Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az idős asszony

Rosszlányok blog 2019.03.15. 03:39

Gyerek korom ismertem a falunkba Mari nénit.Igaz soha nem beszéltünk egy szót sem egymással,csak köszönő viszonyba voltunk.Teltek,múltak az évek.Én felnőtt férfi lettem Marika néni meg egy idős nyugdíjas nő aki mindig konzervatív ruhákba járt.Történt egyszer,hogy vártam a buszt és megérkezett Mari néni is.Nagyot köszönt nekem én természetesen visszaköszöntem.
-Hova mész?
-Ügyeimet intézni-válaszoltam
-És Mari néni hova tetszik menni?
-Férjemhez a kórházba.
-Nem érnél rá holnap átjönni hozzám segíteni pakolni,mert nagyon nehéz dolgok is vannak benne.
-Úgy sincs semmi dolgom holnap délután átmegyek-rendbe megbeszéltük.
Másnap átmentem délután három körül.Pakoltam neki.Ő addig ült és nézett engem.Nyár volt meleg és izzadtam nagyon.Kérdeztem tőle,hogy levehetem a pólómat.Ő mondta,hogy igen nem zavar.Végeztem a pakolással.Leültem Mari néni mellé.Mondta nekem,hogy nagyon jól dolgoztam,de mivel kevés a nyugdíja ezért nem pénzt fog adni.Behívott a lakásba,mondta,hogy üljek le mindjárt jön.Jött is öt perc múlva meztelenül.
-Mari néni?-meglepődtem
-Tetszem?
-Jó teste van Mari néninek-tényleg jó teste volt a korához képest-válaszoltam.
Szeretném,ha te is levetkőznél csupaszra.Levetkőztem én is.Mari néni odajött hozzám elkezdte csókolgatni a mellkasomat,a hasamat.Mondtam neki viccesen,hogy a farkamat is csókolgathatná.Nem kellett többször mondani neki,nekiesett a farkamnak.Szopott,mint a torkos boci én meg belemarkoltam a hajába és tövig benyelettem vele.Utána a seggemet is kinyalattam vele és keményem szétkúrtam a pináját.Mikor éreztem,hogy elélvezek gyorsan kihúztam a farkam a pinájából elé álltam és az arcára élveztem.Pontosabban szemen lőttem,kilőttem a jobb szemét.
-Köszönöm szépen-mondta nekem és hangosan nevetni kezdett amikor odavittem a tükröt és látta,hogy szemen lőttem rendesen.Zsebkendővel letörölte a spermát a szeméről.Lezuhanyoztunk.Azóta rendszeresen megyek segíteni neki,ha problémája akad.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7414674591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása