Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A haver fasza

Rosszlányok blog 2019.02.08. 03:46

Mint korábban már leírtam, állandóan foglalkoztatott. Hogy idegen faszt lássak a nejem pinájában. Áállandó témám volt,és az asszonnyal is megosztottam, de teljes elutasítás volt a válasz. Aztán az ügyeskedések révén (elöbbi leírások) öszejött a barátommal egy hármas ( 18 évig heti rendszerességgel használta az asszonyt !!) majd késöbb a szomszédasszony bevonásával a 4-es felállás is.Egy idő után pedig a szomszédasszonnyal és a nejemmel a 2 nő és én fel állás.
Mint írtam, a haver farka hatalmas volt az enyémhez képest, úgy vastagságban és hosszában is. Csodálatos élmény volt amikor eltünt a nejemben, majd ki ki kandikált a használat folyamán.
Eddig soha nem érdekeltek a férfiak (úgy egészében most sem!!) de ahogy gyönyörködtem a pinában ki-be járó faszában megszoktam, amikor véletlenül meg fogtam hogy az enyémet is mellé dugjam semmi erotikus érzésem nem volt, csak hogy mind a 2 fasz benne legyen egyszerre a pinájában. A haverra ráfeküdt, az övé alulról hatolt be,mig én mögé (rá) feküdtem és úgy csúsztattam be kis faszomat a már latyakos pinájába, de csak rövid ideig maradt benne mert hamar beleélveztem. Volt, hogy újra felállt és megint bedugtam, míg a haver még az első menetnél járt -kis szünetek beiktatásával!!- majs ő is telespriccelte a végén a pináját, melyet szinte szárazra nyaltam ki.
Egyszer aztán, nyalás közben a haver fasza kicsúszott a pinájából és a számban landolt, mely különös -izgató- érzésbe csapott át. De nem tartott soká mert az asszony lenyúlt és vissza dugta a pinájába. Mivel hetente jött és basztuk ahogy csak lehetett, mindig kialakítottam azt a pózt hogy a fasza véletlenül a számba csúszhasson. Mindig 3-4 lökés és ujra lenyult visszatette a pinájába. A késöbbiekben már -véletlenűl- kihúztam és nagy élvezettel szoptam de csak továbbra is addig míg vissza nem helyezte azt a puncijába.
Addigra már azértvártam a hét végéz, hogy szophassam a faszát és akár több alkalommal is megtettem egy este, de a látszat a véletlenség volt.
Mivel a havernak is nagyon jól esett -mint késöbb mondta- mondta, hogy menjek fel hozzá és ott csak ketten játszadozhtunk.
Nagyon izgultam mikor mentem, hogy fogunk neki kezdeni, mert egyikünk se szerette a férfitestet, kivéve ezen részeket melyek mindkettőnknek izgatóak voltak.
Felmentem, -köntösben fogadott- és bementem leültem, megkínált valamivel, majd kiment,és ideges voltam hogy kezdjünk neki !
Amikor visszajött nem volt kérdés hogy egyből a szába teszi hatalmas merev farkát, mert határozotta, meztelenöl jött felém álló faszával, nekem csak ki kellett nyitnom a számat és már teljesen bent volt. Szopogatta, símogattam, majd kicsit tolta mélyebbre -késöbb tudtam meg hogy egyszer a pina melett már mélytorkosoztam- és ez nagyon jó volt neki mert megint teljesen bent volt a számban, majd megfogta a fejebet és szétbaszta a számat, szinte nem is éreztem forró gecijét, mert a rángásából és lihegéséből tudtam következtetni csak hogy belémélvezett, mert egyből a torkomra lövellte. Itt nem tudott lassítani, igy hamer belémélvezett. Utána semmi erotikus folytatás felvette a köntöst, és kártyáztunk és iszogattunk. Kb eltelt valamivel több mint 1 óra, és ujra kiment, mert lassan mondtam mennem kell !!
Úgyan úgy jött vissza meztelenűl álló farokkal és elkezdtük megint. Csak én szoptam le, ő soha nem szopott le. De mivel neki ez a második volt, és így tudta irányítani az élvezésének hosszát - amit meg is tett- többszöri egállással majd 1,5 órát szoptam de már fekve, így a nagy tökeit is tudtam jobban a számba venni, majd kérdezte megbaszhatna-e. Mivel járatlanok voltunk-e téren, de vágytam hogy bennem legyen igent mondtam, bekente valamilyen krémmel és belém akarta nyomni de hatalmas volt így a makkja alig fért bele és nagyon fájt ( nem tudtuk hogy tágítani kell) ezért nem nyomta beljebb hanem a szélén kis mozgásokkal baszott meg telenyomva a spermájáva a SZŰZ fenekemet.
Kb 8-10 alaklommal voltam nála, többször még próbálkozott de a végén mindig csak a makk ment be ésúgy töltött tele. Persze ettől függetlenül hét végeken jött az assszonyt is baszni 3-asban vagy 4-esben. Sok videót készítettünk, de nem tudom átvenni VHS-ről modernabb adathordozóra.
Aztán már ő irányította úgy hogy a sriccelés kezdete mindig a számban mélytorkosként induljon, de hagyott még az asszony pinájába is hogy ne legyen feltünő. A mai napig nem tudom az asszony sejtette-e hogy szopok én is.
Valahogy a fantáziájának a próbababája voltam, mert mindet kipróbált rajtam, velem, még javasolta (kérte) szeretné ő is magában érezni a faszomat, de mivel nem volt hajlandó akkor sem a szájába venni, a készülödés olajozás alatt összement a félig kemény farkam így nem tudtam belényomni. Azóta is várom hogy szophassza egy jót vagy valaki elvegye a megmaradt fél szüzességemet.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2914562750

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása