Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Testvérek közt marad 2.

Rosszlányok blog 2019.01.18. 05:41

Klaudia vagyok 16 éves. Ismét Tamás (19)bátyámmal lesz egy sztorim.A bátyám azzal állított be a sulimba,hogy el kell vinnie egy családi dolog miatt.Kimentük a tanteremből és elkezdtünk a folyosón sétálni. A bátyám alaposan végig stirölt rajtam.Az iskolai egyenruhában voltam. Ami egy kék blúzból és egy miniszoknyából áll. Hirtelen behúzott egy helységbe,ahol sötét volt. A takarítő szertár volt az. Mielőtt megszólalhattam volna már a számra tapadt keze pedig a blúzomat gombolta kifelé.Kivette két kerek mellemet és váltakozva kezdte el szopogatni őket. Sóhajtozva hátrahajtottam a fejem a kezemmel pedig a nadrágjánál matattam. Mondhati elég alaposan állt neki a dákója.Elkezdtem verni neki. A számat ismét megtalálta és heves nyelvcsatába kezdtünk.Aztán a fülemhez hajolt és azt csókolgatta utána lefele a nyakamnál végig. Hirtelen ajkai elváltak a nyakamtól és rám nézett.
-Olyan szexi vagy ebben a ruciban,majdnem neked estem a tanteremben.-suttogta.
Erre én kuncogtam egy sort. Aztán leguggoltam és elkezdtem nyalni a farkát.Utána bekaptam tövig és úgy szoptam.Közben ő lenyúlt a puncimhoz.
-Wow,hugi nagyon nedves vagy és belenyalt a puncimba.
Felnyögtem és szoptam tovább őt.Elkezdett nyalni és ujjazni is egyszerre.Mindketten nyögdécseltünk és ziháltunk.
-Ahw...Tamás tedd be.-könyörögtem.
-Nem bírsz magaddal húgi?-kérdezte vigyorogva.
-Ha rólad van szó akkor nem.-mondom.
Neki dőltem a falnak és vártam. A tesó elkezdett matatni a táskájában és elővett egy vibrátort.Kiváncsian pillantottam felé.Bele dugta a puncimba a vibrit és bekapcsolta. Közben engem nézett és élvezte ahogy élvezkedek. Egy idő után az ujját beledugta a fenekembe. Felnyögtem és ziháltam. Mögém lépett és a farkát betette a popsimba.
-Ahw,drága még mindig imádom a szűk lyukadat.-nyögdécselte.
Elkezdett mozogni bennem egyre erőteljesebben.Éreztem,hogy nem sok van már nekem hátra. Sokkal gyorsabban kezdett mozogni bennem,egyre mélyebb lökések.Aztán egyszerre mentünk el.Kivette belőlem a lassan lankadó farkát és megfordultam vele szemben. Megcsókolt és a fejét a homlokomnak döntötte. Vibrátor még mindig benne volt a puncimban és csak sóhajtoztam. Felemelte a fejét és mosolygott.
-Ohh,ez elfelejtettem kivenni?-vicelődött.
Lehajolt a puncimhoz és kivette a vibrit.Közben még egy kicsit belenyalt a puncimba.Aztán felegyenesedett.Begomboltam a blúzom ő pedig a nadrágját húzta fel. Mivel utolsó óráról hozott ki a suliban már senki nem volt csak mi. Kiléptünk a szertárból és kimentünk az udvarra a kocsihoz. Mikor beültünk láttam,hogy valami bántja.
-Mi a baj?-kérdeztem.Nem érezted magad jól velem?
-Nem erről van szó csak valaki megtudta,hogy mit szoktunk csinálni és ezért aggódom.
-Ohh,hát ne aggódj emiatt.-mosolyodtam el.Ki tudta meg?-kérdeztem.
-Majd otthon elmondom úgy is jön az a személy nálunk.
-hmm...rendben-mosolyodtam el.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9414548742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása