Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Rég nem látot unokahugi

Rosszlányok blog 2019.02.25. 05:42

Sziasztok elmesélem nektek az elsö kalandom az unokahugommal!Rólam annyit hogy 19éves vagyok Budapesten élek átlagos kinézetű srác vagyok
Szóval a dolog éppen eggy hete történt amikot ellátogattam vidékre a rokonokhoz az út nyugott gyors volt és leis értem ahol az állomáson már az unokahugom és unokabátyam vártak. Elindultunk hozzájuk a nap szép lassan eltelt a szokásos rég nem láttunk jól megnöttél szöveggel! Mivel nagybátyaméknak nem volt vendegszobájuk és unokabátyám a barátnőjével aludt én nekem hugival kellett aludjak megvolt a fürdés és már untam magam és mondtam huginak nézzünk valami jó horror filmet. Ő rábolintott és kerestem is egy jó parás horrort! Az elején még semmi durva nem törtent senmi ilyesztő rész nem volt de aztán amikor már az volt hugi megkérdezte hogy idebujhat e mert kezd felni mondtam hogy nyugodtan !ahogy egyre izgalmasabb lett a film annál szorosabban bujt.(hugi eggy picsanadrádba és egy atlétába aludt) mikor már teljesen hozzámbujt éreztem hogy a farkam elkezd keményedni ennyitől még soha nem állt fel mostse lett volna szabad végülis csak a hugim! Probáltam valahogy úgy helyezkedni hogy ne vegye észre hogy a farkam kezd keményedni.egy jó tiz perc útán már teljesen állt és pekhemre ilyesztö rész jött és ahogy megilyedt hozzá ért a farkamhoz és rámnézett és gúnyosan mondta hogy a horrorra izgulsz?! Megszólalni alig tudtam de nagy nehezen kinyögtem hogy ö rá izgultam fel . Válaszul kaptam
Szerinted a film miatt bujtam ide?!
Egyböl rávágtam hogy persze!
-Nem a film miatt bújtam ide hanem miattad!
-miattam?
-igen miattad már régóta tetszel de nem mertem elmondani.
-ez nem vicces itt ülök állo farokkal és viccelödsz?!
-Nem viccelek komoylyan beszélek
Teljesen ledöbbentem és mintha fejbe vágtak volna. Kis idö után rákérdeztem akkor miis volt a célja valójában de nem kaptam választ csak egy csalfa mosolyt.
Majd elkezdi simogatni a farkam nadrágon keresztül mire kérdem
-mégis mit csinálsz?
-Hallgass és élvezd!
Ledöbbentem hogy ez most tényleg velem történik?!
Aztán letolta a nadrágom és a boxert és elétárult a 20cm és 6-7cm átméröjü csupasz farkam!
-waoow ez igen szép nagy tetszik.Mondta
Én még mindig az eseményektöl kábultan csak bámultam mire elkezdete verni a farkam és a hereim nyalni szivni!
Kezdtem magamhoz térni és rákérdeztem
-Mivan ha bejön valaki?! Nekünk végüng
-Ne aggodj apáék alszanak bátyam meg ha beis jön neem szól semmit (ezt nem értettem egy ideig de a végén megkerdeztem)
-rendben van feszültem néztem ahogy a hugi szopja a herém majd elkezd szopni lassan finoman majd egyre vadabbul szop már alig birtam ki hogy ne élvezzek el és ezt észrevéve mondta hugi
-Még nem mehetsz el! Most te kényeztess engem a száddal!
Hanyatt feküdt én lehuztam róla a picsanacit (bugyi nem volt rajta) és elém tárult a gyönyör borotvált húsos puncija csodás látvány volt!
Elkezdtem nyalni külsö ajkait aztán a belsöt majd a csiklóját még megfeszült teste és elélvezett!
-nagyon jól nyalsz! Mondta nekem
-jó ezt hallani a hugitól
Majd nehány perc után felpattant hátra fektetett és beleült lassan a farkamba csodás érzés volt ahogy a puncija körbeöleli a farkam! Játszottbkicsit majd hirtelen tövig magába vágta a farkam sikitva eggyet! Elkezdett lovagolni ütemesen majd egyre vadabbul és keményebben! Mikor már nem sok volt szoltam hogy már nem sok van probáltam leszállitani mondván neki hogx mégse kellene a puncijába élveznem erre a válasz
-Neaggodj szedem a bogyoka! Nyugodtam lödd tele a lucskos puncim már nagyon rég akarom add meg nekem ezt az örömöt! Nem is kellett több elkezdtem szétkúrni a húsos pinájat mikor arra lettem figyelmes hogy unokabátyam benyit... Ránknéz és mosolyogva azt mondja nekem
-élvezd ki a hugit ahogy csak birod nagyon érti a dolgát!és kifordult becsukva maga után az ajtot. Lesokkaltam és a sokkból hugi szinte parancsolva ordit rám
-miaz lefagytal? Élvezzd tele a hugi punciját!!nem is kellett több kb 4p után tele löttem lucskos pináját! Aztán miutan lankadt farkam kihuztam hugibol folyt ki a geci a seggere ujjával összegyüjtötte és lenyalta.összebujtunk és kérdeztem töle
-bátyád mire értette amit mondott mikor benyitott?
-ha elmondom elitélsz majd
-de hugi most dugtunk pont én itélnélek el?
-rendben elmondom bátyammal már rég óta szexelek és van hogy 3asban csináljuk a barátnöjével
-az szép feleltem kérdeztem én is beszálhatnék szerinted?
-semmi akadálya!
De ez már más történet!hát ez lenne az én történetem


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4314639910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása