Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy valóra vált álom

Rosszlányok blog 2019.03.04. 04:27

Szokásos nyári hétnek indult.
Hétköznap megöl az unalom, lazulás.
Hétvégén esetleg buli haverokkal, vagy mivel épp nyár van strandozás.
Egy ilyen hétnek néztem elébe szintén, míg nem péntek délután csörgött a telefonom..
*Ismeretlen szám*
Felvettem és mit sem sejtve bele szóltam
-Igen , tessék?
A vonal másik végéről egy kellemes női hang szólt vissza.
-Szia, Tomikám. Te vagy az ugye?
-Igen, de kivel beszélek?
- Bea néni vagyok a szomszéd utcából,neharagudj hogy zavarlak.
-Semmi gond, tessék mondani miben segíthetek?
- Béla ( aki Bea férje és kamionozik..) odavan dolgozni, és hátrahagyott egy két tennivalót a ház körül. Hétvégén ráérsz, tudnál nekem segíteni?
-Persze, úgysincs semmi dolgom.
Majd elköszöntünk és leraktuk a telefont.
Mikor meghallottam a hangját már akkor libabőrös lettem. Hogy a francba ne segítenék neki, ha már csak láthatom számomra azis öröm.
Bea néni egy nagyon csinos hölgy.
Bea néni úgy 30-32 év tájékán volt.
Feneke nagy, bár egész formás, bármiben kirajzolódik formája.. Napbarnított bőr. Szőke ápolt hosszú haj. És mint egy szőke bombázóhoz illik, hatalmas keblek. És ami igazán tetszett benne hogy ezek az idomok teljesen természetesek.
Hozzám hasonló fiatalok csak álmodhatnak ilyen nőkkel való szexuális kapcsolatról.
Őszintén énis sokszor fantáziálok róla.
Eljött a szombat reggel. Összekaptam magam majd elindultam Bea nénihez.
Megérkeztem , becsengettem.
Bea néni kaput nyitott.
Elém tárult álmaim nője egy fehér topban és egy fekete cicanadrágban. A fölső allatt nemvolt semmi, csak hatalmas mellei. A nadrág alól pedig kirajzolódott a tangabugyi..
-Szia Tomikám, gyere beljebb. mondta Bea néni.
Egy pár másodpercig nem tudtam szóhoz jutni csak csodálgattam a számomra tökéletes nőt
-Valami baj van, esetleg nem tetszem?
Kérdezte nevetve.
-Jajj csókolom, dehogy is nem. Gyönyörű tetszik lenni mint mindig, csak egy kicsit fáradt vagyok.
Behívott a házba, megkínált kávéval, majd beszélgettünk kicsit.
Nem elég hogy szép, de borzasztóan kedves is volt velem.
Felvázolta a teendőket. Szokásos házkörüli munkákról volt szó: Fűnyirás, sövényvágás, egy kis kerti munka stb..
Mondta hogy amiben tud, abban segít is. Nembeszélve megemlítette ha végeztem , meghálálja a segítségem.
Nos, nekiálltam a munkának.
Fűnyírással kezdtem. Rohadt meleg volt ezért a trikómat levettem, valamivel elviselhetőbb volt így.
Egyszer csak arra lettem figyelmes hogy Bea néni mintha napozni készülne.
Szexi piros bikiniben, törölközővel kezében, naptejjel, és egy napszemüveggel a fején.
Mondanom sem kell alaposan megbámultam, de persze csak úgy hogy ne legyen feltünő.
-Tomi gyere légyszives!
Bekennéd a hátam naptejjel? Kérdezte Bea néni.
Közbe már terítette lefelé a földre a törölközőt és pihent meg rajta.
-Persze! feleltem.
Ekkor hasára fordult és levette bikini felsőjét.
Elkezdtem bekenni a hátát. Közben végig a fenekét stíröltem. Farpofái közé bevágott bikinije, puncija csaknem kivillant onnan.
Végig arra gondoltam milyen jó lenne rámarkolni ..
Mikor hátát alaposan bekentem, folsojet vissza vette. Megköszönte kedvességem én pedig folytattam a munkám.
Ekkor olyan izgalmi állapotba kerültem mint még soha. Alig vártam végezzek a meló többi részével. Miközben hátát kenegettem természetesen sunyiba több képet is készítettem csodálatos fenekéről. Gondoltam jólesz este ezen fotókra izgalomra bírni szerszámomat...
Pár óra multán végeztem majd elindultam a ház felé.
Beléptem és szóltam..
-Bea néni végeztem!...
nemszólt senki
-Bea néni kész vagyok a munkákkal!.
ismét senki..
Ekkor elindultam befelé. Gondoltam megnézem mit csinál éppen és szólok neki hogy végeztem.
Biztosan valamit csinál és nem hallja hogy szólitom.
A fürdő ajtaja egy résnyire nyitva volt és hallottam, hogy éppen zuhanyzik...
Ekkor egyből az jutott eszembe, hogy meglesem.
Az ajtót óvatosan kinyitottam, de nem teljesen nehogy észrevegye és...
...És igen álmaim nője ismét elém tárult de ezúttal sokkal, de sokkal lehengerlőbben fogadott, mint reggel.
-Ezt nem hagyhatom ki!
futott végig a fejemen...
Majd elővettem félig merev farkam és kezelés alá vettem.
Csak ámultam ahogy a habok folynak hatalmas mellein, le a hasán, egészen csupasz puncijáig.
Soha nem láttam még ehez hasonlót.
Nem bírtam abbahagyni a recskázást..
A nyál telefutotta a szám, benyálaztam makkom, hátradőltem és kényeztettem a csodás női test latványától meredező péniszemet.
Olyannyira megfeledkeztem magamról, hogy Bea néni befejezte a tusolást de annyira felizgultam, hogy ezt észre sem vettem.
-Na de Tomi...
szólt Bea néni elpirult arccal
Ekkor hirtelen felkelve az álomból elraktam a farkam és alig győztem bocsánatot kérni.
-Elnézést Bea néni, én csak...
-Semmi baj. mondta mosolyogva.
-Tinédzser vagy, megesik az ilyen..
Szégyenemben meg sem tudtam szólalni. Szemébe se mertem nézni...
Elém sétált. Testét törölköző fedte.
Szégyentől lesujtott fejem, gyengéd kezeivel megemelte,majd a szemembe mondta.
-Emlékszel? Reggel azt ígértem segitséged meghálálom.
Majd ekkor magáról ledobva a törölközőt megcsókolt s a falnak nyomott.
Nyelvjáték közben kezével a nadrágomon keresztül simogatta a cerkámat.
Heves pillanatok közepette, elővette azt majd így szólt.
-De hisz ez hatalmas! Miért szégyenkezel?
Pedig nincs egy hatalmas dákóm, inkább átlagosnak nevezném. 18 cm.
Ebből azt vettem következtetésül, hogy férje nem sürven szeretkezik vele. Vagy csak vele egyáltalán nem élvezi, és vágyik egy kis huncutkodásra.
Mondanom sem kell ekkora minden félelmem elszállt. Úgy tisztelegtem neki farkammal, mintha minden napos dolog lenne ez kettőnk közt.
Ekkor ölembe kaptam , majd elindultam a fürdőböl egyenesen a hálószobája felé. Közben csókokkal fokoztuk egymás izgalmi állapotát.
Mikor elértünk a hálóba, finoman leraktam az ágyra fölé hajoltam. Hamvas ajkaitól megkezdve, hatalmas mellein, lapos hasán át elérkeztem gyönyörü, és izgalomtól duzzadó puncijához.
Hozza foghatót még nem láttam.
Heves nyalásba kezdtem. Fejemet ekkor megfogta, majd erőteljesen ott tartotta lábai között.
Látszólag azt akarta soha ne hagyjam abba..
Kb. 5 perc nyalakodás után felsikított hangosan, lábai megremegtek, majd számba élvezett.
Meztelen,vágytól égő teste csak rám várt.
Ezután megkért, feküdjek háttal az ágyra .
Viszonozni szeretné azt amit az előbb nyujtottam neki.
Énis kértem tőle valamit...
-Nem lehetne 69 pózban? Nagyon élveztem a nyalást Bea néni!
-Ahogy szeretnéd drágám.. És kérlek ne hívj Bea \Néninek\.. Az már a multé..
Ekkor farkam szájába vette és feszes popsijával fejemre ült.
Orálisan oly annyira kielégített hogy azzal is beértem volna...
Farkam szinte egészbe benyelte. Nyelvmozdulataival makkomat végsőkig kényeztette. Természetesen kezeivel is húzogatta a bőrt majd szét durranó farkamon.
Nagyon profi volt..
Megérezte, hogy mindjárt a végem, ekkor felállt és egyszerüen kiverte nekem. Ekkor nem vette szájába farkam csak egyszerűen kiverte.
Ezután felállt,szekrényéhez sétált, s kivett belőle egy gumit..
Szájával felhelyezte azt.. Én még mindig csak az ágyon feküdtem.
Fölém hajolt, s fülembe súgta: Szeress!
Majd benyálazta farkam, s beleült. Láttam arcán, szemein hogy élvezi és akarja...
Szép lassan, éreztem ahogy behatolok forró, feszes puncijába.
Nem dugtam gyorsan, hisz azt akartam minél tovább tartson...
Halk sikitásokat is eleresztett..
Közben kezével csiklóját izgatta.
Kis idő után pózt váltottunk, lovaglóból misszionárius következett.
Farkam szép lassan bedugtam és a megszokott tempóval döngettem punciját.
Ekkor a szemem nembírtam levenni a lökésektől ringatózó melleiről.
Ezt a pózt élvezte a legjobban egyértelműen.. Kezével haját turta, minden egyes pillanatban hangosan nyögött, és még többször is elélvezett.
Éreztem, hogy hamarosan végem lesz.
Ekkor kértem váltsunk pózt.
-Hogy szeretnéd Drága Tomikám?
kérdezte Bea
S ekkor megfordítottam hasára, nyakát megcsókoltam és azt súgtam neki:
-Kutyába szeretném tovább kényeztetni gyönyörű puncidat.
Ekkor Bea bepucsított..
Farkam mintha pár centivel megnőtt volna..
Ettől a látványtól szikla szilárddá meredt...
Számomra ez volt a legalkalmasabb póz a végjátékra, hiszen ekkor egyébként is szűk puncija mégszűkebb volt.
Igyhát ismét behelyeztem neki farkam, s mintha egy teljesen más punciba jártam volna..
Szinte akkor rögtön elélveztem.
Kezeimmel közben termetes fenekét tapiztam..
Bea fejét hátra fordította és végig a szemembe nézett..
Izgalmi állapotom a kellemes puncija mellett hangjával fokozta. Hatalmasakat nyögött ismét. Csípőmozdulataival még kellemesebbé tette a szexet..
Mikor már tényleg a végén jártam, rákapcsoltam az eddigitől eltérően
gyors ritmusban döngettem hátulról.
Felvette a ritmust, éreztette tapasztaltságát.
Mostmár tényleg nem bírtam.. pedig még szerettem volna nagyon.
Elélveztem. Csak nyögdécseltem. Szemében láttam hogy ő is örül..
Leszállt farkamról, a gumit lehúzta róla s megkért hogy tartsak vele.
Visszamentünk a zuhanyzóba, s közösen megtisztálkodtunk.
Végig mögötte álltam csókolgattam, kezeimmel melleit tisztítgattam..
Mondhatni bele szerelmesedtem Beába.
Szerettem volna még akkor számtalanszor kielégíteni, de már nem voltam rá képes
Természetesen azt mondta bármikor szívesen lát.
Tisztálkodás után megkínált még egy kávéval.
Anyaszült meztelenül beszélgettünk szexszel kapcsolatos dolgokról...
Közben mint kiderült a férje rendszeresen csalta, így megváltak egymástól útjaik.
Azonban a kettőnk útja Beával összefonódott..
Hozzá költöztem és azóta minden nap akár többször is kielégítjük egymás szexuális vágyait...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7114654117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása