem hogy nincs rajta bugyi
De figyelmen kívül hagyva fojtattam a történetem mesélését
Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy be nedvesedett a puncija.
Közben haza értünk elmentem fel frisíteni magam egy jó hűvös zuhannyal
Miközben zuhanyoztam egyszer csak rám nyitott nagyon meg lepődött de a tekintetét nem bírta le venni a farkamrol
De csak hátat fordított és ki ment
Zuhanyzás végesztével egy törölközővel körbe tekerve mentem ki rágyújtani
Anett már ott várt kint
-nagyon el szégyeltem magam mondta
-semmi baj nincs meg esik az ilyen ezt feleltem

-igazságos akarok lenni veled én már ládtam a farkad így meg mutatom én is a puncim ha kíváncsi vagy rá ?

Természetesen nem tiltakoztam ellene

-Na lássuk akkor mit rejt a kicsi szoknyád

Felült az asztalra szét tárta a lábait és fel húzta a szoknyáját
Mondanom sem kell borotvált szép és ártatlan puncija volt mivel még szűz
Közelebb mentem hozzá és meg érintettem egyből bele rándult
Azt mondta nagyon jó érzés volt de nem volt rollaa szó hogy meg érintheted

-így most már légy igazságos és én is had érincsem meg a farkad
Levette rollam a törölközőt az akkr már duzzadó farkam nagyon lüktetet
Meg lepődött

-Nem tudtam hogy ekkorára képes meg duzzadni
-érincsd meg ha azt akartad
Meg markolta és el kezte simogatni
Nagyon fel voltam már izgulva és mondtam neki
-kezd el húzogálni egy kicsit
-még nem csináltam ilyet félek tölle válaszolta
-feküdj fel az asztalra és tedd szét a lábaidat mutatok valamit mondtam
Így is tett szét tárt lábakkal ott feküdt előttem oda léptem hozzá és bele nyaltam a puncijába fel nyögött és meg rándúlt az egész teste
-ez nagyon jó érzés a szex is ilyen jó ?
-még jobb válaszoltam
-Szeretném kipróbálni milyen a szex egyszer úgy is el veszteném a szüzeségem akkor az vegye el akit szeretek
-biztos ezt akarod Anett ?
-igen nagyon szeretném

Bele egyeztem hát legyen

-gyere ülj le a székre és fogd meg a farkam
Mindent úgy csinált ahogy mondtam
Kezd el nyalogatni majd vedd be a szádba
Így is tett nagyon jó érzés volt egyszer kellett rá szolni hogy ne használja a fogát kis idő elteltével megkértem hogy feküdjön vissza az asztalra és ugyan úgy tegye szét a lábait
Így is tett oda léptem hozzá és közelebb húztam végig húztam a farkam a puncián és gyöngéd mozdulatal el keztem belé hatolni pár centi lehetett még benne de éreztem nagyon szoros lessz ez a punci
Mondta hogy fáj neki hírtelen toljam be
Halgadtam a szavára egy hírtelen mozdulattal tövig hatoltam belé
Fel sikoltott a farkam a forró szoros punciban nagyon lüktetet
Majd egyszer finoman el kezdtem baszi
Először csak halk nyögések hagyták el az ajkait
Majd néhány perc mulva felsikoltott , teste meg feszült és egy hatalmasat lövelt nagyon élvezte az első orgazmusát

-ez nagyon jó érzés kérlek legyél keményebb sokszor szeretnék el élvezni

Nekem sem kellet több tövig toltam a faszom a nedves pinába és elkezdtem vadul baszni míg meg vártam hogy legyen még két orgazmusa ami elég hamar be következet
Fölé hajoltam át karolta a nyakam
Combjait meg fogva fel kaptam az ölembe neki támasztottam a falnak és újra el kezdtem baszni nagyon élvezte azt mondta szeri a fájdalmat így hát minden erőmet bele adva csak basztam és basztam
Éreztem hogy nem kell sok és én is el élvezek bele akartam élvezni a pinába de sajnos nem lehetett
Egyszer csak abba hagytam a baszását ölbe vittem a zuhanyzóba

-mit csinálsz kérdezte
-szeretnék beléd élvezni de mivel a puncidba nem lehet így segbefoglak baszni de ki moslak előtte
-felöllem renden van ha az is jó érzés lessz
Miután ki mostam kutya pózba álítva meg kérdeztem
-szereted tényleg a fájdalmat
-igen
-ez fájni fog akkor
-nem érdekel csak csináld
Teljesen ki fordult maból meg volt vadulva
Egy hírtelen mozdulat egyből tövig hatoltam a fenekében nagyot sikított és a köny is ki csordult a szeméből
Elkezdtem baszni minnél keményebben ő a puciját piszkálta az egyik kezével éreztem hogy el élvezek úgy is lett egy percig bírhattam még
És egy nagy lökésel tele lőttem a fenekét ekorát még nem élveztem meg rázkódtam majd miután az utolsó csepp is ki jött ki húztam a farkam majd elém térdelt és le szopott
El csodálkoztam hogy első alkalommal így meg szerette a faszt
Még a lovaglást akarta ki próbálni így hát el terültem és rá ült a farkamra csípőjét gyorsan ringatva hamar el élveztem nem engedtem hogy le száljon rollam
Még egy menetett nagyon duzadt a faszom a feszes fenekében így hát még egyszer meg lovagolt de ez úttal időben szöltam hogy a szájába akarok élvezni így is lett le térdelt száját ki tátva fele gecit bele a többit a meleire


Hát ez a nyár fény pontja volt két hónapig nyaraltunk és minden nap meg kellet basznom
Nem bántam meg amit tettem

Köszönöm hogy meg oszthattam veletek ezt a történetet reméllem tetszeni fog
További szép napot


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1714499818

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása