Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Segítségnyújtás

Rosszlányok blog 2019.01.04. 03:26

Hát ott tartottam, hogy mondtam neki, hogy guggoljon le. Mire megkérdezte, hogy: Miért?...kérdezte kíváncsian?...- Azért, hogy a sok geci kifolyjon a pinájából. Ugyanis ha benn marad, röfögni fog a pinája és meghallhatja a Mama. Leguggolt és szétnyitotta a térdeit, szabad utat hagyva a gecinek. Jött is kifele szépen. Lecsöpögött a fűbe. Elővettem egy zsepit és a fölösleget felittam vele a pinájáról, nem töröltem ki neki, hogy a következő menethez is csússzon a pinája. A gecis zsepit odatartottam az orrához, hogy szagolja meg - Fúj! ne nyomja már az orromhoz!...mondta tiltakozón. Nagyon nem kókadt le a lőcs csak egy kicsit. - Tessék megfogni a farkam Mondtam neki halkan. Finoman megfogta új-beggyel a pinanedvtől és gecitől ragadós farkamat. Félénken húzogatta - Nyugodtan tessék adni rá egy puszit mondtam neki mintha puszilgatni akarta volna. Nem akarta. Undor látszott az arcán - Na! Egy puszit...egy gyors puszit adott rá és elfordította a fejét - Még! Még egyet!...adott rá még egy puszit, most rá a makkra - Tessék kinyitni a száját!...egy kicsit hezitált, de kinyitotta a száját. Én meg betettem a makkot a szájába. Nem csukta össze a száját, lazára hagyta. Kicsit mozogtam a szájában, ami nem nyerte el a tetszését. Kis fintorral tűrte. Kivettem és a farkammal rácsaptam a szájára. Végig töröltem az arcán a farkamat. Megfogtam a karját és felhúztam Tessék felállni!...mondtam halkan - A csomagtartóra tessék rákönyökölni megtette és ki is tolta fenekét. A pinájához tettem a farkam és benyomtam neki. Gyorsan becsusszant a gecis pinájába - Óhhh!...mondta halkan. Kezdtem mélyebbre nyomnyi, hagy táguljon belül is. Aztán kezdtem neki adni. Lökdöstem az autót. Az volt a szándékom, hogy észre vegye az öreglány mit is csinálok a menyével. Kinyílt az anyósoldali ajtó és kiszállt a Mama. Ezt észre vette a hölgy is és kiakart egyenesedni, abbahagyni kefélést. Rácsaptam a hátára - Marad!...és basztam tovább. Odajött az öreglány. Nézett szemrehányóan minket Júlia! Mégis mit képzelsz? Megbaszatod magad minden idegennel, közben meg a fiam bent szenved a börtönben. Könnyek jöttek Julia szemeiből és magyarázkodni kezdett - Én nem akartam Mama! Pénzt akartam adni neki amiért megjavítja az autót, hogy tovább tudjunk menni, de nem fogatta el. Valahogy meg kell hálálnom neki anyuka mondta pityeregve. Én közben jó hosszasan jártam benne. A makkomtól egészen tövig. Fénylett a farkam a picsájától. Nézte az öreglány is - Mekkora farka van fiatalember nézte megdöbbenve - Tetszik?...kérdeztem tőle cinikusan. Kihúztam a farkam a hölgyből és az öreglány felé meresztettem a dákómat. Kikerekedett a szeme az öreglánynak. ..- Úristen!...mondta kicsit szemrehányón. Júlia közben felegyenesedett. Én meg gyöngéden visszanyomtam az autóra - Marad!...mondtam parancsolón - Tessék csak megfogni!...közelebb jött és puha ráncos kezével gyöngéden megfogta a farkam. Fekete kosztüm világos kék blúz és fekete szoknya volt rajta. Körömcipő a lábán. Harisnya Ő rajta sem volt. Jól esett ahogy húzogatta gyöngéden a farkam. Tessék levenni a bugyiját! Kicsit gondolkodott, majd a szoknyája alá nyúlt és levette a bugyiját. Kényelmes bugyi volt fehér. Elvettem tőle a bugyi és a ledobtam a földre Tessék felhúzni a szoknyáját!...Lassan felhúzta a hasáig. Szép pinája volt, hasa is volt egy kicsi. Nem volt ráncos a pinája, hanem szép és csupasz. Szőr semmi, gondolom már kihullott neki - Tessék megfordulni!...mondtam neki határozottan. Megfordult és beputcsított. A korához képest szép feneke volt. A pinája is virított a lába közül - Tessék a csomagtartóra feküdni!...odaállt Ő is Júlia mellé és ráborult az autó farára. Kitolta a picsáját. Nagyon izgi volt, hogy ilyen könnyen megadta magát az öregasszony. Csurgattam olajat a farkamra, odanyomtam a pinájához és könnyedén benyomtam neki. Semmilyen ellenállásba nem ütköztem. Úgy becsusszant mintha egy porszívó szippantotta volna be farkam. Persze tövig nyomtam be. Jó volt mi tagadás. Az arcát Júlia felé fordította. Kezdtem mozogni benne jó hosszasan. Halk lihegés és zihálás hagyta el a száját. Behunyt szemmel élvezte. Közben Júlia nézte - Jó anyuka?...kérdezte tőle kíváncsian. sóhajtozás közben válaszolt neki az öreglány - Jó!...Nagyon jó!...Én meg csak keféltem ahogy nekem jólesett. Tágabb pinája volt mint Juliának. Látszott, hogy nagyon tetszik neki. Keféltem folyamatosan jó hosszasan. Aztán kezdtem döngetni a picsáját. Szépen billegett a kocsi is Hhhm,hhhmm egyre hangosabban nyöszörgélt az öreglány. Próbálta visszafojtani, de nem ment neki - Aaaahh, ahhhh. Jjúúúj,de jó!...még, még basszon fiatalember! Aaaahh, húúu. Elment mint a gőzhajó. Kihúztam belőle a farkam és Júlia pinájához nyomtam. Bement neki is - Aahhh!...felnyögött. Benyomtam neki tövig. Finoman, de határozottan mozogtam benne. Most még jobb volt, mint előzőleg. Csak úgy simogatta a húsos pinája a farkamat a makktól egészen a farkam tövéig. Igazán élveztem minden mozdulatot. Aztán kezdtem érezni, hogy közeledek a csúcshoz. Kivettem hát a farkam a pinájából és az öreglányéba nyomtam be - Ahhh! Nyögött fel a Mama. Finoman kezdtem kefélni. Nem akartam elkapkodni, de sajnos már késő volt és eljutottam a csúcsra. Benne maradtam tövig és beengedtem az anyagot. Majd kotortam menne kicsit és kihúztam belőle a farkam. Lankadt, de dagadt farokkal álltam ott. Júlia megfordult és a fekete szoknyájával megtörölte a farkamat. Az öreglány is megfordult és elém guggolt széttett lábakkal. Kezdett pisilni. Én meg előtte himbálta a farkam. Kíváncsi voltam hogy reagál rá. Marokra fogta az öreglány és húzogatni kezdte. Imádtam a kezét. Majd felállt és mondta Juliának. Vedd ki a pokrócot kocsiból!...folyt köv.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9414503760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása