Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Unokatesóm és a csajom

Rosszlányok blog 2019.02.15. 03:05

Feri vagyok. Elmesélem nektek Szabi unokatesóm és a barátnőm Evelin esetét. Szabinak volt már két családja és egy élettársa Ancsa. Ancsa kissé husi csaj de gyönyörűarca van és szép cicije nem mellesleg nagy puncija mint később kiderült. Szabiról mindig is tudtam hogy mindenkit meg akar dugni és rendszeresen félre is kefélt. Evi szintén nagyon igényelte a dugást. Amíg külföldön voltam többször is megcsalt szerintem. Evelin 22 éves kis cuki szexi csaj hosszú fekete haj kis maroknyi cici kerek popsi. Mikor itthon voltam egyik alkalommal áthívtak szabiék hogy aludjunk ott és bográcsozunk mert a gyerekek a nagyszülőknél lesznek. Délután mentünk nyár volt és evelin kis mini rövidnadrágban volt megy egy kis toppban nagyon szexi volt mert szabi egyfolytában nézte. Anita is kis rövidnadrágban meg egy lenge pólóban volt melltartó nélkül. Estére elégjól be pálinkáztunk a csajok is jól elvoltak. Szabi egyfolytában a baszásról beszélt hogy már ancsa nem igényli annyira és arra gyanakszik hogy valaki kefélgeti mert ő jó ha kétszer megdugja egy héten. És már tele van a töke mert múlthéten megvolt ancsának és egész héten nem kúrtak és előtte sem lassan másfél hete nem dugtak. Én is meséltem hogy evelin nagyon szereti a faszt és szerintem míg kint voltam félre dugott. Napi kétszer meg kell dugnom és nagyon jól is kefél. Amíg meséltem láttam szabin hogy tetszik neki a téma és a faszát fogdosta. Közben bejött Ancsa hogy szóljon hogy megy feküdni Evelin meg fürödni. Mi csak mondtuk hogy menjetek mi még dumálunk. Kb 15 perc múlva szabi mondta hogy bemegy hozz még sört mondom okés menj csak. 10 perc múlva én is utána mentem hogy hol van a sörrel. Be érve hallom halkan beszélgetnek a kisszobában. Az ajtó becsukva de a függönyt elhúztam és láttam mindent. Evelin fürdés után egy köntösben az ágy alá bebújva kerete a fülbevalóját közben a karkötője beakadt a szőnyegbe szabi próbált neki segíteni de ahogy evelin mozgott a köntös teljesen lecsúszott róla. Szabi azonnal kapott az alkalmon kibújt az ágy alól és vetkőzni kezdett. Evelin kérdezte hogy mit csinálsz? Szabi már meztelenül térdelt evelin mellé és álló faszát fogva mondta Evelinek hogy szerinted mit fogok csinálni. Evelin ahogy meglátta kb 22 cm vastag faszt egy szót sem szólt csak jobban szét rakta a lábait. Szabi mögé került és vadul nyalni kezdte a segglyukát és a punciját felváltva. Mikor Evelin már elég nedves volt a faszát a pinájához helyezte és felnyársalta vele evelint. Evelin hangosan felnyögött. Szabi vadul dugni kezdte közben a popsiját csapkodta és a haját húzta. Evelin sikított annyira élvezte a kiszolgáltatott helyzetet. Valahogy kiszabadította a kezét evelin és kibújt a ágy alól. Szabi azonnal fel ált hogy evelin szopjon egy kicsit. Evelin azonnal a méretes faszra bukott és vadul szopni kezdte szabi faszát amit szabi úgy viszonzott hogy meg markolta evelin haját és baszni kezdte a száját. Tiszta nyál volt már evelin mell is mikor szabi hanyadt feküdt és evelint a faszába ültette. Evelin elsőnek lassan lovagolt majd gyorsabb iramban és közben kétszer is elélvezett. Én az ajtóban állva vertem a faszom miközben lesekedtem. Kis idő múlva szabi szólt hogy mindjárt elmegy ekkor evelin gyors le ugrott róla szabi fel ált evelin nyitott szájjal elé térdelt. kettőt hármat vert a faszán és evelin arcára hajába és szájába lőtte a sok gecit. Evelin nyelt egyet és egyből szopni kezdte szabit aki már remegett az élvezettől. Mikor tisztára szopta szabit evelin a maradék gecit az arcáról a szájába gyűjtötte és lenyelte. Fel ált és megcsókolta szabit aki vissza csókolt és mondta szabi hogy jó kis ribianc vagy te, szeretnélek még kefélgetni mikor fezi nincs itthon. Evelin egyből bele egyezett és kérdezte mi lesz Ancsával? Ancsát más keféli felelte szabi. Én ekkor el fordultam a másik szoba felé akkor látom hogy Ancsa végig ott állt és nézte hogy verem a faszomat közben a kezei a puncijánál voltak. Nyeltem egyet elraktam a faszomat és kimentem a házból a garázsba és úgy tettem mintha el aludtam volna kint. Lesz folytatás


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3714625434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása