Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hármasban a melóban

Rosszlányok blog 2019.03.18. 04:06

Egy logisztikai cégnél vagyok csoportvezető egy raktárban, kb 30 ember dolgozik így nekem. Sokáig a barátnőm is itt dolgozott úgyhogy nem tudtam csajozni, de mikor terhes lett felszabadultam egy kicsit. Csak akkor meg nem volt itt olyan csaj aki bejött volna... azt tudni kell hogy itt gyakran cserélődnek az emberek. Egyszer csak jött két új felvételes cigánylány Evelin és Vanessza! Evelin 18 Vanessza 21 éves. Hosszú fekete hajú mindkettő láttam hogy nagy karika fülbevaló meg több aranyékszer is van rajtuk, mondtam is nekik viccesen hogy minek jöttek el dolgozni többe kerül rajtuk a cucc mint a havi fizetésem. Mondták hogy csak a nyári szünetet akárják itt eltölteni hogy ne unatkozzanak otthon. De más tervük volt ami később derült ki... kb 1 hónapja dolgoztak már nekem és elég jó baratságban lettem velük, megkérdeztem Vanesszát hogy van e palija, mondta hogy van de Evelinnek nincs sőt még szűz! Akkor mondták el hogy azért jöttek oda dolgozni mert az egyik régi exemet ismerik és mutatta nekik az ottnoni szexvideónat amit csináltunk és Evelinnek nagyon tetszettem és ő mindenáron velem akarja elveszteni a szüzességét. Lesokkoltam. Mondom szivattok. Nevettek de közbe szégyelték magukat és mondták hogy nem. Mondom na jó lehet melózni és otthagytam őket. Este Evelin küldött messengeren egy képet melltartó nélkül, nagyon jó formás volt babaarc, szép ápolt bőr.. nagyon finom. Írtam neki hogy remélem tényleg nem csak szopatni akartok, mire ő holnap bebizonyítja ha akarom...mondom kíváncsi leszek : ) másnap reggel kiosztottam a melót az embereimnek, Evelin, Vanessza gyertek velem! Ha ezzel végeztetek gyertek be az irodába mondtam szigorú hangsúllyal a többiek előtt. Olyan 10 óra körül kopognak az ajtón, Gyertek be!
Magunkra zártam az ajtót, megsimogattam Vanesszának az arcát és mondtam neki hogy ha eddig segítettel az unokatesód tervében akkor segítsd végig. Ő gondolkodás nélkül kicsatolta az övem és kivette a faszom. Letérdeltek elém Vanessza beletette Evelin szájába a faszom, Evi szopott, Vani a gyolyoim nyalogatta aztan mondtam nekik hogy kutyapózban minketten fel az íróasztalra! Lehúztam a nadrágjukat, a tangat csak felre toltam nyaltam elöször Vanessza seggét utána kicsit a punciját, elkezdtem nyalni Evelin seggét, aztán Vanessza oda állt mellém megfogta a farkam és próbálta benyomni Evelinnek de nagyon szűk volt kb 2perc kinlódás kellett hogy betegyem neki. Basztam ebben a pózban olyan 20 percet ő 2x elélvezett ezalatt, Vanessza közben vagy húzta nekem szét Evelin picsáját vagy csókolgatott engem is és a tesóját is. Hatalmasat élveztem a cigánylány nagy seggére életem egyik legjobb élménye volt : )

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8714675438

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása