Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szőke vihar

Rosszlányok blog 2019.03.17. 03:04

...még merev, puncilétől és spermától síkos farkamat kihúztam az ugyanezektől lucskos hüvelyből. Leroskadtam mellé a kanapéra. Megfordult, odaült, majd ráhajolt és szépen körbenyalta, letisztította a falloszom. Jólesett, ügyesen csinálta!
Az egész úgy kezdődött, hogy az utolsó pillanatban estembe az ügyfélszolgálatra. Sürgősen meg kellett oldani a problémám, de majdnem visszafordultam amikor a negyvenes szolis szöszit megláttam. Na, ez nemigen tud segíteni a műszaki problémámon - gondoltam. Tévedtem, mert nemhogy értett hozzá, hanem még profi módon - miután bezárt - munkaidő után megcsinálta nekem. Kb. fél óráig tartott, ám egy nyári vihar ott tartott bennünket az üzletben. Gyalog volt és mérgelődött, hogy elázik vagy itt alszik.
Gondoltam felajánlom, hogy hazaviszem autóval, ha már ilyen rendes volt.
- Hazaviszlek kocsival ha akarod!
- Mit szól a feleséged, ha beállítok hozzátok? - mosolygott.
- Nincs aki számon kérje kivel megyek haza!Egyébként arra gondoltam, hogy a saját lakásodra viszlek - nevettem.
- Kár, de azt is megköszönöm!
- Ideállok az autóval a bejárathoz, hogy ne ázz el nagyon!
Kiszaladtam, bevágtam magam a kocsiba és odahajtottam. Beült és akkor azt gondoltam miért is ne! Jól nézett ki, kedves volt, hajlama volt egy kóbor numerára egy nála lényegesen fiatalabb pasival!
- Na akkor hová vihetlek? - kérdeztem vigyorogva.
- Háááát nem is tudom az én tippem nem jött be neked - évődött.
- De nagyon is, csak kissé meglepett, de választhatsz, ha mégis a hazai pálya előnyeit akarod élvezni!
- Van valami lélekmelegítőd otthon?
- Többféle is, válogathatsz.
- Akkor eldőlt, hívj meg valamire! Nálad!
Hazaautóztunk, az eső szakadatlan zuhogott, egy picit még eláztunk mire a lakásba jutottunk!
Amíg az italt készítettem dumáltunk kicsit, majd fenékig ittuk a poharat a találkozásra! A második adagot már csak kortyoltuk, de pár perc múlva kezdett hatni a keverék. Leültem a kanapéra és az ölembe ültettem Margót.
A jobb kezem a miniszoknya szélén a combján nyugodott! Megcsókolt, és olyan mély torkos heves-nyelvest kaptam, hogy a kezem megállt útközben.
Harcoltak a nyelveink, és én már olyan merev farokkal ültem, hogy csoda, hogy nem emeltem fel vele. Kezem a mini alá csúszva kitapintotta a forró ölet, és az azt takaró bugyit! A lábát széjjelebb tette amennyire a szoknya engedte, és így már azt is éreztem, hogy rettenetesen lucskos a punci. Na, ettől beindultam, és behatoltam a textil alá. Éreztem a finom szőrzetet, és a forróságot, majd a hüvelyébe próbáltam nyúlni. Előrébb csúszott, hogy segítsen és sikerrel jártam, amit kis nyögéssel nyugtázott.
- Vizes a pólód, dobd le - sóhajtotta két csók között, de egyedül egy kézzel nem boldogultam volna, és már cibálta is rólam. Azután hátratolt és el kezdte szívogatni, nyalogatni a mellbimbóm. Jó volt, ám pár perc után én akartam az övét. Lehántottam róla a blúzt, a melltartót, hanyatt fektettem a kanapén. Lehúztam a minit, és kalandra indultam a nyelvemmel. Először a melleit vettem kezelésbe, egyiket a másik után. Szívtam, nyalogattam, csókoltam picit haraptam is. Eközben a kezem a bugyiban, sőt időnként a hüvelyben tevékenykedett. Kellemes halk nyögések és sóhajok hallatszottak. Majd egy kéz a nadrágom kezdte leszerelni rólam! egy idő után sikerült, és én ott álltam letolt alsóval, égnek meredő fasszal. Amit azonnal kezelésbe is vett. Én tovább ujjaztam, ő szopott. Nagyon jól, és hogy, ne legyen hamar vége, kénytelen voltam otthagyni a mohó ajkakat!
Betérdeltem a feszes barna combok közé, egy kézzel elhúztam a bugyit, és megláttam a tocsogó puncit. Helyes kis fazon volt az ölén a barna bőrön, rózsaszín nyílás felett. Nem sokat tétováztam, besegítettem a farkam a barlangba, és nyugtáztam a nyögést, majd hozzáfogtam az ütemes mozgáshoz. Ám nem számoltam partnerem reakciójával. Amint megérezte hüvelyében a hímtagot, olyan táncba kezdett a fenekével csípőjével, hogy max. két percet jósoltam magamnak. De ahogy elnéztem esélyes volt, hogy neki annyi sem lesz!
Lassítani próbáltam az iramát, több kevesebb sikerrel, és végül teljesen ránehezedtem, hogy ne tudjon mozogni. Hüvelytornával megoldotta.
Felegyenesedtem, kihúztam a farkam.
- Naaaa, neeee!
Levettem a bugyiját, vissza akartam kerülni az eredeti pozícióba, de eltolt magától. Feltérdelt és megkapaszkodott a háttámlában.
Értettem a szóból és hátulról toltam be neki, amit mély sóhajjal köszönt meg. Lassan mozogtam, minden centit élvezve.
- Mehetne kicsit keményebben!
Úgy csináltam.
- Ez az, ez az, ez aaaaz! - Nyomd és abba nehaaaagyd!
Már nagyon nyögött én is nagyon élveztem. Jött a vég mindkettőnknek.
- Fog a csípőm, szorííítsd! -Áááááá aaahhhh... jajajajaaaaaaj!
Fogtam a csípőjét és erőből rántottam a farkamra, a hüvelyizmai szorítottak tágultak és az ágyékomból elindult az ismerős érzés. A vulkán kitört és a forró hüvelybe lőtte a feszítő magot és csak pumpálta, pumpálta!
Margó is elcsendesedett, de úgy zihált mint aki ki tudja mennyit futott!
Alig álltam a lábamon, pedig éreztem, hogy az ágyékom még szabadulna a spermától, de ezt úgy gondoltam a későbbiekben fogom ellőni.Kicsit még pihegtünk, azután még merev, puncilétől és spermától síkos farkamat kihúztam az ugyanezektől lucskos hüvelyből. Leroskadtam mellé a kanapéra. Megfordult, odaült, majd ráhajolt és szépen körbenyalta, letisztította a falloszom. Jólesett, ügyesen csinálta!



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr314675436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása