Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Haverom megdugta barátnőm

Rosszlányok blog 2019.03.09. 03:28

2 éve nyáron történt a dolog, amikor házibuliban voltunk haveromnál. Haverom osztálytársam volt és középsuliban sem távolodtunk el attól függetlenül, hogy nem egy suliba jártunk. Iszogattuk a hubertust és a pálinkát meg persze söröztünk, volt vagy 35fok még este is, és barátnőm rövid egybe ruhába jött estére. Eltelt pár óra és persze becsiccsentettünk szépen a meleg miatt, barátnőmet elvittem a szomszéd szobába mert már 1 hete nem kapott faszt. Lehúztam róla a bugyit és megdugtam a punciját, majd belevertem a szájába. A bugyiját nem adtam neki vissza, kérdezte is hogy miért nem, mondtam neki igy izgibb lesz az este a második menethez :) Mikor végeztünk nem tünt fel a társaságnak hiszen mindenki cigizett és ivott meg csak 15p volt az egész. Haver viszont kérdezte mikor elment tölteni italt barátnőm, hogy jó volt-e? Mivel izgatott mindig is hogy dugják a barátnőm, ezért csak annyit mondtam neki, próbáld ki te is mennyire és mutattam neki a bugyit :)
Ő kicsit zavarosan, de oda ment barátnőmhöz a konyhába, én hátulról figyeltem és láttam benyúl a szoknya alá a puncijához és simogatni kezdte. Barátnőm nagyon felizgult emiatt, de ellenkezett. De haverom folytatta és megfogta a kezét majd a fürdőbe vitte. Hivtak a többiek egy cigire menjek ki szóval nem akartam hogy lebukjanak kiugrottam, majd mikor elszivtam és visszamentem, benyitottam az ajtón, és haverom pont húzta ki a farkát a puncijából amiből dőlt ki a geci, teljesen teli nyomta. Nem verte ki vagy 3 napja, tehát volt bőven neki, majd mikor jött ki az ajtón azt mondta nagyon szűk puncija van, élvezném máskor is. Mikor bementem barátnőm szégyenkezett, de mondtam neki nem kell hisz én akartam neked egy kis pluszt. Majd hazamentünk és én is jól megdugtam még egyszer :)


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8214662591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása