Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Nővéremmel

Rosszlányok blog 2019.03.21. 05:15

Nővérem visszaköltözött a családi házba, Szerettünk inni mind ketten.
Egyszer volt egy olyan alkalom, hogy elküldött gyógyszertárba kiváltani a gyógyszereit, persze fiatal voltam, ugrottam, kiváltottam, hazahoztam neki.
Közbe beszéltünk a szextörténeteinkről, én mindig hazudtam, mert szűz voltam. Valóban szerintem nővéremnek leesett idő közben. Egyszer jöttem haza az iskolából, és rányitottam miközben maszturbált... nővérem rám nézett, én rá, mondta hogy szia, ő visszaköszönt, hogy szia.. Teltek a napok.. majd hétvége, volt pár darab piám, és hétvégén iszogattam. Nővérem bejön, és megkérdezte mitcsinálok, mondtam hogy iszogatok, megkérdeztem hogy csatlakozik?Ű
Ő bevágta hogy igen. Iszogattunk egy ideig, elkezdte mesélgetni a szextörténeteit, én kitaláltam valamit, majd elkezdtem mondani.. Nővérem nem érdekelte.
Már majdnem félúton jártam a kitalált történetemmel, mikor megszólalt, ne hazudj, szűz vagyok. Én próbáltam bekamuzni nem stb.. Mondta, hogy na jó elhiszem. Megittunk pár felest, meg 1 pohár bort.. megkérdezte, szűz vagyok még?
be voltam rugva, mondtam hogy nem.
ő mondta, tudom hogy szűz vagy, majd szájon puszilt.
Mondta hogy nem dugott már régóta senkivel,és nincs a környéken senki, de én nem értettem a célzást először, mondtam, majd akad valaki.. Majd szájon csókolt. Ekkor leesett a célzás, és a farkam keményen ált. Nővérem keményen tapogatóztt le, majd megfogta a farkam.
Öcsi, ez keményen áll mondta, én vörös fejjel mondtam hogy igen, mondta hogy megszabadítana egykét ruhától ha nem gond, én izgatottan belegondoltam, hogy dugunk majd később. Mondtam hogy Nem.
Ő markolászta a farkam.. Nem sok híja volt hogy elélvezzek.. Majd kérte hogy nyúljak be a bugyiába, és Piszkáljam
Én tettem amit kért, majd később benyúlt a nadrágomba, és óvatosan piszkálta, megkérdezte nem baj ha kiveszi? Mondtam nem, izgatottan.
Kivette, nem telt el egy perc, és már puszilgatta a farkam, nem som híja volt hogy elmenyek, ő mondta, hogy leszop, majd utána iszunk még kicsit. Én benne voltam, leszopott, bár izgultam picit mindig is nővéremre, nem gondoltam hogy ez megtörténik, szépen lassan kivette a farkam, símomogatta, majd óvatosan rá nyalt. Verte még tovább, be csuktan a szemen és éreztem, hogy a szájába veszi.. nem telt el 5 perc, és a szájába élveztem, nővérem élvezte.. mondta, hogy kérne repetát Majd mosolygott, és beszéltünk eggyet a történtekről.. megittunk pár felest, nővérem kért ismétlést, én benne voltam. elő vette, majd bekapta, én meglepődtem. Később megkérdezte, hogy nem-e szeretném be tenni neki? Mondtam a magam módján hogy vérfertőzés stb.. Közbe énis akkartam, mondta ne aggódjak, fogamzás gátlóz szed, nem lesz baj, fel bátorodtam, kértem hogy vetkőzzön le, majd a mellét kezdtem el nyalni..
Később megkértem hogy a bugyit is vegye le.. óvatosan belekóstoltam, és elkezdtem nyalni. kis idő mulva mondta, hogy nagyon jó vagyok a nyalásban, tegyem be. Én feláltam, és a kezébe adtam a farkam, mondtam neki, hogy tegye be.. Ő betette. Nem telt el 5 perc, és bele élveztem. Azóta rendszerességgel dugunk.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4914683392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása