Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Erdei baszás

Rosszlányok blog 2019.01.01. 03:54

Szóval ott tartottam, hogy kijöttünk Orsi nénivel a fák közül. Nagyon tetszett a természetes hozzáállása, hogy mindent természetesnek vesz, azt is, hogy nézhettem a pináját pisilés közben. Nem nyughattam - Baj van Orsi néni mondtam úgy mintha óriási baj lenne - Mi a baj fiatalember?...kérdezte aggódó hangon - Nekem még baszni van kedvem mondtam neki mosolyogva - Ne hülyéskedjen már fiatalember!...mondta kicsit okoskodón, én meg bevetettem bunkó stílusomat - Jaj Orsi néni! Ne játssza meg már magát! Úgy reszketett a farkamon mint egy tinédzser. Ne aggódjon most jól megkotrom aztán elővettem a már megint meredő farkam. Ő meg unottan nézte, látszott rajta, hogy nem akart még egyszer baszni. Megfogta a lőcsöm és húzogatta - Orsi néni ez kevés lesz - Menjünk vissza a fák közé?...kérdezte unottan - Nem kell Orsi néni, keresünk egy padot megragadtam a karját és a közeli padhoz húztam. Nem akart jönni. Úgyhogy vezettem mint egy szófogadatlan kutyát. Volt egy erdei asztal paddal, persze fából. Feltérdeltettem a padra. Rákönyökölt az asztalra a fenekét meg kitolva unottan várta, hogy gyorsan végezzek. Én sem voltam rest. Odaillesztettem a farkam és könnyedén belöktem neki. Tövig löktem be. Még az olajos gecitől csúszott a pinája, de elhúzta seggét. Rácsaptam a fenekére - Tessék kitolni!...- De nagyon benyomja fiatalember mondta kicsit hisztisen - Eddig is tövig nyomtam. Az nem volt baj mi? flegmáztam vele. Kitolta a fenekét, rá a kemény farkamra - Tessék mozogni rajta!...mondtam parancsolón - De nem akarom fiatalember. Nem érti meg?...- De megértem Orsi néni, de nem érdekel!!! Elkezdett mozogni a farkamon. Csak kicsiket. Még félig sem tolta rá magát a farkamra - Tolja rá teljesen!...parancsoltam neki. Kicsit abbahagyta a mozgást, tétovázott majd rányomta magát a farkamra - Na ez az!...mondtam neki biztatón - Tempósabban!...Picit gyorsított a mozgásán. Olyan igazi profi módján kezdte csinálni. Mikor tolta magát a farkamra, lazára hagyta a pináját, mikor meg húzta le magát róla akkor meg szorította. Olyan volt mintha ki akarta volna fejni a farkamból az összes gecit. Hagytam hagy csinálja. Aztán abbahagyta a technikát és kitágult pinával csusszant a farkam tövére, majd körözött rajta a picsájával, majd abba hagyta azt is. Én jöttem. Bevertem neki mint aki csukott kaput dönget bent az odvas pinájában. Közben egy kerékpáros hölgy ment el mellettünk, persze lelassított és bámult minket. Mellettünk megállt és figyelt minket. Engem ez nem hozott zavarba, úgyhogy pakoltam tovább Orsi néni picsáját. Kezdtem közeledni a csúcsra, úgyhogy lassítottam a tempón, késleltetvén az áldás kilövellését. A biciklis hölgy a farkam bámulta elég közelről, ahogy járt a picsában. Aztán már nem bírtam tovább és eljutottam a csúcsra. Belövelltem az utolsó cseppeket is Orsi néni pinájába. De jó is volt. Utána kirántottam faszon az odúból. Libegett a lábam között nagy dagadt lőcsöm. A kerékpáros hölgy meg elismerően bólogatott, mutatott e like-ot és tovább indult. Lesegítem a padról Orsi néni. Remegő lábán alig tudott megállni. Karon fogtam és zsepivel megtöröltem a pináját, majd a farkamat. Felvettem gatyámat és kibotorkáltunk az erdőből. Meg-meg botlott Orsi néni miközben haladtunk, tényleg alig bírta magát a lábán. Felszálltunk a buszra, leültünk és megbeszéltük a másnapi hármas baszást. Én, Orsi néni és Piroskával


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3114502112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása