Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szomszéd lányt karácsonyra

Rosszlányok blog 2019.03.13. 04:14

Ez a történet 23 éves koromban történt meg velem, amikor is megkaptam a legszebb karácsonyi ajándékom.
Karácsony este volt amikor rámirt Tina a szomszéd lány aki kétt ével volt fiatalabb nálam. -Szia nincs kedved átjőnni ? Tudtam hogy az anyja ügyeletes a kórházba,és ezért egyedül lessz otthon. -Pár perc és ottvagyok. Bekopogok és kinyílik az ajtó ránéztem de nem azt a szokásos lányt láttam benne.Egy szexi mély dekoltázsú vörös ruha volt rajta a testéhez tapadt megmutatva formás melleit és popsiját -Szia,bejöhetek? -Szia gyere be.Gondoltam áthivlak hogy ne unatkozam. -Én is unatkoztam már.Tessék hoztam egy kis vörösbort. -Ohh ez még jó lessz hozok poharakat addig ülj le a kanapéra . Hozta is a poharakat ,töltöttem pár poh.ral közben néztünk egy romantikus kar.csonyi filmet .Átöleltem közben ö a fejét a mellkasomra helyezte .A filben ép megcsokolták egyet erre ö :-szetetnél te is ? -Miért is ne? Megcsokoltam szenvedélyesen, az ölembe ült átkaroltam majd a kezemmel megmarkoltam a a fenekét kigombolta a fehér ingem kezével végigsimitota a hasam .Megszivtam a nyakát .Elkezdtük egymást levetkőztetni bementünk a szobájába de már csak egy fekete tanga volt rajta ,rajtam meg egy boxer leült az ágyra lehúzta rólam a gatyám megmarkolta a farkam majd megpuszilta a makkom végignyalta majd befalta és ütemesen szopni kezdett ,mikor éreztem hogy mindjárt elsűlök kivetem a farkam ledöntötem az ágyra felé hajoltam megcsokoltam majd haladam lefele végigcsokolva a hasát széthuztam a lábait elém tárult a sima puncija először a nyelvem hegyével megnyaltam a csikloját majd belekostoltam az egész punciába.Ujra fölé hajoltam megmarkoltam a mellét a farkam nekidörgöltem a punciának majd amikor eléggé nedves volt egy határozott mozdulattal bele hatoltam halkan felnyögöt és egyre ütemeseben kezdtem baszni.majd átöleltem és átfordultunm Most ö lovagolt nagyszerű csipőmozgásal elörehajolt befaltam a mellét rámarkoltam a feszes popsijára majd alúlrol gyorsan dugtam majd kutyapozba folytatunk bepucsitot én meg egy erős mozdulattal felnyáraltam keményen basztam közben egyre szaporában nyögöt és liheget vártam míg elélvezet majd kihuztam a farkam és a segére élveztem . Ezt az alkalmat még párszor megismételtük de ez már egy más sztori...!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1314670319

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása