Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A boltvezetőhelyettes asszonyka

Rosszlányok blog 2019.01.14. 04:26

Fiatal 17éves,frissen szabadult kereskedő segéd voltam.Egy vidéki nagyváros élelmiszer üzletében kezdtem a szakmát.A boltvezető helyettes egy 35 év körüli,gyönyörű,barna rövid hajú Ági nevű fiatalasszony volt.A férje nagyon féltékeny,gyakran bejött a boltba a két gyerekükkel.Július közepe,jókora hőség.A boltban a csajokon csak 1 szál bugyi és 1 rövid köpeny volt.Kora délután a nagyfőnök hátra küldött a göngyöleg raktárba,segítsek Áginak összeszámolni az üres rekeszeket.Ahogy beléptem Ági épp egy polcra dőlve írta össze a tételeket.A köpenye egészen felcsúszva,ráfeszült a fenekére.Tisztán kirajzolódott a bugyija körvonala.Mögé léptem és viccelődve a fenekéhez nyomtam az ágyékom,többször egymás után,mintha szeretkeznénk.Mosolyogva hátra nézet és ő is elkezdte mozgatni körkörösen a seggét.Ezen felbátorodtam,előre nyúltam és simogatni kezdtem a combját a köpenye alatt.Hagyd abba Peti,ez már nem vicces,de én nem hagytam abba.Egyre feljebb kúszott a kezem.Tiszta hülye vagy,ha ezt az uram megtudja,agyon üt,de téged is.Honnan tudná meg?Én tudok hallgatni.Közben a kezem már egészen fel csúszott,a bugyiján keresztül simogattam a punciját.Aztán hirtelen leguggoltam,felhajtottam a köpenyét.A bugyiját térdig lehúztam.Ott volt a gyönyörű segge az arcom előtt.Megcsókoltam a farát,aztán finoman nyalni kezdtem a punciját.Egyre jobban benedvesedett,már csurgott a nedv a kezemen.A nyelvem egyre gyorsabban mozgott,aztán Ági fura,nyüszítő,szinte fejhangot adott ki és iszonyúan lihegett.Tudtam hogy orgazmusa van.Szinte csurgott belőle a kéjnedv.Még soha nem láttam nőt ennyire élvezni.Jó 10 percnyi nyalás után felálltam.Elővettem a keményen ágaskodó farkamat.Ági hátra szólt,várj én akarom berakni magamnak.Megmarkolta és a puncijához illesztette.Verd belém.Először csak a makkom,aztán egyetlen lökéssel az egész farkamat belé nyomtam.Hatalmasat nyögött.Lassan ki,be mozogtam benne.Többször egymás után adta ki magából azt a fura,nyüszítő hangot.Én sem bírtam tovább,hatalmasat élveztem Ági puncijába.Legalább 8-10 hatalmas sperma adagot spricceltem belé.Hagytam hogy benne lankadjak le.Aztán kihúztam belőle,nagyot cuppant,majd a hatalmas adag sperma kifolyt belőle.Jókora geci tócsa volt a beton padlón.Ági elő vett a zsebéből 1 csomag papír zsepit,kitörölte a punciját,felhúzta a bugyit és a köpenyét is rendbe szedte.Aztán a farkamat is megtörölgette.Én is rendbe raktam magam,majd vissza mentünk a boltba,a jól végzett munka után.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7014536554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása