Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A csodás repülő út

Rosszlányok blog 2019.03.11. 05:01

Amikor new yorkba utaztam a magángépemen munkaügybe mentem. Odafele pezsgőztem. Kicsit becsiccsentettem. A kapitányhoz mentem nézni a napfelkeltét. Utána meg mentem vissza pihenni. Szingli voltam akkor és nagyon kivántam a szexet. Elkezdtem levetkőzni hogy masztizzak egyet már meztelen voltam amikor odajött hozzám a pincér aki úgy 34 lehetett. És letérdeltem elé elkezdtem szopni bő nyállal köpködtem vertem neki. Utána mondtam neki hogy most te jössz erre elkezdett nyalni. Bevallom jól nyalt először csak kivül nyalt utána meg feldugta a nyelvét. Nagyon jó érzés volt. El is élveztem. Ekkor elkezdett ujjazni engen a seggem meg a pinajukam is. Utána elkezdte felfelé csókolni a testem. És amikor a számhoz ért elkezdtünk csókolózn, közben szépen belém hatolt. Nagyon gyengén érzékien csinálta. De én ráparancsoltam: csináld erősebben! Erre olyan erősen elkezdett baszni engem hogy csak nyögtem. Utána megfordított és elkezdtem lovagolni raja miközben lovagoltam szorongatta, mardosta a csösömet. Után kutyapózba rakott és elkezdte baszni a pisám közben tépte a hajamat. Meg közözött bekötötte a szemem és szépen elkezdett kényeztetni miután mindketten elélveztünk. Ez volt a legcsodásabb szexem az életemben. Azóta akárhányszor utazok mindig elkapom egy körre. Hát ez lenne az én történetem.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6014668529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása