Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Klaudia megbaszása

Rosszlányok blog 2019.03.02. 02:53

A sztorim arról szól, hogyan vetettem a szüzességemet Klaudiával.

Klaudia egy 21 éves, félhosszú vörös (de néha szőkés) hajú, szép arcú, tenyérbe illő, alma formájú, méretét tekintve alsóközép-kategóriás mellű, hasonló fenekű, vékony, kb. 170-180 cm magas, manökenkedő, mostanában leszbikus hajlamú, de néha fiúkkal is baszó, pénzéhséget nem nélkülöző lány.

Már régebb óta ismerem, egy időben jártunk is, de szakítottam vele.

De egyszer csak felkeresett, mert újból össze akart velem jönni.

Én úgy tettem, mintha visszonoznám az érzéseit, valójában viszont csak meg akartam dugni.

Megérkezett hozzánk, épp nem volt otthon senki.

Kitűnő alkalom volt, hogy a magamévá tegyem.

Épphogy beléptünk az ajtón és bementünk a szobámba, a falhoz löktem és lesmároltam.

Smárolás közben már a jobb mellét markolásztam a jobb kezemmel, szememmel hol a szemébe néztem, hol a melle összenyomódását figyeltem és izgultam egyre jobban rá, bal kezemmel közben levettem róla a fekete, térdig érő szoknyáját.

Közben Ő pedig kibújtatott a gatyámból és a farkamat fogdosta.

Elővette, majd leguggolt és elkezdte verni.

Roppantul élveztem, mondtam neki, hogy szopjon le, de ne túl sokáig és ne túl vaduk csinálja, mert nagyon ráizgultam és tele akarom lőni a pináját.

A szájába vette és bő nyállal, vadul szopni kezdett.

Közben tovább markolásztam a melleit, a szopás közben a melleire és az arcára élvezkedtem.

Kb. 1 perc után levettem róla a fehér alapon fekete keresztbe csíkos pólóját.

Egy fekete melltartó volt rajta ekkor már csak, a szintén fekete csipkebugyin túl.

Ő közben csak egyre mohóbban szopott és szopott, majd nem telt bele még további két perc és levettem a melltartóját.

Ahogy megláttam a melleit, miközben vadul szopott, majdnem elmentem.

Jól rá is markoltam a bal kezemmel a bal mellére és szorítottam vagy 10 másodpercig egyfolytában, majd mdontam neki, hogy itt az idő, hogy ráülj a faszomra Klau és addig vágtázz rajta, míg tele nem lőlek.

Nem habozott, felállt, Én az ágyra feküdtem hanyatt, Ő levette a bugyiját, majd fölém tornyosult, vert kb. 2-3-mat még a faszomon, közben kicsit birizgálta a csiklóját, majd beleült.

Mámorító érzés volt, ahogy a pinájába hatoltam, szép lassú, majd egyre gyorsabb mozdulatokkal vertem belé, miközben végig smároltunk és markolásztam a cicijeit.

Kb. 5 percig basztam, a vége felé már ujjazta is magát egyik kezével seggbe, másik kezével a csikóját izgatta, majd lassan éreztem, hogy jön a vég:

Óóóóóóhhhhhhhh, KLLAAAAUUDDDDIIAAA, EZ AZZZ BAAASSSSSZ, BBAAAAASSSZ, ÜLLDDD MMEEGG A FASZOM!!!!!
Óhhhhh, Zoli, áhhh, ez az, lőjjjj telelee a geciddeell!!

És így is tettem.

A folyamatosan markolászás alatt álló melleire jól rászorítottam, farkas szemet néztünk egymással, közben smároltam, majd kb. 10-15 másodpec múlva, hörögés és nyögdölészése közepette a pináját szanaszét lőttem a gecimmel.

Aznap még egyszer leszopattam vele magam, majd utána seggbe gumival megdugtam, roppant jó érzés volt seggbe hatolni neki, ott még valószínűleg szűz is volt, kb. 5-10 percig bírtam, majd rövid szopás utána szájába lőttem a dózist.

Másnap elpateroltam, majd izgult, hogy nehogy teherbe essen az előző napi pinájába lőtt geciadagtól...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9314643470

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása