Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kukkolos maszti egy milffel

Rosszlányok blog 2019.03.01. 03:51

Képzeljetek el 21 éves fiatal srácot akkoriban, egy kis faluban laktunk Borsod megyében. Átlagos kinézetű voltam szőkés barna haj kék szem 180 centis magasság. Feltüntem egy két lánynak de mivel nagyon félős voltam soha nem mertem kezdeményezni vagy reagálni az esetleges jelekre. Az igazsághoz hozzá tartozik hogy rendszeresen maszturbáltam már kis kamasz korom óta, többnyire 40 év körüli nőkre gondoltam. Mivel maga a párkapcsolat nem hiányzott elvoltam a masztival és nem erőltettem a csajozást.
Egyik kora agusztusi este a közeli horgásztónál lógtam, a nagybátyám volt ott egy személyben a gondnok biztonsági őr és a kis horgászbolt eladója. Iszogattunk aztán amikor már este 11 körül járt az idő úgy döntöttem ideje haza menni. Elbúcsúztam tőle és falu felé indultam.
Mielőtt kiértem volna a településünkhöz vezető aszfalt útra furcsa dolgott láttam. Az átellenes oldalon egy a tsz által használt földútra két autó kanyarodott le. A két gépkocsi éppen akkor kapcsolta le a világitását és húzódott be a susnyás mögé úgy, hogy aki az úton közlekedik ne vegye észre a járműveket nem mintha túl nagy lett volna a forgalom.
Nem lett volna ez olyan nagy dolog de megismertem hogy ez egyik autó a közelben lakó nőé Nóráé.
Rendszeresen fantáziáltam róla már kamasz korom óta. Egy helyes negyvenes nőre gondoljatok, tipikus magyar barna haj barna szem 170 cm körüli magasság formás test és formás mellek szép arc. Emlékszem egy jellemző esetre vele kapcsolatban. 16 éves srác voltam amikor a faluba költözek. Baromi szexis volt amikor bikiniben dolgozgatott a kertben. Ilyenkor ha észrevettem leültem a kertünkben gondosan ügyelve hogy ne lássa a testel alsó részét a borozdában. Azt vártam hogy mikor hajol le úgy hogy háttal legyen, azt képzeltem nekem pucsit be én pedig a magamévá teszem. Amikor már nem bírtam az erekciómmal kibújtattam a merev farkam a rövidnadrág és a combom közti hézagon megnyálaztam a makkom és lassú feltünésmentes mozdulatokkal kivertem. Az ondom a földre csöppent a testem megremegett. Előkotortam egy zsepit megtöröltem a makkom, megvártam amig lekonyul a férfiasságom és mint aki jól végezte a dolgát eltettem a szerszámom és bementem a házba kezet mosni. Szóval nyugodtam mondhatom gerjedtem Nórára. de vissza az eredeti történetre.
Fogalmam sem volt mi oka lehet annak hogy ott áll meg, de beindult a fantáziám. A férje kamionos volt és mindenki tudta hogy a házasságuk közel sem tökéletes.Tehát benne lehet egy pásztoróra. A gondolat felvillanyozott.
Úgy gondoltam ő nem vehetett észre és ha ügyes leszek megnézehetem mit csinál ő, és a másik autó sofőrje a sötétben. Az út egy kis hídon át vezettet ami alatt nagy viharok után, víz futhatott le a horgásztó felé. Ezen átbújva egy mély vízmosáshoz jutottam. Tele volt akácfával és különböző bokrokkal ezért úgy gondoltam simán el bújhatok közte. Amilyen csenedesen csak tudtam oda osontam és egy nagy bodza bokor mögött megbújva néztem mi történik.
Nóra kiszált a kocsiból egyrészes nyári ruha volt rajta halványkék virág mintákkal, még a hold fényénél is mintha láttam volna a bugyija vonalát. A másik kocsiból egy hapsi szállt ki 50 körüli lehetett félkopasz, logó hassal nem túlságosan jóképű. Nóra nem vesztegette az időt és azt mondta a férfinek:
-Egy fél órám van.
Azonnal jelentkezett az ismerős bizsergés odalenn, éreztem hogy kezdek begerjedni, persze valahol szánalmasnak tartottam, hogy ennyi idősen arra fogom kiverni hogy a szemem láttára megdugják őt, de azt is tudtam az extrém helyzet miatt jó nagyot fogok élvezni.
A férfi kicsatolta az övét kigombolta a nadrágját és hagyta hogy lecsússzon a lábán. Boxert viselt és a sliccén keresztült már kikukucskált a farka. El kell ismernem nagyobb volt mint az enyém. Nóra megfogta és elkezdett játszadozni a fittymabőrrel. A hapsi letolta Nóri válláról a pántot, az ő ruhája is a fűre hullot. Fekete francia bugyi volt rajta a küldökében pedig pircing.Nagyon szexinek tartottam ezt az ékszert. Ekkor döntöttem úgy hogy én is letolom a gatyám hogy kényelmesebben masztizhassak.
A férfi kezei Nóra combjai közé siklottak a bugyi anyaga hozzáért a fanszörzethez és jellegzetes súrlódó hangot adott. Elkezdtek körözni a szeméremajkain. Lenéztem a farkam szinte lüktetett már fájt, olyan merev volt tudtam ha most egyszer kétszer meghúznám el is élveznék annyira begerjedtem. Ellemben a férfi farka még mindig csak félkemény volt. Nóra letérdelt és a szájába vette a férfi péniszét olyan 4-5 méterre lehettem tőlük halottam a halk cuppogást és a férfi sóhajait. Megnyálaztam az ujjam és csak a makkomat kezdem el simogatni miközben élveztem a látványt. Beletelt néhány percbe mire keményre tudta szopni. Amikor már elégedett volt az erdménnyel felállt és lehúzta a bugyiját Fazonra volt nyírva a fannszörzte baromi erotikus szerintem. Terpeszbe állt végigsimított a punciján és a kezével elkezdte izgatni a csiklóját. A férfi kedvtelve húzogatta a fittymabőrét majd, a kezét Nóra hátára tette és gyengéden előretolta .Ő megértette mit szeretne és rákönyökölt a motorháztetőre.
Nóra csendesen megszólalt:
-Mire vársz Laci, én in szeretnék már valamit kapni. Húzd fel a gumit és csináljuk végre.
Az Lacinak nevezett férfi az inge zsebéből előhalászott egy condomot, felhúzta. Mögé állt és hagyta hogy nő rátolja magát a farkára.
Ezután monton dugásba kezdett fura volt hallani ahogy a golyói Nóra testéhez verődnek. Nórán lett látszott hogy igazán élvezné. Én is rákezdtem elősször olyan iramban hokiztam amit a férfi diktált, aztán azt gondoltam kiélvezem és elnyújtom a dolgot. Morfondírizásom Nóra törte meg:
-Nem mondod komolyan hogy eddig bírtad felnéztem és azt láttam hogy a férfi enyhén zihál és megkapaszkodik a nő derekában. Elélvezett nem volt hangos és főleg nem volt kölcsönös az orgazmus.
Nóra baromira felpörgött a kicsúszott belőle Laci farka, a férfi zavarban volt: -Ha segítesz újra megpróbáljuk. neked is jó lesz igérem.
- Menj a fenébe, normálisan még csak fel sem izgultam és már el is élveztél. Ha ez nálad a max értem miért hagyott ott Eszter.
A férfinek elevenébe talált a dolog, pár cifra káronkodás után ezt mondta:
-Leszoptál, megdugtalak meg van minden amit szerettem volna tőled te kis nimfo kurva. Majd lehúzta a gumit és elhajitotta. Mellettem landolt egy akác ágán. Mondott még egy pár keresetlen szót és elhúzott.
Én ott áltam a susnyásban és azon gondolkodtam ha elment Nóra rendesen ki fogom verni.
Vártam de nem az következett amire számítottam, nevezetesen hogy elkezd öltözködni és Ő is lelép.
Ehelyett elkezdett nézelődni. Majd odasétált a bodza bokorhoz, megállt bennem az ütő, ha most lebuknék az baromi gáz lenne. El se tudtam képzelni mit akar, letört egy erősebb gallyat lehettet vagy 3 centi vastag meg vagy 70 centi hosszú. A leveleket könnyen letörte róla majd tört belőle két kb 25 centis darabot. Végképp elvesztettem a fonalat nem tudtam ez meg mi a francra kell?!
Behajolt a kocsiba és elővett egy kis dobozt elősször azt gondoltam cigi. Nem az volt hanem óvszer, felszakított kettőt, elmosolyodott, majd óvatosan ráhúzot a fadarabokra egyet-egyet.
Úr isten alig bírtam magammal, csak nem azt csinálja amire gondolok? Halkan elkezdett nyögni én is voltam már így, amikor teljesen felpörögtem attól hogy tudom hogy fogok masztizni és már maga a gondolat is felizgatott. Kinyitotta a kocsi hátsó ajtaját és az ülésen lévő bevásárlókosárból elővett valamit. Amolyan kinyomos folyékony szappan volt. Nyomott egy nagyobb adagot a gumival bevont fára és egyenletesen széthúzta rajta. Az agyam kattogott tuti be van gerjedve nem hiszem hogy kellne neki síkosítás hacsak nem...
A középső ujjára is nyomott szappant majd terpeszállásba helyezkedett és előre dőlt hogy a kocsin meg tudjon támaszkodni. Az ujjával elkezdett játszadozni a popsilyuknál. Ilyen izgató látvány még sosem tárult elém. Maszti közben persze felmerült bennem hogy ő hogy csinálhatja, de ez vadabb volt mint sejtetem. Annyira jó lett volna ha nekem is van valami síkosítom, a szám teljesen kiszáradt, már annyi nyálam se lett volna hogy egy vékony kis rétegget vigyek fel a makkomra hogy könnyebben csúszkáljon a fittymán. Ő lassan előre hátra hintázott és nyögdécselt becsusszant az ujja a popsilyukba. Kicsit odébb álltam hogy még jobban lássam tudtam hogy most aligha venne észre bármit. Tisztán láttam ahogy a középső ujja ki be csúszik nem bírtam ki egy két erősebb húzás és elélveztem.
Az ondom egy lapulevélre csöppent, és méltóságteljesen elkezdett lefelé csurogni a levélen. Tudtam ez még csak a kezdett a farkam ugyan olyan kemény maradt és elkezdetm újra lassú mozdulatokkal verni bár szinte pihegtem az erős orgazmus után.
Nóra is csöndesen élvezett halottam ahogy a szappanozott újj halkan cuppog nyögdécselt bárcsak az én farkamat használta volna. Pózt váltott az egyik lábát feltette az autó ülésére pucsított magasra emelte a fenekét.Láttam a csillogó szeméremajkakat és a fazonra nyírt barna szőrpamacsot. Az újját kihúzta és megfogta az új natúr játékszerét. Nagyon gyengéden betolta a popsijába azt gondoltam nem fogja nagyon mélyre feltolni bár a kéjtől már aligha érez fájdalmat. Nyögött, és sóhajtozott pokolian élvezte. A rögtönzött játékszer egyre méllyebre csúszott egyre nagyobb élvezetet okozve neki. Alig bírtam betelni a látvánnyal. Csöndesen mondta:
-Ez az, Ez az igazi!
Halk cuppogás közben a másik kezével izgatta a csiklóját. Pár perc után felegyenesedett és az első ülésen lévő másik óvszerrel bevont fa után nyúlt. Csak nem mind a kettőt egyszerre?
De igen ezt szerette volna. Azt hiszem akkor élveztem el másodjára amikor ezt kitaláltam.
Felmerült bennem hogy kimegyek a susnyásból és rávetem magam lesz ami lesz alapon.
Leszúrta a fát a földbe és ráguggolt, majd megpróbálta hátra becsúsztatni a másik játékszerét. Baromira be volt gerjedve. Föl le rúgozott de a fa nem bírta az iramot és kifordult a földből. Láttam rajta nem adja fel. A kéjvágy vezette, szerette volna ha elől és hátul is kitöltik.
Szétnézett volt ott egy öreg kidőlt korhadó fatörzs, az egyik letört ága csonkja szinte kinálta magát.
A törszön puha moha nőtt. Odasétált ráhúzott egy gumit a galy csonkjára volt vagy húsz centi vastagságra optimálisnak tünt. Kizárt hogy ezt popsiba szeretné. Újra úgy ágaskodott a farkam mindha mi sem történt volna holott már kétszer élveztem el. Átvetette a lápát a fatörzsön lovagló pózt vett fel, és lassan ráengedte magát a csonkra. A kemény fa akadálytalanul hatolt be a puncijába. Szeméremajkai közrefogták ő pedig kéjtől csillogó szemmel nézett rá a gumival bevont fára ami az előbb az ánuszában járt. Láttam rajta hogy a kéjvágy uralja ha odamentem volna talán még engem is bekap. Fészkelődött egy kicsit hogy a popsijába csusztathassa a rögtönzött dildóját. A síkosított fa becsúszott a popsílyukba miközben ő a fatörzshöz simult mintha csak a szerelme lenne. Élvezte hogy a törött galy a puncijában csúszkál kemény colt vastag és hosszú, a szabad kezével megfogta a mellét, a fejét lehajtotta nyalogatta a saját mellbimbóját. Halk cuppogás hallatszott ahogy a két fa ki be jár a punciban és a popsiban riszálta a derekát szinte tekergőzött hogy mindenét kitöltse a natur dildó. Soha nem fogom elfelejteni ahogy nyögdécselt.
Nem bírtam magammal maszti közben én is probáltam már a prosztatta masszázst de buzisnak tartottam ezért csak nagyon ritkán engedtem a bűnös csábításnak. De már én sem bírtam magammal. elképzeltem hogy én is tolok fel magamnak valamit miközben seggbe dugom őt....
Volt nálam egy toll az a vastagabb fajta amibe négy különböző féle betét is megy egyszerre, széttekertem a tollat kivettem a belsejét majd összetekertem. Összekapartam mindeny nyálat a számban és rákentem a tollra. Én is terpeszbe álltam és feltotlam magamnak a tollat úgy hogy a prosztatám maszírozza. A kéj leírhatatlan volt. Előttem egy gyönyörű nő vonaglik aki egyszerre élvezi a vaginális és anális szexet miközben én kukkolom és maszirozom közben a prosztatám. Tudtam egyikünk sem bírja már sokáig. Egyre hangosabbak voltunk persze ő annyira belefeldkezett a masztiba hogy úgysem hallota volna meg még az erősebb orgazmusom hangját sem.
Nézetem pózt váltott kihúzta az ánuszából a játékszerét megfordult a fatörzsön, pont felém nézett. Föl le rúgozott miközben a csiklóját izgatta, a punciszőrén csillogott a kéjnedv ahogy a combján is. Az ujját még egyszer hátra csúsztatta az ánuszához míg a másikkal keményen körkörösen dörzsölte a csikló körüli részt. Megpaskolta a szeméremajkait majd teljesen rácsúszot a fára. Elélvezett.
Én sem bírtam tovább az egyik kezemmel megkapaszkodtam egy akácban a másikkal elengedtem a tollat és megfogtam a farkam, két három húzás után a mennyben voltam. Óriásit élveztem az előttem lévő fatörzsre. Több alkalommal spricceltem egymás után alig bírtam elfolytani a hangom. Az ondom derékmagasságban ért egy mohával benőtt fatörzsett. Hírtelen ötlettől vezérelve hozzás símitottam a makkom. Azt képzeltem hogy a szőrös szeméremdombja az amit az én ondom tesz masztossá. Őt néztem minden izében remegett de nem adta fel még egy kis simogatás a csiklóra és újjab orgazmusa lett.
A prosztata maszírozás miatt belőlem is folyt és folyt az ondó. Remegett a lábam soha ilyen nagyot még nem élveztem.
Percek múltak el mire össze szedtük magunk. Ő lassan felöltözött beszállt a kocsijába és elhajtott.
Miután biztonságos távolságban volt előbújtam és már tudtam hogy mindenképpen meg kell kapnom őt Folytatás ha szeretnétek.....

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3914643464

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása