Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Csábító frizura

Rosszlányok blog 2019.03.16. 05:40

Ez a történet Mónikáról fog szólni,pontosabban a frizurájáról.Mónika akiről annyit elárulok,hogy 35 éves van egy gyereke.Elvált,de már pasival él együtt.Alacsony,vékony de azért nincs olyan rossz teste,formás fenék,nem nagy de jó mellei vannak.És a lényeg,hogy mindig gyönyörű a frizurája.Vagy más színű,de nem hosszú olyan vállig érő.Szép bőre van.Nyáron a napfény,télen a szolárium barnítja le.Egyszer nyáron mondta egyik haverom,hogy bogrács partiznak majd a telkükön.Öten lesznek srácok meg Mónika is ott lesz,mivel Márkot ismeri(én is ismerem Mónikát de ötök közül Márkkal ismerik egymást a legjobban)és hosszas győzködés után tudta csak rávenni Mónikát hogy eljöjjön.Megérkeztünk és nyár lévén mindenki lazán öltözve póló rövidnadrág.Mónikán is csak egy laza póló és miniszoknya volt.És a haja valami eszméletlenül szép volt.Mindenki mondta neki,hogy gyönyörű a hajad.Ő csak mosolygott és mindenkinek megköszönte a bókokat.Hozzátette,hogy tegnap volt fodrásznál én meg hozzátettem,hogy jó munkát végzett a fodrász.Főtt a gulyás és egyszer csak Mónika ledobott magáról minden ruhát és azt mondta:gyertek srácok szopassatok le.Mi hatan elsőnek nem akartuk elhinni,de a végén mi is levetkeztünk és elkezdtük keményen leszopatni Mónikát.Biztos beütött a pia jegyezte meg Márk.Szopattuk és alá feküdtem úgy nyaltam a pináját.Miközben a srácok szó szerint tépték a haját.Cserlétünk az egyik sráccal,most ő ment nyalni.Úgy elkaptam Mónikának a haját,hogy csak na.Téptem,húztam és közben azt mondtam neki,hogy nesze neked új frizura.Elvertük az arcát rendesen a faszunkkal,még a haját is mindenki megbaszta.Becsavartuk a faszunkat a hajába és szó szerint szétkúrtuk a haját.Miután mindenki ráélvezett a hajára ott hagytuk,mivel kész lett a gulyás.Jól laktunk.Jött érte a barátja kocsival.Nem tudom mit szólt amikor meglátta Mónikát tépetten,haját leélvezve.De ez már legyen az ő problémájuk.


Címkék: erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8414674595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása