Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A feleségem pinája

Rosszlányok blog 2019.02.18. 03:12

A korábbiakban leírtam, hogy vettük rá a feleségemet,(első alkalommal) hogy a barátommal is basszon,majd 18 éven keresztűl, heti rendszerességgel jött és használta a nejemet folyamatosan ! Már mikor tudta hogy jön akkor elötte zuhanyzott,és kis köntösben vártuk hogy megérkezzen. Mint írtam a barátom akár 2 órán át is tudott egyfolytában kefélni, ha az élvezése pillanataiban leálltak, visszafolytotta, -mozdulatlanságba kényszerítve a pinát is- és kb fél perc után ujra tudta folytatni. (sokszor kellett a nejemet lefogni mert ő már csak egy gyors üritést akart ! ) Mint írtam vastag és nagy hús fasza volt, míg nekem kicsi és vér fasz. Így az ővé még lankadtan is jó látnivaló volt. Ha végig számolok akkor a kb 18 év x 52 hét = 936 dugást jelentett, de ha leszámítok 136 alkalmat, (szülés, betegség stb) akkor is 800 alkalommal baszta meg. Mivel nagyon sok gecije volt kb 4 db 2 literes üveget töltött volna meg a gecije, ha egyben jött volna ki. 8 liter geci nem semmi ! Ez a pinájába, melleire, szájába és az én számba is került.
Jött az ezred forduló, de már akkor alig volt valami, az asszony beleunt az állandó hasonló 3-as műsorba.
A barátomnál rendeztük meg a bulit, az öccse és idős neje, meg mi hárman és a kiskorú kislányunk volt ott.
Itt is itattuk a nőket rendesen, de a barátom sógornője semmire nem volt jó és nem is kellett volna.
Jött az éjfél, addigra mind 2 nő becsípett az enyém fel volt dobva a barátom öccsének neje el-el szundított közben.
Járt az agyam hogy lehetne megbaszni 3-asban, de sehogy nem állt össze. Ugyan a haver jelezte, hogy a konyhában cigizés közben az öccse és a nejem egy kicsit összegabajodtak de egy kis tapizás és smáron kívül semmi (megleste öket !!) én mondtam hagyja csináljanak amit tudnak. A sógornőjével ő táncolt, így lekötötte, a gyereket én lekötöttem mesefilmkazetták között keresgéltünk, így szabadon -beszélgethettek- a konyhában amégnagyobb faszú ÖCCSE meg a NEJEM.Mint késöbb a haver mondta Ö lekontrolálta a bugyija már nem volt rajta, gondolta az öccse betette neki a konyhában. De mint utobb kiderül csak kinyalta, és megszopatta, mert féltek hogy lebuknak. Szép hosszú ruha volt a nejemen mely mindent takart, de egy mozdolattal mindent kitárt, a bugyi hiányát csak a haver tánc közben érezte, így ő is kicsit tunkolt a pinájában, de ő már mindenki elött, persze csak amikor abban az irányban volt ahol senki sem láthattaa kezét, mert takarva voltak.
Tudni kell az öccsének még nagyobb volt a fasza,, sajnos azt én nem láttam, (élőben) nem éreztem,

Mivel volt egy kutyánk, kitaláltam, hogy le kellene vinni pisiltetni,mindenki elindult, kivéve a sógornő ő ledölt aludni.
Itt a cselekvés ideje gondoltam, és az ajtóban csak a lányommal indultunk el, de a sógornő már aludt. A nejem jönni akart de a haver felkapta és vissza vitte a lakásba. Ennyit még nem sétált a kutyánk kb 1 óra múlva mentünk vissza és viccből felcsengettem, nehogy a lányom valamit lásson ha még nem fejezték be véletlenül.
Felértünk, a nejem a másik szobában -ALUDT- mivel akkor gabalyodtak szét csak amikor feltelefonáltam a kapuból. A haver szerint legalább 3x baszták meg egyszerre szopatták és dugták, cseréltek és videozták is. Ö persze nem tudta hogy a szekrényre tett videó müködik. Azt ezerszer megnéztem !!! Felkeltettük, kicsit az -arcát megkellett mosni hogy felébredjen- mondta, de már bugyiban jött vissza a fürdőszobából. Kb 3-kor haza kisértek és én még otthon jól megbasztam, kinyaltam érezve a kitörölt geci finom izét.
Soha nem vallotta be hogy akkor ott szétbaszták, lehet hogy annyira be volt kapva, hogy nem is emlékezett vissza semmire. Ez volt az ezredfordulós baszása. ! Van 1 órás kazettám a dugásokról, de nem tudom átvenni DVD-re, félek ha más csinálja ellopja és valahol felteszi. Késöbb már nem jött össze az a 3-as felállás, sőt maienk is lassan lezárúlt 1-2 véletlenszerú rábeszélésre még összejött. A haverral utána még többször játszadoztunk. Finom nagy fasza volt. Hogy hogy szoktam rá a faszára a következőben elmesélem.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8114627338

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása