Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Leszbi kaland ajándék anállal

Rosszlányok blog 2019.01.17. 04:38

Drága barátnőmmel egy átlagos péntek esti iszogatás közben szóba jött mennyire régen voltunk már pasival, ki mennyire szereti ha nyalják, maszti stb..
Én már elég nedves voltam a tém *224 t *242 l, de az ő szemében is láttam a csillogást, majd felvetettem az ötletet:
-Figyelj az én puncikám baromi nedves, mi lenne ha masztiznánk közösen?
Kicsit zavarba jött, de bólintott. Bementünk a szobába, én levettem a felsőm és láttam rajta mennyire beinditja a hatalmas szilikon melleim látványa. Nyálcsorgatva nézett majd megkérdezte:
-Te miket dugtál már a puncidba?
-Hmm...vibrátor, uborka, banán, üveg, tollak, hajkefe..
-Jézusom, csináljuk úgy, hogy elsőnek csak nézlek.
Felfeküdtem az ágyra, és elkezdtem simogatni a csiklómat, majd két ujjal a puncimba ny *249 ltam. Nagyon beinditotta a látvány és megkért, hogy dugjak valamit a puncimba.
-Mit szeretnél cica? Hozz nekem valamit
Kiment, majd nevetve azt mondta:
Szeretném ha ezt mindet feldugnád egymás után. A kezembe adott egy hajkefét én pedig lassú mozdulatokkal ki-be járattam a nedves puncimban, mire felneztem már ő is simogatta a kis pináját. Majd a kezembe nyomott egy dezodoros flakont ami mar vastagabb volt. Bepucsítottam és jó erősen basztam vele a puncim, miközben ő már egy csiklóvibrátorral játszott. Megfordultam és elé térdeltem.
-úgy kinyalnám a nedves forró puncid!
Hevesen bólogatott én pedig ki be dugtam a nyelvem a puncijába majd körbenyaltam a csiklóját és újjaztam miközben visítva élvezett.
-Most én jövök!
Engedelmesen nyalta a hatalmas cicimet majd pedig kicsit ügyetlenül a puncikámat és három ujjával hevesen baszott.
-Dugj a puncimba valamit! Úgy kivánja a nedves kis puncim, hogy szétlegyen baszva!
Erre teljesen beindult, nyomott egy kis sikositót a puncimra majd megfogott egy baseball ütőt és a vékonyabb végét dugta a puncimba, nagyon élveztem.
-Igen, dugjál! Dugd belém a vastagabbat, gyerünk!
Ő pedig engedelmesen olyan hévvel dugta belém, hogy azthittem rögtön elélvezek majd a kezembe adta a csiklóvibrátort.
-Nyald ki a seggem te kis ribi! Nyald körbe!
Olyan hévvel nyalta a fenekem, mintha mindig is erre vágyott volna majd megkért, hogy pucsítsak be. Éreztem, hogy telenyomja a popsim sikosítóval majd belémhatol az ütővel.
-Na tetszik? Tetszik, hogy a segged baszom?
Visitottam annyira jó volt!
-Nagyon, de a mocskos kis puncikám se felejtsd el! Fogta és a puncimba dugta a hajkefét de a fenekemre koncentrált!
-Szétdugom a faszéhes kis segged!
-Igen, igen, egy farok kéne a seggembe meg a puncikámba is, na meg számba egy!
-Te kis kurva! Várj!
Kiment, a pinám lucsogott majd visszatért a párjával Ferivel
-Hallom jól megkéne szoptatni amig a kicsikém a segged bassza szét!
Bőszen bólogattam ő pedig a hatalmas farkával elémállt es a számba tolta
-Szopjál te kis kurva! Szétkúrom a szádat!
Teljesen beindultam és jó mélyen nyeltem a hatalmas farkát majd a barátnőm megkért, miközben hevesen baszta a seggem az ütővel, hogy feküdjek hasra és elkezdte nyalni a tüzes puncim miközben Feri hanyatt fekve szopatott.
Egyszer csak kivette a számból a ferfiasságát.
-Megakarom baszni a pinád! Aztan a segged isés jól televerni forro gecivel!
Válaszolnise tudtam már olyan erővel dugta a puncim, miközben a barátnőm pináját nyaltam. Majd olyan erővel vágta a fenekembe, hogy totálisan beindultam. Megkértem, a barátnőmethogy vegye ki a táskámból a vibrátorom es dugja a puncimban miközben Feri a seggemet baszta. A vibrátor rezgett a puncikámba, Feri farka pedig majd szétszakitotta a kis fenekem, miközben percek alatt hatalmasat élvezve az arcaba spriccoltam ő pedig telerakta forro gecivel a seggem.
-Isteni pinád és segged van! Gyere máskor is!
Majd egy gyors zuhany utan mindenki szépen lefeküdt aludni.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7914548732

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása