Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A kollega nagy fasza

Rosszlányok blog 2019.02.11. 05:48

Mint korábban olvashattátok, sikerült rávennem a nejem, hogy a barátommal (18 évig heti rendzerességgel ) és időnként a szomszédasszony bevonásával nagyokat szexeltünk.

A feleségem hetente rendszerességgel csinálta de közben, a munkahelyén a 15 évvel fiuatalabb srác ráhangolódott, fűzte, amit nekem elmondott. És én eröltettem volna hogy hagyja magát megbaszni a sráccal.
Próblémák sorát hozta fel, hogy iért nem teheti meg -pedig jó lenne- ! Fiatal, kollega, és nős. Na és kérdetem, mi ebben a probléma, végre a 2 öreg helyett egy kanos fiatal baszna meg, nem kell a cégnél tudatni senkivel, és amúgy is a fiu köztudottan mindenkit megbaszott akit tudott (MACSÓ TIPUS) így már sokszor látták nálad bent dumálni, talán már beirtak téged is a megbaszottak sorában a cégnél. Így ninc sveszteni valód, estleg tényleg meg fog dugni amit senki sem fog ténylegesen tudni.
Nap mint nap mesélte, mit hozott neki (pl a MEKI-ből még finom meleg szendvicset, melyet mint késöbb kiderült a másik csajától kapta). De ellenkezett és meguntam a rábeszáléeket. AztánŐ sem beszélt róla semmit, így ellaposodott a téma. A nejem nem tudta elképzelni, hogy vele egy 3-as összejönne, de felajánlottam, hogy basszon otthon én elmegyek addig. Nem mondta és ezzel lezárta a témát.
Hetekkel késöbb egy vasárnap vasalt,és beszélgetni kezdtünk,ajd újra felhoztam, hogy baszassa meg végre magát vele, miután kérdésemre mondta, hogy ha nem is beszéltünk róla heti 1-2 alkalommal be megy hozzá az irodába. Addig addig dumáltunk, míg kitört az öszinteség belőle 3 hete baszta meg először és azóta mág volt egy ürítés és ha minden jól megy másnap ujra meg fogja baszni.
Olyan izgalom fogott el (most is ahogy vissza emlékezem a torkomban dobog a szívem -mint akkor-) és részletesen kértem mesélje el hogy volt. Röviden pár szóval elmondta, de részletek nélkül. Irtam a PN egy -kérdőívet- amire kértem ha lesz ideje válaszoljon. Meglepetésemre megtette, és a havernál is nagyobb faszt említett, de megbaszta és utána elaludt mellette, ő simizte játszott a farkával stb míg fel nem ébredt ,és a pohenés meg a meztelen nejemlátványa meg a simizés metette a hatást, első alkalommal 2x baszta meg.
A következőnél,nehéz volt lakást szerezni a fiunak, így egy gyors baszás jött össze csak bugyi le és gyorsan bele mert az ismerős csak vásárolni ment le szivességből De annyi idejük volt, hogy kis nyalás, kis szopizás és utána benne élvezés. Fürödni sem volt ideje csak a zsepit tette a pinájához a kifolyó geci felfogására.
Mikor elmondtam a havernak, -ö is tudott a lehetőségről- csak az bosszantotta, hogy nagyobb fasza volt az asszony szerint mint neki (a 2000 szilvszterben leírt haver öccs fasza méretével egyezett szerinte mikor azon is túl volt)
Kértem, basszon itthon én elmegyek,és akkor szabad a pálya. Több alkalommal baszta, majd a haver ajánlására vettem autóablak fóliát hogy lefedjük a beállított kamerát, amivel titokban szeretünk volna felvenni az eseményt. A nejem kollega nőjével megbeszéltem (ő adta oda a lakáskulcsot az első baszáshoz) -igy nem volt gond vele egyeztetni- hívjon azonnal, ha a nejem elindult kb 10 percre volt a munkahelye.
Beállítorram, beindítottam a gépet és elmentem, de kukkerral az erkélyünket láttam ahol leálltam az autóval. Teltek multak a prcek és ő megfürödve az erkélyen idegesen várta köntösben, de egy + munka miatt csak több mint 1 órával késöbb ért oda a srác így még halani lehetett ahogy fürdeti a fürdőszobában a srácot, ő értékelte mesztelenséget stb.
A sajnos a visszjátszásnál -mivel nem is töltötte fel az akkut a haver pedig megigérte 1 óra múlva az üres ágyat mutatta végig, de mi lehetett ott ha sikerült volna azonnal odajönnie a srácnak. A szomszédok kint ültek a folyosón, így nem tudtak hogy kimenni, hívott merre vagyok, mert kellenék. Azt hittem 3-ahoz, de csak nekem kellett kivinnem a lakásból a liftig, mint az unokatestvéremet, aki megvárt de már sietni kellet ez a liftig hangosan beszéltük hogy ne gondoljanak semmit a nejemről.
Volt egy kukkoló nő akinek elmondtam, hogy az unoka öcsémet többsz fogja látni mert pesten van most és kértem ha erre jár ugorjon fel hozzánk.
Mivel tudtam mikor jött fel baszni, így mindig megnyugtattam tudom hogy fent volt....A kukkoló nő is belenyugodott a végén. Kb fél év után lassan újabb basznivaló nőt talált a srác igy azt mondta nekem, -mert beszéltünk arról hogy tudok mindenről ami nem tetszett neki- hogy egy kis időre míg megemészti hogy én is tudok mindent SZÜNETELTETI A DUGÁST A NEJEMMEL. Az utólsónál nem is basztak, azasszony ráakaszkodott és minden cseppjét magába szívta pedig nem tudta hogy a srácnak így nem ok. Őt az izgatta ha megcsalhatott egy hapit és mivel náluk nem volt ilyen megcsalás lezárta.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3414562756

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása