Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Barátnőm leszopta haveromat

Rosszlányok blog 2019.02.24. 02:26

Egy házibuliban voltunk barátnőmmel(Eszti), mert haveromnak (Robinak) születésnapja volt.
Iszogattunk egy páran és jól éreztük magunkat, ment a sok story, munkahelyi dolgok, zene, minden ami kell. Mikor már elment mindenki kb még maradtunk olyan 7-en és elkezdtünk ivós társasozni. Ez olyan társas volt amibe csak intim dolgok voltak. Ahogy húztuk a lapokat volt olyan, hogy a melletted ülőnek meg kellett fognod a mellét, vagy a fenekét. Ezek elég light-osak voltak, nem voltam féltékeny egyáltalán főleg hogy haverom barátnője is ott volt. Robi húzott egy lapot amin az volt a tőle jobbra ülőnek ki kell elégitenie orálisan őt. Mellette Eszti volt, de ez elég erős volt már szóval dobta a lapot aminek örültem is nagyon. Majd én húztam, és nekem rá kellett volna vernem a barátnője arcára, de én is erősnek éreztem ezt szóval mondtam hogy hagyjuk abba mert kezd durvulni a játék, és kimentem egy sörre meg egy cigire. Mikor visszaértem még a többiek iszogattak meg fél kómában dőltek a kanapén de barátnőm meg a haverom nem voltak ott. Ideges lettem, de nem aggódtam mert biztam barátnőmben. Egyik srácot megkérdeztem nem-e látta őket, és mondta a xbox felé mentek a szobába játszani. Elindultam, de be volt zárva az ajtó. Itt már kicsit izgatott állapotban voltam mert sose volt még ilyen. A szoba a kert fele volt, szóval egy ablak volt az udvarra nézve. Felkaptam a kabátom mivel tél volt és kimentem. Benéztem az ablakon és ott láttam meg, ahogy előveszi Robi farkát és Eszti elkezdi szopni. Haveromnak 20cm-es farka volt és elég vastag, az enyém kicsit kisebb volt sajna az övénél. Fel volt oltva a villany hogy lássák egymást, de mivel ittak nem gondolták hogy az udvarra bárki kimenne. Barátnőm ha iszik olyan volt, hogy hamar elengedte magát és bátrabb lett pedig alapból egy vissza fogott lányka. Ahogy szopta a farkát láttam haverom majdnem elment, de kikapta a szájából. Majd vissza tette neki újból és szopta erősen. Nem sok ideig volt a szájába és már Robi tele is élvezte, majd láttam hogy 3-at nyel bartánőm annyi anyag volt benne. Láttam Eszti ingerült lett mert vagy 10 percre eltünt és tudta keresem ezért felállt majd kifele sietett.
Én vissza mentem és rágyújtottam mintha ott lettem volna végig, belül feszülten. Eszti oda jött és kérdezte nem jövök-e be, mondtam neki de mindjárt és magamhoz húztam. Be akartam nyúlni a puncijához, de elhúzta a kezem és mondta itt most ne kezdjük el majd otthon.
Mivel 2 utcára laktam haveomtól hazaértünk és egyből az ágyba tettem. Ott szexeltünk majd a végén megkérdeztem, hogy jó volt-e a szopás a szobában. Eszti nem szólt semmit csak odabújt hozzá, és annyit mondott hogy mikor kimentem megfogta neki és érezte hogy nagy, majd Robi mondta neki a játékot nem kéne abbahagyni és bementek a szobába. Nem tudja miért de jól esett neki kielégiteni őt, és hogy ne haragudjak rá. Lehet bolond vagyok, de megbocsájtottam neki és annyit mondtam, hogy szopáson kivül mást nem tehet vele. Azóta Robival nem találkozott és nem irt vissza neki mert nagyon szégyelte magát. Hát ennyi az én történetem, azóta is együtt vagyunk mert úgy gondolom a szexet kicsit fel kell dobni és ennyi még nálam belefért, persze Robit utána megcsaptam az utcán, szóval egy életre elvettem a kedvét barátnőmtől :) Lehet ez is közre játszott. hogy nem nagyon mert irni már utána csak az elején :D


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4614638086

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása